• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God morgen - torsdag 1. november

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Klar for å åpne hjemmekontoret og komme i gang med dagens oppgaver. I kveld er det fest hos et av selskapene som flyr stort fly inn og ut av Oslo hver dag...glær mæ. Ha en bra torsdag du også.

Morn fra Bergen.

Seint i seng og tidlig våken. Ikke akkurat den beste kombinasjon.

Tannlege, oppstart for oppussing av bad (om vi blir enige) og innkjøp av ny Fitbit. Håper den Fitbit’en er bedre enn den eg har for den fikk meg til å gå opp 20 kilo i vekt [emoji16][emoji16].

Nå beina på dørken og...... vent litt, eg rekker en power nap [emoji42][emoji42]

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra Jæren. Ser at VG har en sak om at det rekordnedbøren er over for denne gang. Nuvel, normal nedbør kan være kjedelig nok her i vest, så paraplyen vil nok fremdeles bli en trofast følgesvenn til og fra jobb. Dagens plan er ikke spesielt avansert; til jobb, så hjem igjen. Må vurdere å prøve en kaffekopp, men mistenker kjent resultat. Nuvel, ha en god torsdag.

Hepp hepp ... fortsatt skrekkelig mørkt ute. Kan se ut som det regner også .. men det gjør ikkeno for jeg har ingen planer om å bevege meg utendørs før i ettermiddag.

Kaffen er klar, dyp 70-tallsprogg spiller på radioen og snart blir det å bestemme seg for hva jeg skal ha til frokost.

Mornings fra linje L1. Jobben kaller og etter en dag hjemme er det greit å komme seg litt ut. 1 november, så det betyr juleølsesong, så en liten flaske med litt muggen Stilton ved siden av bør være innenfor. Ha en fin dag

God morgen fra Stavanger. Grått og trist ute, bedre inne. Her er det fyrt opp i ovnen, yngste jenta er på vei til praksis og kaffen er på gang.
I dag blir en relativt rolig dag. Godt det også.
Ha en fin fin torsdag.

Morn fra bussen.
Tre bevis på at det er noe galt med verdenen:
Det er godt med folk på treningssenteret 0715 på morgenen (jeg går bare forbi).
Det ligger fortsatt noe snø ute.
Det er julemusikk på radioen.
I tillegg så er det sånn aktivitetskonkurranse på jobb så burde klare å traske 10k skritt i dag også

God morgen fra Trondheim!
Kunne med fordel stilt klokken i natt også, føler som jeg trenger en ekstra time med søvn.

Og stakkars folk uten billett på linje 5 i dag, de merker fort at det ikke lønner seg å spare noen tiere når de får boten.

Ha en flott dag!

God torsdag!

Hjemme igjen etter to dager i hovedstaden. Godt det snart er helg, men fortsatt mye jobb som skal gjøres før vi kan legge beina på bordet.

I kveld skal det ses fotball. I et stort telt faktisk. Hvordan resultatet blir vet man jo aldri, men noe virker kanskje litt mer sannsynlig enn andre. Men her nede på Sørlandet er vi jo kjent for å være sterk i troa. Men når man får gratis mat og drikke er det jo fint. Og da er det som kjent ikke rart at jeg drikker!

God torsdag og Heia Start!!

God morgen fra Trondheim!
Kunne med fordel stilt klokken i natt også, føler som jeg trenger en ekstra time med søvn.

Og stakkars folk uten billett på linje 5 i dag, de merker fort at det ikke lønner seg å spare noen tiere når de får boten.

Ha en flott dag!

5eren er vel den bussen som betjener NTNU både Gløshaugen og Dragvoll right? Mener å huske det. Kontrollgebyr er nok uansett noe som svir i studentlommebøker...
Uansett god formiddag fra jobb. Ikke så mye spennende som skjer.

5eren er vel den bussen som betjener NTNU både Gløshaugen og Dragvoll right? Mener å huske det. Kontrollgebyr er nok uansett noe som svir i studentlommebøker...
Uansett god formiddag fra jobb. Ikke så mye spennende som skjer.

Stemmer det ja. Det beste er å unngå slike gebyrer ved å betale for seg, føler ikke synd på de som blir tatt.

God morgen fra Bainbridge en god uke med hjemmekontor, fortsetter neste uke med ferge pendling "kun" til den lille bokhandlen neste uke. Uken etter derimot blir mer interessant - jobb reise til Mexico - noksaa vanskelig aa komme frem og tilbake 11 timer hver vei i total reisetid dvs. omtrent det LN-MOW brukte til Mosjoen - dog blir det mye tid paa DFW faar finne en Kantine hvor en kan jobbe litt....
Her har hoesten satt inn for fullt, hedligvis flott vaer i gaar kveld som ga en meget vellykket Halloween feiring i oeyas lille by, hovedgatene avstengt for trafikk ble fyllt med smaa og store Goblins paa 2 og 4 ben.....

11 timer hver vei i total reisetid dvs. omtrent det LN-MOW brukte til Mosjoen - .

Tja .. jeg spaserte ut døra hjemme ved ettiden lokal tid .. 1800 norsk .. fremme litt over 20 .. altså 26 tiimer senere. Fire direkteflyvninger tar litt tid ... ;)

Nå blir dt lønningspils.

God efta fra bilen... I kø... mellom St.Petersburg og Tampa. Siste møter ferdig og det er slutt på denne runden. Hjemover i morra.

Og som man sier: kunde sjarmert, kontrakt signert.

Ha en fin en

Back