Planer om å få forandret noe skrot i boden til cash gjennom finn.no også, så får ta frem kameraet å sette igang med det også
Meldt deg på Luksusfellen? :colgate:
Neh, bare fått meg dame :stir
Ryanair: - Sett inn millitære flygeledere"
Ryanair ber regjeringen i Spania om å gjøre alt den kan for å holde landets flyplasser åpne, dersom det skulle bli noe av den varslede flygelederstreiken i landet.
God morgen fra Oslo, hvor det bøtter ned. Så snart dama er ferdig med å sminke seg så blir det frokost.....deretter på jobb.
Jøss! Har hun flytta inn allerede?? Når skal brylluppet stå??:wow:
Neh, bare fått meg dame :stir
oj.... bevare
-plutslig ryker det eine og det andre....
*poff* der blei pcen solgt
*poff* der bilen (trenger meir praktisk bil etc)
*poff* no more bearbash
and so on....![]()
"Vi trenger (nye) gardiner"
"Vi trenger nytt bord"
"Vi må kjøpe..."
-legg merke til at "Eg" blir bytta ut med "Vi". Forøvrig heilt normalt..... hehe
He he, nei, det får være grenser til hastverk. Men jeg sier da ikke nei til overnattingsbesøk![]()
oj.... bevare
-plutslig ryker det eine og det andre....
*poff* der blei pcen solgt
*poff* der bilen (trenger meir praktisk bil etc)
*poff* no more bearbash
and so on....![]()
"Vi trenger (nye) gardiner"
"Vi trenger nytt bord"
"Vi må kjøpe..."
-legg merke til at "Eg" blir bytta ut med "Vi". Forøvrig heilt normalt..... hehe
Det er billigere å leie enn å eie vet du!
Har det ikke blitt ulovlig å "leie", da? :lol:
Så husk for guds skyld å ikke ha med blomster hjem til kjæresten! Da ryker du rett inn!!ldBF:cool2
Grrr ... da har TV'en ankommet ... boksen var skikkelig herpet og det var i tillegg et stort hull. Alt unntatt TV'en og fotstøtten var falt ut ... inkludert strømkabel. :headbang:headbang![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.