God morgen/TGIF!

Ahhh, da spiser man lunch på ei sandstrand utenfor vadsø. Varmt, vindstille og sol fra blå himmel...

God morgen fra hovedstaden.

Grått i hovedstaden i dag, men hva gjør nå det når det er meldt godt vær i helgen :cool:

Hyggelig feiring av samboerens bursdag i går, hvor man bl.a. besøkte en fransk restaurant i sentrum som tidligere har vært benyttet til Scanair-treff. God mat og servering av selveste sjefen av restauranten :drink

Ha en fin helg!

Planer om å få forandret noe skrot i boden til cash gjennom finn.no også, så får ta frem kameraet å sette igang med det også

Meldt deg på Luksusfellen? :colgate:

Formiddagen tilbringes på hjemmekontor, eller var det gjemmekontor, med å evaluere noen leverandører. Måtte den minst ille vinne.

Meldt deg på Luksusfellen? :colgate:

Neh, bare fått meg dame :stir

Neida, boden begynner fylles opp så noe må ut. Senest var en stor stygg skinnstol jeg fikk av en kamerat som flyttet til London nylig. Itiillegg har jeg noe annet skit der, så da er finn.no en mer lønnsom løsning etter søplecontaineren

God Fredags formiddag fra Alta. 20.5 grader i skyggen med noen spredte skyer (SCT?) kan jo tyde på en godværsdag for en gangs skyld. Men jeg må unngå å la det bli en "lat" dag, for Massey University skal ha sitt innen natt til Mandag. 220 ord må bli til 1500 ord (+/- 10%) innen den tid... Nåja, har i alle fall kommet i gang...

Yes, folkens, fjernstudier er gøy... :71:

Skal si mange var tidlig oppe og i gang i dag! Ja, den ungdommen, den ungdommen!!

Her i Krsand har det også regnet kraftig i natt. Men nå skinner solen! Ingen planer denne fredagen. Madammen ligger syk hjemme med en kraftig halsinfeksjon, så man blir nok sykepleier. Håper på biff og rødvin i kveld. Hadde smakt det!

Ellers har jeg oppdater cruiseskip i Krsand tråden min her: http://forum.scanair.no/showthread.php?t=65356 MS Regatta er dagens skip.

Ellers lå denne godbiten utenfor kontoret mitt i dag:

Picture277.jpg

Hadde nok trengt en større lottogevinst bare for å leie den et par uker vil jeg tro. Men hvorfor seile rundt i kulda her oppe når det er noe som heter Middelhavet??

Ellers artig å se at Ryanair deler mine tanker (som jeg dog fikk mye pepper for:colgate:) med hensyn til streikende flygeledere:
Ryanair: - Sett inn millitære flygeledere"

Ryanair ber regjeringen i Spania om å gjøre alt den kan for å holde landets flyplasser åpne, dersom det skulle bli noe av den varslede flygelederstreiken i landet.

http://www.boarding.no/art.asp?id=42676

God morgen fra Oslo, hvor det bøtter ned. Så snart dama er ferdig med å sminke seg så blir det frokost.....deretter på jobb.

Jøss! Har hun flytta inn allerede?? Når skal brylluppet stå??:wow:

Gudd hælj!

BF:cool2

Neh, bare fått meg dame :stir

oj.... bevare

-plutslig ryker det eine og det andre....
*poff* der blei pcen solgt
*poff* der bilen (trenger meir praktisk bil etc)
*poff* no more bearbash

and so on.... ;)
"Vi trenger (nye) gardiner"
"Vi trenger nytt bord"
"Vi må kjøpe..."
-legg merke til at "Eg" blir bytta ut med "Vi". Forøvrig heilt normalt..... hehe

oj.... bevare

*poff* no more bearbash

and so on.... ;)
"Vi trenger nytt bord"
"Vi må kjøpe..."
-legg merke til at "Eg" blir bytta ut med "Vi". Forøvrig heilt normalt..... hehe

Snakk for deg selv ;)

Vel, da er det snart avreise hytta! Litt arbeid som skal gjøres der, men allikevel nok tid til avslapping og ro...

Ha en fin helg forumister! :)

Ikke noe regn i varna, men gode 30+ og en iskaffe i skyggen ved gågata nytes, sammen med den utrolige utsikten....så nok en god dag herfra! Forresten bør jeg vel unne meg nok en åttekroners halv kald???

He he, nei, det får være grenser til hastverk. Men jeg sier da ikke nei til overnattingsbesøk:p

Nei, du gjør vel ikke det? Regner med at du har et eget pikerom hvor hun kan overnatte??:colgate:

oj.... bevare

*poff* no more bearbash

and so on.... ;)
"Vi trenger nytt bord"
"Vi må kjøpe..."

For ikke å glemme
"Hennes penger og våre penger"
"Vi må ha større hus"
"Du roter alltid - rydd opp"
"Apropos FINN.no - Hun sier "Nei den har jeg ikke sett""

Nei, du! Få slått opp så fort som mulig! Det er billigere å leie enn å eie vet du! Dessuten er singellivet undervurdert!:old

BF::stir

God sen-formiddag herfra. Litt diverse småplukk i dag, samt en telefon til USAirways. Med litt forberedelser ble det treff på første forsøk og "we are very sorry that you have to fly in business-class to MUC, but there are no F availability on that short hop".

Det er billigere å leie enn å eie vet du!

Har det ikke blitt ulovlig å "leie", da? :lol:

God morgen fra Alpharetta! Her har jeg akkurat inntatt 'godstolen' på kontoret og er klar for jobbhelg. Blir vel ikke like varmt som i går men det er fuktig så det holder.

Venter også en av kollegaene til Martin innom - har en 42-toms Sharp på bestilling. Skal bli godt å få skikkelig TV i stua, nå som PL snart drar igang! :up:

Hepp hepp!

Har det ikke blitt ulovlig å "leie", da? :lol:

Bare hvis du betaler med kontanter eller blomster. Alle andre betalingsmidler er lov!

Så husk for guds skyld å ikke ha med blomster hjem til kjæresten! Da ryker du rett inn!!:old

BF:cool2

God formiddag fra Chicago. Her tikket det litt av en overraskelse inn på eposten i morges. Vi har akkurat fått nytt bonus og provisjonssystem for FY10/11 som startet 1. april og jeg trodde det så mørkt ut. Kvartalsbonusen ble faktisk 4 ganger mer enn forventet, så her blir det tidlig avreise fra kontoret og rett på Jimmy Cliff konsert, han spiller på Lollapalooza i aften!! Deilig!!

Så husk for guds skyld å ikke ha med blomster hjem til kjæresten! Da ryker du rett inn!!:oldBF:cool2

Har jeg en ukjent arrestordre på meg, tro? Etter alle rosene som jeg har smuglet til Brandbu?

Godere aften fra BKK. Her er det allerede lørdag morgen in spe. Håret er blitt klippet, fulgt av 3 shampomassasjer av hodebunn og nakke. 50 kr. Betal i kassen. En behagelig time! En aldeles utmerket middag med deler av mitt eget crew, samt noen som skulle hjem i kveld og noen som skal hjem i morgen kveld. Rettene kom inn på løpende bånd og det var bare å forsyne seg. En tur til Soi Cowboy for å høre utmerket blues på "5 Star". Det ble noe Chang i flasker også. Hakket bedre enn Singha.
Avsluttet kvelden med fot og nakke/ryggmassasje like borti Soi'en.
Nå kaller sengen. God natt!

Grrr ... da har TV'en ankommet ... boksen var skikkelig herpet og det var i tillegg et stort hull. Alt unntatt TV'en og fotstøtten var falt ut ... inkludert strømkabel. :headbang
fedex.gif
:headbang

Begynner å bli langt utpå morgenen, men her sitter jeg nå og smaker meg gjennom litt IPA.

Lambertseter S7 IPA: Ganske god og mild IPA, med forsiktig humleprofil.
Lambertseter S7 IPA med ekstra Simcoe: Ganske god IPA, men med overraskende lite humle.
Haandbryggeriet Dobbel Dose batch 276: Denne burde vært drukket for et par måneder siden. Fortsatt god, men helt klart over toppen og med et svakt, svakt brett-preg.

Grrr ... da har TV'en ankommet ... boksen var skikkelig herpet og det var i tillegg et stort hull. Alt unntatt TV'en og fotstøtten var falt ut ... inkludert strømkabel. :headbang
fedex.gif
:headbang

Uff, da. Beklager den.

God fredag fra FedEx.. Straks vender man nesa hjemover, og prøver å gjøre et halvhjertet forsøk på å legge meg litt tidligere enn jeg pleier, siden jeg skal ta en Nils-Georg i morgne, og stå opp "frykteleg tidleg". Gruer meg allerede :drunk:

God fredagskveld og helg ønskes.

Back