Nå har jeg snart vært våken (og forsåvidt snart flydd kontinuerlig) i 24 timer, men trøtt er man merkelig nok ikke når man endelig har "styrtet" ned i egen seng.
Jeg er fullstendig stappet av fantastiske opplevelser, føles nesten som om man har vært borte et par dager. Og for et NYDELIG vær å beskue Finnmark i! Sol fra blå himmel hele veien, til tross for at turen startet i tjukk grautete tåke. Det hele kunne jo bare toppes av én ting; en kontinuerlig lilla-rosa solnedgang i øst som forfulgte oss fra Kirkenes, hele veien via Vadsø, Vardø, Båtsfjord, Berlevåg, Hammerfest OG Tromsø....
TAKK Widerøe for servicen, for å gå knirkefritt, for å lande 30 minutter før rutetid, for de UTROLIG hyggelige ansatte man møter - men ikke minst den muligheten man har fått med denne NR-billetten. Den har allerede blitt verdt de 3500 kronene - dette på dag én av FJORTEN!
GUDD NAIGHT peeps, nå skal jeg prøve å pakke inntrykkene inn i hukommelsen og få sove litt!
PS: Dash 8'ern det råeste jeg har flydd. Den akselerasjonen og det herlige bråket fra motorene i det du setter avgårde med full-lastet fly på kortbane..... I'm addicted! :colgate: