God Morgen PrivatAir

God kveld fra Hardanger.

Mye tull og elendighet i dag. Freste avgårde kl 02:45 mot BGO for 06:15 flyet over fjellet for å levere dokumentene så eg smidig kommer meg gjennom passkontrollen på VKO.
Beregnet god tid da den vanlige veien er stengt pga ras. Da man nærmet seg Bergen, var E16 også tatt av ras i natt, det samme var gamleveien som er backup. Dette innebar enda en lengre omkjøring så SK236 ble umulig å rekke.
SK skulle ha over 2000 for billett på neste fly, så tok heller turen til DY og forhørte meg. Slo til med en billett til 1499 på 07:30 flyet deres.
Så kom omsider frem til den Russiske ambassade, som vanlig regnet eg med å ta turen tilbake for å plukke opp visumet neste dag.
Det viste seg at det ikkje kan hentes før nå på fredag, så morgendagens billetter blir "no show" ;) Sjekket opp i priser hos SK som skal ha 1900 pr vei på fredag, tenkte at det var litt i overkant så endte opp med å ta en bonustur til 15000 poeng i stedet.
Kom meg hvertfall hjemover som planlagt med SK267 og LN-RRZ i dag. Grunnet alle ras så måtte det faktisk ferje til for å komme seg hjem i dag,det gjaldt forøvrig de fleste andre også så køen var laaaaaang.
Men omsider hjemme og klar for ny tur på fredag :)

Ha en flott kveld alle!

Back