God morgen - onsdagsversjonen

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Da var dagen slutt her i Alpharetta. Fant noen 'tapte' DVD'er i en cd-kasse og har hygget meg med et par episoder Comic Strip.

Mildt ute .. noe som gjerne trekker med seg møkkavær .. nå pisker regner mot vinduene og onsdagen vil visstnok gi mye mer. Og kanskje også litt bommeli-bom og det som verre er ...

Men når rushtrafikken består av å sloss seg forbi bikkja opp trappa, er det egentlig ingenting jeg bekymrer meg om ... ;)

us_atl_metroradar_plus_usen.jpg

...og endelig kan jeg si GOD morgen - mye takket være Doktor Bjargo og en eller annen knekk han fikk til i går kveld. Nå venter ny behandling - kanskje den siste og da skulle jeg kanskje være klar for arbeidet igjen i morgen eller fredag. Ha en sprekere onsdag!

God morgen. Avreise til Bodø for møtevirksomhet om et kvarter. Ha en strålende dag!

Mindre god morgon!

Har sovit 3 timmar i natt tack vare en matförgiftning som jag åkte på igår. Aldrig mer kycklingsallad från en viss tillverkare.

-1,2 grader i Uppsala nu och det ser ut som vi kanske får lite snö. Nu blir det tur till universitetet.

God morgon frå FBU :)

Friskt og kaldt ute, så det var flott å komme innomhus og få seg varm kaffi.

Dagen starter rolig, men kommer til å ta seg opp med ivrige kursdeltakere ;)

Ha ein flott dag alle saman!

God morgen fra tigerstadens midte. Gradestokken var godt nede på to siffer hjemme og det knaket i snøen. Morgenprosedyrene er i gang med kaffe og forum før det blir demonutdrivelse fra noen systemer her i dag tror jeg.

Å fytterakker'n! Opp kl. 03:00 for å nå første fly til CPH. Det er regelrett dyreplageri!
Vel, vel, nu er det noen timer å hvile på dagrom før nattens flygning til DXB.
Ha en fin dag.

God og kald morgen fra Skøyen, det var bikkjekaldt å labbe til toget i dag i 06.30 tiden. Godt å få varmet seg på noe kaffe på kontoret :)

God morgen

Snuppa er levert i barnehagen, og nå er det litt småplukk som jeg må få litt oversikt over før kursen settes mot OSL og litt praktisk jobbing også.

Ønsker alle en trivelig dag

S

God morgen fra Oslo. Kurs i dag og gitt, og trøtt som F!!! Sover ikke så godt på hotel gitt.

Vel.... ha en bedre dag forumister :)

God morgen fra MJF!

11 minus når jeg kjørte til jobben i natt, nesten så jeg ble litt misunnelig på MOW som bare hadde "rushtrafikk" i trappa hjemme å stri med... Men det er et nydelig førjulsvintervær så man klager ikke.

Forøvrig er det 10. desember og det er på tide å lete fram julemusikk og ikke minst julefilmer som bare må ses før jula kan ringes inn...

Anbefalte førjulsfilmer:
- Home Alone 1 & 2 (Morro for hele familien)
- The Nightmare Before Christmas (blir jeg aldri lei)
- Tillsammans (juleselskapet blir aldri det samme igjen...)
- National Lampoon's Christmas Vacation (The Griswold! Need I say more...)
- Bad Santa (Og der forsvant illusjonen om julenissen)
- Die Hard og Die Hard 2 (Guttekveld når damene baker og har juleverksted)
- Miracle on 34th Street (Kosefilm med dama)
- Love Actually (Enda en kosefilm for sofakos før jul)

Tja, har jeg glemt noen filmer står dere fritt til å supplere lista folkens ;)

E

God morgen fra Oslo. Dagen ble begynt med en aldri så liten forsovelse. Ny dag på jobben venter og ikveld blir det å rydde litt mer før neste ukes flytting

Junior har fått frokost og sendt på skolen. Nå er det bare å slappe av med kaffe før ny ettermiddagsøkt venter på OSL. Ha en god dag.

god onsdag fra Frösundavik. Formen på topp etter gårsdagens tur til FRA og svensk julbord på kvelden. Etter å ha startet dagen 04:05, ble det en kort kveld (og dessuten stengte baren 22), og rett hjem i seng. Fikk testet litt svensk julemat, Janssons frestelse (som ikke var ille), sild, og snaps (kun svensk på bordet, der må jeg si både Norge og Danmark er bedre), julmust og en slags mousse som smakte som konsentrerte lussekatter (ingen høydare akkuratt). Veldig hyggelig. I ettermiddag er det klart for favorittflighten min - SK499! - som i dag ser ut til å skulle flys med MD81 LN-RMT.

Å fytterakker'n! Vel, vel, nu er det noen timer å hvile på dagrom før nattens flygning til DXB.

Første gang du skal fly til DXB? Det er vel bare for en kort liten tur å regne i forhold til hva du pleier å fly? Du får kanskje noen ekstra dager der nede også?

God morgen fra Krs forresten. Her er det ferie! Vi sov lenge i dag (i motsetning til en viss flykaptein;)) og nå står vi på farten for å kjøre jr i barnehagen. Deretter skal far ut å se på nytt dekk til bilen og deretter se etter julepresanger.

fortsatt god dag!

BF:cool2

God formiddag fra Jessheim..Her er fridagen i gang og første av 3 maskiner med klær er straks ferdig og skal henges til tørk..... Ellers kommer varmepumpe mannen innom da naboen har klaget på støy fra utedelen .... håper vi kan støyisolere den for hvis ikke må vi flytte hele delen og det har jeg ikke lyst til :-(

God formiddag fra Jessheim..Her er fridagen i gang og første av 3 maskiner med klær er straks ferdig og skal henges til tørk..... Ellers kommer varmepumpe mannen innom da naboen har klaget på støy fra utedelen .... håper vi kan støyisolere den for hvis ikke må vi flytte hele delen og det har jeg ikke lyst til :-(

Kurt, hva er morgen for deg, 1130??

... skriver ikke Kurt, "god formiddag", da?

Velvel, her skal det jobbes ettermiddag/kveld og det blir sikkert natta også før siste kjerra karrer seg opp igjen.. ser at AYT maskinen allerede er estimert 3 timer sen fra OSL - Yey!

Imorgen rundt midnatt (bank i bordet!) tar jeg helg!! :nor

Back