God morgen - onsdagsversjonen

Uuugh ... ble vekket klokken 0357 av av en fael ringelyd, som etter noen taakete oeyeblikk viste seg aa vaere vaerradioen ... stemmen som kom paa etter at alarmen var slaatt av sa noe om 'thunder'. 'hail' og 'tornadoes', saa jeg dro ut pluggen vel vitende om at alarmen ville gaa av hvert tiende minutt til stormen har passert. Men det verste ser ut til ennaa aa vaere et par timer unna .... ^gjesp^ .. men naa er det frokost.

God ettermiddag fra CPH. Jeg blir mer og mer overbevist om at jeg kan lese meg fint opp til eksamen uten talentløse klasseforelesninger, som alle de gode privatisteksamenene og fagene jeg har tested out of. Ihvertfall betaler jeg ikke et rødt øre til CBS i form av tuiton. Det er jo koselig nok.

Ellers kommer far ned på en liten dagstur i dag(han kom vel med SK ved 11-tiden) så i kveld blir det middag på den "fattige" studenten.

... skriver ikke Kurt, "god formiddag", da?

Velvel, her skal det jobbes ettermiddag/kveld og det blir sikkert natta også før siste kjerra karrer seg opp igjen.. ser at AYT maskinen allerede er estimert 3 timer sen fra OSL - Yey!

Imorgen rundt midnatt (bank i bordet!) tar jeg helg!! :nor

Joda, det gjør han så absolutt, men jeg spurte om morgen for han er 1130!! (Erru uenig, ring int. 911 etter 1500)

Ikke krangle nå gutta :-) Morgen for meg er fra øya sklir opp til den førstekaffekoppen er tom. Når den er tom er dagen i gang....... Har egentlig ikke noe med klokka å gjøre i det hele tatt.....

God morgen fra Presidents Club paa ORD. Her har Delta velsignet meg med atter en kansellering paa morran. Blir derfor dessverre AA til STL i dag.

I ettermiddag, flyselskapet som aldri kansellerer: Southwest til OMA. Brennevinsbongen er klar!

Overnatting i OMA, retur til ORD paa formiddagen torsdag.

Vaeret har passert og sendt videre til Atlanta

God ettermiddag fra Lilleaker,
Da er det i ferd med å bli tusmørkt utenfor kontorene her.
Har vært noe på etterskudd hele dagen. Det skyldes delvis meg selv og SAS.
Opp etter vanen og ut døra hjemme i Tananger for å nå redeyeflighten , SK4002 , imorges.
Overraskelsen var stor da det viste seg at denne var innstillt. I min enfoldighet hadde jeg glemt at jeg hadde bestillt på SK4004 ca en time etter.
Slik går det når man ikke følger med i svingene.
Vel , kjerra som var satt opp for SK4004 "falt fra hverandre". Alle her ble stuet inn på SK4006 halv åtte og med avisning så ble den godt over tiden før den var airborne.
Resultat for meg var 1.5 time forsent til månedsmøte i prosjektet.
Det blir jo noe hesblesende i en ellers travel arbeidsuke.
Vel , ikveld er det julebord på Bristol , så om kort tid stikker jeg på hotelleriet for å ta på meg lakkskoene.
Det blir garantert morro med god mat og drikke.
Ligger an til en sen kveld med mange gode og feststemte kolleger.
Ha en fortsatt fin dag alle forumister.
I neste uke er det Scanair julebord.:)

God ettermiddag fra TRD der gradestokken nå viser minus 11 ( Heimdal ) og standbytjenesten er i ferd med å renne ut i en fridag, ingen telefon så langt. Katten ligger og dormer på sofaen og det frister i grunn for meg og.....:)

Back