God morgen og gratulerer med dagen!

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
God 17. mai, og gratulerer med dagen!

Av ulike årsaker, så utsettes avgangen fra heimen noen timer, men det blir ikke sentrum idag, men mer lokalt rundt Sagene/Torshov.

Ha en hyggelig dag folkens :nor

Da er dressen komt på, og eg og konemor er klare for barnetoget kl. 1230 her i Langevågen. Står bare igjen å få på dressane til guttungane!

I morgen er det til Frankrike igjen og 35 dager med jobb...

Graulerer så mye med dagen, alle forumister :) :nor

rolig dag her som tilbringes med familie og venner.

God morgen fra Chicago og gratulerer med dagen. Nu staar en omgang i trimrommet for tur, saa blir det frokost.
Den vanlige handlerunden foer lunsj med Tommy 777,
Ha en fin dag.

Hipp hurra for 17. mai folkens. :nor:nor:nor

Her blir det festligheter med kjæreste og hennes nærmeste familie i Sortland. Her er det sol i fra en skyfri himmel og deilige 20 grader.

Blir nok en bedre middag også ute med min kjæreste i kveld.

I fra min kjæreste og meg selv ønkes alle en fatastisk dag.

Gratulerer med dagen alle sammen :nor:nor:nor

Her i Lierskogen er barnetoget overstått uten å bli våt...:)

Nå er det en liten pause før det blir grilling hos familien i Asker.

SNSK

Hipp hipp hurra, og gratulerer med dagen alle sammen. :nor :nor

Er dårlig med feiring her i gården. Sitter hjemme og slapper av litt før jobben kaller. Så 17.mai-feiringen min foregår i år (også) på OSL...

Ha en flott dag alle sammen, og kos dere masse. :)

Og da var solen stått opp over Alpharetta også!

31672_392820166035_554781035_4537208_109493_n.jpg

:nor
Gratulerer med dagen alle sammen. Jobbedag i New York, men en middag ikveld blir det!

Gratulerer med dagen! :nor

I Sandefjord har det holdt seg tørt, til og med sett litt sol innimellom. Til kvelden ser det ut som om det kan bli noe grilling med venner.

Ha en fortsatt god 17. Mai!

27848_1425733770710_1453748661_1103012_3331643_n.jpg

God 17. Mai fra hjørnet av 52nd og 2nd på Manhattan. Sitter og venter på en Asian Steak salad på er sted kalt Traffic. Etterpå er det åpent hus i Sjømannskjerka rett rundt hjørnet.

God 17. Mai ønskes alle :)

Happi 17 Mai fra oss. Her har det vært middels aktivitet i år, med både kakespising, bysbesøk og skogstur på kvelden. Nå derimot, venter Descartes, Hume og Kant på meg - de vil at jeg skal drøfte forskjellene på empirisme og rasjonalisme. Jippi :rolleyes:

4615724105_1b75ac171c.jpg

Hilsen fra Stockholm. Strålende sol og flere tusen samlet på Skansen. Tale for dagen av Kristin Halvorsen og biskop fra Björgvin, Halvor Nordhaug. Gratulerer med dagen.

Gratulerer med dagen til alle! Slenger meg på i siste liten!
Selv tar jeg kvelden nå; kontoret venter kl. 08 i morgen og det blir en kort uke da jeg reiser til Paris på torsdag.

Dere får alle feire videre dere som kan:) God 17. mai!

Back