God morgen Norge fra Oahu

Kvelden fra Snillfjords-kanten. :)

OK vær denne dagen, helt enkelt. Oppe i rett tid, frokost og huslige plikter. En lang helg er overstått med både traving på kjøpesenter( kan få senskader ), baking og kos med familien er vel unnagjort. I går ble det bakt kaker med pepper( arten er kjent som pepperkaker ) og i dag stod colakakene for tur( dog uten cola ).

Det jeg så trodde skulle bli en ettermiddag på sofaen endte med klipping av hår, da frisøren tok en på-sparket-klipp. Nå er ulla vekk og jeg noen gram lettere, så klarer jeg sikkert den siste bratte bakken til trimkassen noen sekunder raskere. Morgendagens vær kan tyde på spotting av fugler-jetfugler altså.

Ha en fortsatt fortreffelig en rundt om! :)

Last edited:
Grosh Blarn fra Lillestrøm

Heftig dag i dag. Det er ikke måte på hva man mener man skal rekke når man plutselig er alene. Så jeg har stått opp tidlig, jobbet hjemmefra, vært på kontoret, gått tur i skogen, besøkt opphavet, kjøpt (nesten) alle julegavene, pakket dem inn, kranglet med elefanten, gjort litt regnskap og pakket klart for Tysklandstur i morgen.

Fytti katta.

Nå har jeg fortjent litt vin og et skolebrød?

Ha en fin en

Terroren har kuka det til i en fantastisk by.

Tipper det tar maks 12 timer før Obama, Merkel og majoriteten av pressen går ut å påpeker viktigheten av mer toleranse og åpenhet.

Tragisk dag, med mye drit. Berlin, Zurich og Ankara.

Terroren har kuka det til i en fantastisk by.

Tipper det tar maks 12 timer før Obama, Merkel og majoriteten av pressen går ut å påpeker viktigheten av mer toleranse og åpenhet.

Nå er nå det nettopp toleranse og åpenhet som gjør Berlin til en fantastisk by, så det er idealer jeg håper blir ivaretatt videre. :drink

Back