God morgen lørdag

Ruby

Tomleskolt
Medlem
God morgen lørdag

Goood morgen fra Bangkok :)
Her er en godt plantet i sofa’en hvor dagens første kaffe nyytes.
Ute er temperaturen nydelig, rundt 28°C så vurderte å sitte på terrassen.
Her skal en snart ut for å traske på seg en anselig mengde med steg. Så tenkte en seg innom på matsjappa til Mark Wiens nede ved Ekamai. Der serveres det nydelig mat med bla. ande egg, som er mye bedre enn egg fra høner, anbefales å prøve.
Ha en nydelig lørdag :)

04cb8b216ffd54a15be65bf61810d21b.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: God morgen lørdag

Fra Bangkok til Augusta. Tempen er muligens i samme gata. Mye trafikk på fredagskvelden, men nå er valp og MOW installert hos junior. Snack til valpen, pils til MOW og guttungen og alt er som det skal være.

Akkurat gjennomført 43. strake Wordle i NYT, men fortsatt et stykke igjen til rekorden.

Lørdagen byr på bortehjemmekontor. Satser på avslappet stemning ….

Glad lørdag fra Ris. Kaffe, papiraviser og forum før en treningsøkt. Ingen planer for dagen…arbeidsuken starter jo allerede i morgen - så da skal denne dagen bare nytes maksimalt.

God morgen fra Fornebu, kaffe og DN for øyeblikket før det vel må jogges litt. Bårrur etterpå for å avslutte sesongen. Håper tåken sprekker opp i dag.

God morgen fra Grønland. Foreløpig kaffe, nyheter og forum. Så blir det vel en kjapp frokost før fruen og en venninne skal kjøres til skogs for å plukke mer sopp. Da blir det nok litt bilrelaterte ting på meg i dag[emoji846] I kveld er det booket bord på Kanpai Sushi x Izakaya, så da blir det rå fisk til middag. Ha en strålende helg!

God morgen fra Ørlandet, på tur til Orkanger i dag for og se på veterankjøretøy uten vinger.
Tåke i dag men den forsvinner nok snart og solen titter frem

God morgen fra Lillestrøm. En lugn og fin lørdag venter. Ingen helt voldsomme planer utover å slappe av og kose oss.

Ha en best lørdag

God morgen lørdag

Mornings fra Asker. Merker litt trøkket fra i går, men har nå levert kake til en fotballcup for en arving. Satser på været blir ok og hånden litt mer stødig siden jeg har lovet å male et gjerde i barnehagen. Ha en fin dag

Last edited:

Morn fra Lommedalen.
Det er kollen-helg, kona er i Holmenkollen, eller Midstuen for å være mer presis. Visstnok et hopprenn med en del internasjonal deltakelse.
Jeg sløver på PC'n foran TV'n og venter på at finger'n skal gro, som jeg har gjort siden mandag.
Vi vurderte en tur til California med Norse, i slutten av oktober, med retur fra MIA i midten av november. Den har, av økonomiske årsaker, blitt byttet ut med en liten forlengelse av vår påtenkte 4-5 ukers tur Sørøst Asia i januar. For øyeblikket ligger det an til retur fra BKK med Norse. Så må man finne en reiserute som tar oss innom flest mulig land og hovedsteder. Det blir minimum 5 hovedsteder, kanskje 7, hvorav en knapt har flyforbindelse, få turister og få hotell. Dermed har jeg noe å gjøre i helgen. Bortsett fra det, ingen planer.

Ha en god helg alle sammen.

God morgen fra Knausen. Italiensk variant av mimosaen i dag kan vi leve med.

Ble en herlig tysk handel i går og jeg trosset mine prinsipper og bestilte en speller ny elbil og fem kroner til den som gjetter hvilken det ble ;) Ser ut som det blir rask levering da salget har stupt massivt.

Dragen skal spelle tennis så da er det gåtur med arvingene ned til Majorstuen for å kjøpe nytt fryseskap.

IMG_7829.jpeg

God formiddag fra Sola,
Valgkamp første del av dagen her i kommunen. Siste dag med valgkamp stand rundt i de ulike delene av Sola.
Så blir det jobbing på Flymuseet siste del av dagen.
Ser frem til båttur på fjorden senere på ettermiddagen/kvelden i sommerværet.
Ha en fortsatt fin helg.

Goood morgen fra Bangkok :)
Her er en godt plantet i sofa’en hvor dagens første kaffe nyytes.
Ute er temperaturen nydelig, rundt 28°C så vurderte å sitte på terrassen.
Her skal en snart ut for å traske på seg en anselig mengde med steg. Så tenkte en seg innom på matsjappa til Mark Wiens nede ved Ekamai. Der serveres det nydelig mat med bla. ande egg, som er mye bedre enn egg fra høner, anbefales å prøve.
Ha en nydelig lørdag :)

04cb8b216ffd54a15be65bf61810d21b.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Med 31 grader ute, er det altså varmere i nord-tyskland enn i Thailand. Men det er sikkert helt normalt…

Ble en herlig tysk handel i går og jeg trosset mine prinsipper og bestilte en speller ny elbil og fem kroner til den som gjetter hvilken det ble ;) Ser ut som det blir rask levering da salget har stupt massivt.

Dragen skal spelle tennis så da er det gåtur med arvingene ned til Majorstuen for å kjøpe nytt fryseskap.

View attachment 53857

Q8 e-tron?

Da tenker jeg det ble en EQS. :)

Padda til Porsche eller Audi e-tron GT.
Jeg setter halvliteren på Porsche.

Mornings fra Sandnes. Sitter utendørs i sola og nyter en av de siste sommerdagene. Time will show om høsten er i anmarsj. I kveld blir det å komme seg på konsert med Kaizers Orchestra. Ha en fin lørdag forumister!

Padda til Porsche eller Audi e-tron GT.
Jeg setter halvliteren på Porsche.

Da vant du den halvliteren. En del kameler må svelges, men når Porsche for første gang noen sinne har rabatter (og vel så det) får man hjelpe til med å redusere co2 lokalt.

Med 31 grader ute, er det altså varmere i nord-tyskland enn i Thailand. Men det er sikkert helt normalt…

For å motvirke dette kan dere jo stenge ned kullkraftverkene deres, og heller starte opp kjernekraftverkene igjen.

Back