God morgen/kveld fra St Johns

SudCaravelle

ScanFlyer Rusty
Medlem
Nå er det tidlig i køyen da hele familien skal drasses med til Maho i morgen tidlig. Boeing t-skjorten logger klar (til Dragens store begeistring) og vi har bestilt grytidlig frokost på lugarene. Rart hele dette cruise-greiene - på en måte råflott og på en måte skikkelig white trash.

DEC1AAD1-7570-4DD1-8CF2-055B0DD11A40.jpg

God morgen fra 39 000 fot på NH210.

Bikket kl 4 norsk tid og kl 11 Tokyo-tid nettopp - 2,5 time igjen av en super flight med ANA i deres 787-9. Fantastisk bra crew - samkjørte og oppmerksomme på alle detaljer.

Blir vel brunsj om ikke lenge, også blir det spennende å «møte» Tokyo for første gang om noen timer :)

Ha en finfin onsdag!

Ikke stress .. ikke så mye flytrafikk før ved 11-tiden. #jealous

G’aften ... leggetid her på fastlandet. Ny arbeidsdag i morgen.

Sent from my iPad using Tapatalk Pro

God morgen fra Bella Napoli...som jo også var navnet på den første italienske restauranten i Oslo. Etter frokost på takterrassen her på Una blir det nytt flyselskap som tar oss hjemover på første av to flyturer i dag. Ha en bra onsdag:-)

. God morgen/kveld fra St Johns

Du er Kanskje på St. John, isteden for St. Johns? (Antigua)
St. John, US Virgin Islands er en favoritt øy, bodde i det nabolaget på seilbåt i 3 år, STT og STX: Seilte mye til St. John, Cruze Bay og Coral Bay...Memories.

St. Johns er for meg et forblåst semi-arktisk sted i Canada, som er utgangspunkt for flere oseanografiske ekspedisjoner med båt :D

Gudd mornings. Allerede vært 2 timer våken. Det glamorøse arbeidslivet gett... Meh.

God morgen fra Stavanger. Fri, tidlig opp, ferdig striglet og nå en første frokost og deilig presskanne kaffe. Neste bordsetning er ved 10-tiden når det blir frokost med døtrene. Som i går, skal det i dag styres litt i hagen med stussing av hekk.
Nyt dagen :)

God morgen fra Hvalstad. Dagen ble startet med en liten løpetur i finværet. Litt hjemmekontorering og indretjeneste før kursen settes mot Tjøme. Ha en fin dag

Morn fra Kolsås. Hjemme igjen etter fine dager i Berlin, og her er det sommer! Begrenset med planer, et par runder til Bohus for å hente spisestoler er vel stort sett det

God formiddag fra Snillfjord. :)

Etter rause mengder med vått kom endelig sola hit også, så da får vi omsider en smak av sommer på denne kanten.

Her er halve plenen slått, mens den andre halvdelen ligger midt i solsteiken til utpå ettermiddagen, så den siste halvdelen får bli kveldens syssel når det er litt kjøligere i lufta. Får man fulgt opp med en treningsøkt og middag er man vel fornøyd.

En fin fin en ønskes. :)

Endelig på St Marteen.. etter noe forhandlinger ble dagens antrekk godkjent av Dragen.. hun mener jeg ser ut som en pensjonert purser og det tar jeg som et kompliment.

709FE4BE-21A3-45A5-A833-485062C056DC.jpg

Nå er det tidlig i køyen da hele familien skal drasses med til Maho i morgen tidlig.
Maho er jo litt mere intim, men den hadde ikke den oppmarkerte ruten under vann som var morsom å snorkle langs i Trunk Bay.

God onsdag fra tiggerstaden. Her mangler det fortsatt 13 grader i vannet før man får akseptabel badetemperatur. Må altså ta til takke med Tøyenbadet som er planlagt senere idag. Med reisebudsjett på sparebluss ligger det ikke ann til snorkling før i september, og da av den litt kjipe typen i Europa.

Ha en god en alle som skal snorkle idag.

God dag fra San Sebastian og dag 3 i årets etegilde. Lett lunsj i dag med pintxos og øl. I går ble det tre timers lunsj på en gård utenfor byen. Mandag kveld var det txuleta (grillet biff on the bone) på en lokal sjappe. Ved nabobordet satt Woody Allen med frue, de er i byen i forbindelse med en filminnspilling. Martin Ødegaard har jeg foreløpig ikke sett noe til...
257f2596f3149eb92f45f7971775b20f.jpg
Solen skinner og livet smiler, ha en fortreffelig dag[emoji3]

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg vil til St. Johns!!! Forsøker ofte å finne et påskudd til å måtte "mellomlande" en direkteflight over natta der.

God kveld fra Lillestrøm.

Makan

Natta

Jeg vil til St. Johns!!! Forsøker ofte å finne et påskudd til å måtte "mellomlande" en direkteflight over natta der.
Kan du ikke bare ta en helgetur dit slik som jeg gjorde?

BTW morsomt med venstrekjøring og biler fra USA. Sjåførene sa det var sikrere slik. Å sitte på den andre siden inn mot andre biler måtte da være mye farligere ifølge dem.

God natt fra jobben
Dagens svømmetur ble tatt ute i det fri, vanntemperaturen på overflaten er absolutt godkjent i skogsvannene (men det er åpenbart kaldt lenger ned i vannet).
Deilig å slippe styret med unger og alt for mye folk på Frognerbadet/Tøyenbadet.

Back