God morgen kulde!

oskarflekkefjord

ScanFlyer Blue
Brrr, denne vinden går rett gjennom marg og bein! Fy så kaldt. Ingen spesielle planer i dag unntatt å pakke litt. SK4629 venter på meg i morgen. :p

Ønsker dere en fin dag!

God morgen. -6 her på Sandaker her i hovedstaden. Hvitt ute, men noen snømengder er det ikke å snakke om. Selv skulle jeg ønske det kom godt over 30cm litt tung snø for og få en god base, og jeg kunne finne frem skiene og komme meg ut i Marka. Vel vel, planleggingsdag i barnehagen og min tur til og være hjemme. Her sitter vi og venter på at Storosenteret skal åpne da en del småærend må gjøres, og man skal heller ikke se bort i fra jeg klarer og finne en unnskyldning til en innom Strøm-Larsen etterpå. Ha en fin dag

God morgen fra Trondheim
Var minus 8 grader her i morres, og vindchill i tillegg....fysj og føy *BRRRRR*
Blir alenepappa stort sett hele denne uken , da fruen kommer til å jobbe på kveldene med skolearbeid.
Får vel arrangere kaffebesøk på kveldstid :) :) :)

God morgen fra Sola. Bikkjekaldt også på disse kanter, mest pga kald vind. Den kraftige forkjølelsen jeg har hatt siste uke, sitter fortsatt godt i. Irriterende greier.
Dagen er godt i gang men en masse uavklarte saker vedrørende årets økonomi betyr at en ikke kommer igang med produksjonen ennå.

Ha en flott mandag :)

God morgen fra Snillfjord! :)

Her er det som spådd kaldt og litt vind gjør dette til en helt OK inne-dag. Himmelen er klar i alle retninger så blir fint når sola får fart på seg. Dagens først punkt er å våkne såpass at en får gjort ymse oppgaver ila dagen, deretter får en se hva en kan utrette.

Ellers noterer jeg at Qatar flyr QR727 DOH-PHL med A359 i dag, og det har de gjort siden 01.01.16. Det betyr at det blir nok en ny flytype å jakte på ila året da QR727 rett som det er legger ruten forbi her, kan nevne at det er A7-ALF som fly dagens tur.
Hva angår fly/luftfart i et noe mer negativt fortegn så kan det nevnes at det er nye episoder av flyhavarikommisjonen i dag, på NatGeo klokken 21. Årets første nye er visst Stord-ulykken i 2006, så det må en få med seg.

Ha en ellers flott dag!! :)

God morgen fra hovedstaden.

Doningen er levert til plastikkirurgen for å flikke på diverse skavanker som har dukket opp de siste 3 årene. Etter utskriving blir det skikkelig kattevask før den skal avbildes. Deretter starter søket etter en ny eier av familiefrakteren.

Har fått estimert 2 dagers innleggelse så dette blir ikke akkurat b-b-billig :p

Ha en ellers sparsommelig start på arbeidsåret!

God morgen fra kjølige San Juan. Her får luftavkjølingen en til å trekke dynen oppunder haka i morgentimene og vanntemperaturen gikk igår ned til 27,2. Idag blir det kanskje enda kjøligere så man må først ta en kald dusj eller noe for å klare komme seg uti vannet. Vil dra lengere sør neste gang.
attachment.php

Ha en god en alle som har kommet seg til strøk med mere passende temperatur.

Attachments

• caribe.jpg
    caribe.jpg
    82.2 KB · Views: 715
Last edited:
God morgen fra kjølige San Juan. Her får luftavkjølingen en til å trekke dynen oppunder haka i morgentimene og vanntemperaturen gikk igår ned til 27,2. Idag blir det kanskje enda kjøligere så man må først ta en kald dusj eller noe for å klare komme seg uti vannet. Vil dra lengere sør neste gang.
attachment.php

Ha en god en alle som har kommet seg til strøk med mere passende termperatur.

Hvordan kommer du deg egentlig gjennom hverdagene her i Norge når du sliter såpass med 27 varme på tur? :drunk:

Hvordan kommer du deg egentlig gjennom hverdagene her i Norge når du sliter såpass med 27 varme på tur? :drunk:
I Norge holder jeg meg til basseng med 28,5 i vannet. Det er kun uoppvarmede basseng her på hotellet og i dem er det enda kjøligere enn i havet. :skep

Kjenner man egentlig forskjell på 27,2 og 28,5?

God mandag. Eller, nei. Bare mandag. På veg til jobb for første gang siden i fjor. Grompf osv. osv.

Ha en god mandag :)

Hepp fra Bergen, kaldt både i Oslo og Bergen i dag. Bergen gar til og med skyfri himmel. Ut på havet igjen i ettermiddag så får vi håpe ting går iht plan denne gangen.

God formiddag og godt år fra offshore PNR.

Værmeldingen sier regn og torden men her er det sol og grei varme på 28 grader. Greit å jobbe innendørs når solen står på sitt høyeste.

Kos dere i kulden.

Såvidt lysnet her i vestsørøst. Siste fridag før hverdagen kaller på nytt ...

Ser ut til å bli fint vær, og forhåpendtligvis vil temperaturen krabbe opp på tosifrede tall snart.

God ettermiddag, mer tiddeli bom i dag, da blit man i godt humør. Ut på tur med litt blå-swix i ettermiddag.

Selv skulle jeg ønske det kom godt over 30cm litt tung snø for og få en god base, og jeg kunne finne frem skiene og komme meg ut i Marka.

Ja, litt mer snø kunne man trengt, men er supre forhold på en del skogsbilveier nå, bare man kommer seg opp i høyden. 20 cm med is-såle så man slipper å få rusk i rubben.

#BAM - fra Las Vegas.

"The times they are a-changing" - sang Bob Dylan (vel?)

Skal si at Mandarin Oriental er et rimelig fjongt hotell. Om det er bedre eller dårligere enn FS er ikke godt å si. Men bra er det, og Mandarin Bar i 23 etg er rå. Det eneste kjipe er at det kommer så mange som ikke bor her, opp for å stå i lobbyen og måpe, mens du sitter der med boka di og kyllingvinger.

Ellers merker jeg et paradigmeskifte (tror det er rett fremmedord) på gang. Booket reiser igår og tittet spesifikt etter AA flighter fremfor BA. Riktignok HELT spesifikt etter AA flighter på 777-300ER metall.

Ha en fin en

Det er ikke så mye nytt fra CES. Samme trøtte tryner hvert år.
Høres kjent ut. Ble etterhvert lite nytt også på IFA. De stadig endrede "High-end"-messene i Paris og Frankfurt hadde derimot mange rariteter og eksentriske designere.

Har akkurat sikret meg siste pretzel dog hos Auntie Anne på CLT. Mini-ene var det tomt for. :cry:

Back