God morgen, Kristi Himmelfarts dag!

God morgen fra Marina del Rey… Frokost står for døra før det blir å begi seg til flyplassen og hente leiebil. Newport Beach og jobb neste.

Solbrent som bare f… etter å ha glemt å smøre meg før en 1,4 mils rusletur. Heldigvis hadde jeg på solbriller hele tiden så jeg ser ut som Batman. Jeeeezus… For en sabla suppegjøk jeg er iblant.

Ha en fin dag.

God ettermiddag fra SAS-hotellet i Oslo. Her følger jeg opp min 100% suksessrate på dette hotellet (det betyr ingen velkomsgave og ingen oppgradering). I det minste slapp jeg for en gangs skyld rommene ute i heisrommet, så det er vel som en liten seier å regne?

Men nå, øl.

God søndag fra Skaun! :)

F.... er bare torsdag ja... hmm. Jaja, da blir det tre søndager før søndag da. Greit det å! Enda bra man ikke går i kirken!

Her nytes solen på terrassen, kjennner man blir litt brent faktisk. Spekemat, eggerøre og annen snacks nettopp fortært, og skal hyte at man (nesten) har reisefri til neste torsdag!

Her skal bookingfingeren hviles, har ikke plass til mer på programmet før i slutten av August nå!!

Nyt finværet og kjøp deg Aloe Vera, Fnate. Hjelper godt mot "rød Batman" det. :)

Tjohei, Kim

Grattis med ny bil! Da er vi to i nabolaget! Tipper du kjente meg igjen da jeg vinket i går på vei ned i garasjen?

God aften fra Grønland. Grattis med nye biler Someone og Robbie, er det lov å spørre om hva herrene nå har parkert i de respektive garasjer?

God aften fra Grønland. Grattis med nye biler Someone og Robbie, er det lov å spørre om hva herrene nå har parkert i de respektive garasjer?

Takk, det ble er i kategorien: Familiefrakter. I form av Golf stasjonsvogn 140 TSI DSG

Attachments

• bil1.jpg
    bil1.jpg
    50.7 KB · Views: 210
  • bil2.jpg
    bil2.jpg
    76.8 KB · Views: 205
  • bil3.jpg
    bil3.jpg
    64.4 KB · Views: 200
  • bil4.jpg
    bil4.jpg
    48.3 KB · Views: 195
God morgen fra Marina del Rey… Frokost står for døra før det blir å begi seg til flyplassen og hente leiebil. Newport Beach og jobb neste.

Solbrent som bare f… etter å ha glemt å smøre meg før en 1,4 mils rusletur. Heldigvis hadde jeg på solbriller hele tiden så jeg ser ut som Batman. Jeeeezus… For en sabla suppegjøk jeg er iblant.

Ha en fin dag.

Hvilket hotell? Hadde Marriott der, ganske greit fornøyd. Kjekt område også :)

Hvis han har vært i loungen der han bor så husker han ikke en gang hvilket hotell han bor på. De har sånne hukommelsestapsdrinker der :p

Ritz Carlton. Kongesjappe. Marriott ligger imidlertid bedre til.

Hvis han har vært i loungen der han bor så husker han ikke en gang hvilket hotell han bor på. De har sånne hukommelsestapsdrinker der :p

Det er søren ikke kødd en gang. Men denne gangen satt det ikke to Norske kråker der og kauka og slurpa ildvann. Så det hjalp litt på hukommelsen

Det er søren ikke kødd en gang. Men denne gangen satt det ikke to Norske kråker der og kauka og slurpa ildvann. Så det hjalp litt på hukommelsen
Fordelen er at du slipper å komme hjem med et jazzband :lol:

Det ble en Baby-Benz :)

y6ajeneg.jpg

pesa5aty.jpg

Re: God torsdag!

@Robbie: Babyen begynner å bli voksen:) Nye C-klasse ser uforskammet bra ut...

Back