• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God morgen fredag!

Henshaw

Galley Slave
Medlem
Morn fra Oslo.

En mnd siden siste jeg var så tidlig oppe, men med skolestarte 0815 så må det til. Ellers burde kjøretøyet vært avskiltet idag, men tar det neste helg når man skal hjem.

Lite fornuftige planer denne helga bortsett fra flytitting på lørdag

Mornings fra Oslo. Overkommelig arbeidsdag venter. Innlevering av stæsj, håndtrykking og en og annen klem bør være en overkommelig oppgave. Dagens spenningsmoment blir overførselen av mobilabonnement fra Telenor til Netcom. God helg

God morgen fra Stavanger.

Da er det pinadø fredag i dag, og en i og for seg spennende dag. Spørsmålet er om jeg må kansellere bestillingen min på SAS til London før 24 timers fristen går ut eller ei, basert på reisefølget mit som skadet foten sin i går.

Nuvel, da er det å få de små på skolen før det er å ta fatt på dagens indretjenester...

Ha en fin en forumister! :)

God morgen fra Narvik. I dag blir det innlevering av to anbud på mulige nye jobber i området, før kursen settes hjemover igjen. Denne gangen blir det omsider full helg på meg, og ikke retur før mandag morgen. Det skal bli godt. Ellers er det akkurat 2 måneder til årets sommerferie i dag. Kjenner jeg gleder meg!

God morgen fra skyfrie Bergen. Satser på en ikke for lang dag i dag på jobb for i morgen er det "back to normal".

God morgen fra kontoret, siden jeg gikk fra jobb kl 14:45 igår har man rukket å være innom Alnabru tre ganger, Hamar og Kristiansand. Søvn har det ikke blitt tid til så dagens primæroppgave blir å holde øyegluggene oppe så lenge man orker!

Øllet blir helt sikkert skiftet ut med redbullvodka og annet godt med rot i Havana utover kvelden! Ha en fin dag :)

Mornings fra Oslo. Overkommelig arbeidsdag venter. Innlevering av stæsj, håndtrykking og en og annen klem bør være en overkommelig oppgave. Dagens spenningsmoment blir overførselen av mobilabonnement fra Telenor til Netcom. God helg

Håper du får kake også, da. Kake er godt. Jeg stusser på at du helt glemte å nevne kake.

Her skal man plutselig en dag på kontoret for litt møter og planlegging. På fredag pleier det å vanke kake i kantina, så det er fint. Riktignok ikke sånn "hurra-kake" som man har enkelte plasser i USA, men dog.

Ha en fiiiiin fredag.

God morgen fra hjemmekontoret, her skinner sola, og kaffen går ned på høykant. I kveld er det ut til svigers på holmen langt vest i havet. Er nok Captain Morgan som setter kursen i kveld :)

Ha ei flott helg :)

God morgen fra et venterom på Ullevål sykehus.

Her er man moralsk støtte for den vordende mor som er på kontroll og ultralyd. Sparkende foting skal etter planen si hallo til verden om under en måned :)

Etter sykehusbesøk blir det jobb og deretter helg!

Ha en flott fredag alle sammen.

Morn frå Trøndelag. Her er det perm og husvask som gjeld. Litt byggeshopping blir det også, utover dagen. Meinar å hugse frå ca eit år tilbake at slike ovannemde sjukehusbesøk var "spennande skummelt" :).

Ha ein bra dag!

Husk stor bokstav. Sparkende Foting er egennavn. :lol:

G'morgen fra vestsørøst. Noenogtyve grader og klamt, men morgenkaffe på terassen med katta er obligatorisk. En tredagers helg står for døren, og tradisjonen tro er det mange fine Labor Day Sales rundt omkring. Skal ikke se bort fra at det står en 60-tommer i stua i løpet av lørdagen ...

God litt over lunsj fra det Sørlandske!

Fint vær i dag, men kaldt på morgenen. 11 grader da jeg kjørte hjemmefra kl 08. Ble styrketrening på morgenen idag. Kjenner at 3*10 a 350 kg beinpress kjennes i beina.

Dagen byr på dobbel jobbing. Så da får jeg ta dobbel avslapping i morgen. Det er jo pluselig helg.

Skal også få lastet opp en triprapport inne fristen går ut ved midtnatt på et herværende forum. Teksten er klar og bilder er lastet opp, de skal bare sys sammen først.

God weekend ønskes!

BF:cool2

God formiddag fra Oslo. Time med PT på SATS er overstått, og nå har man et håp om at ferierushet er over, og at man kan få fikset seg et nytt pass, etter at en visum-side såvidt henger igjen etter en brutal bytur i USA i sommer...

Kjenner at 3*10 a 350 kg beinpress kjennes i beina.
:drunk:

Guud afternoon fra Egersund

Her er det siste dag med ferie før man blir kastet rett inn i en test, med kundebesøk, på mandag... I tillegg så skal jobbtur, uken etter, planlegges...
Her går det unna :p

Sol og blå himmel akkurat nå, hvor lenge det varer er det ingen som vet.

Retur til Tananger blir nok også i kveld.

Ha en fin dag og en god helg forumister :)

Back