God morgen fra Vadsø!

Re: God morgen fra Vadsø!

God dag fra Kastrup. Turen i natt med SK 908 på rad 3 gikk veldig fint. Vi landet på rutetider i Oslo. Videre til CPH hvor jeg måtte ta ut en stk bagasje, vente i 90 min før de åpnet innsjekken til QR. Merket fort at det var uvant å vandre rundt i avgangs området uten mål og mening. Men det rareste er å være her uten å gå i SAS kantina. QR bruker jo Nova (?) eller noe i den duren og den kantina er lys og trivelig men det er ikke SAS :8: I BKK bruker QR Thai sin lounge og det er jo kjente trakter.

DOH i kveld og home sweet home BKK imorgen. Da har jeg flydd EWR OSL CPH DOH BKK og brukt to netter i luften. Ha en fin dag/ettermiddag der ute.

G'moorgen, ja! Her i vestsørøst skinner solen lystig og vi skal vel bikke tredve-tallet i dag. Vi ligger noen grader lavere enn downtown Atlanta, og har normalt lavere luftfuktighet også. Best å bo på landet!! Men det spiller egentlig ikke så stor rolle, da jeg likevel skal tilbringe dagen her på kontoret....

Helt forferdelig vær i Trondheim som vanlig. Savner verandaen i Miami, sitte i sola med en kald Sam Adams og se på departures fra MIA.

993013_10152983257925082_1092420819_n.jpg

Søndag kan ikke komme fort nok, en uke i Kroatia og et par uker rundt om på Balkan.

God kveld fra Osaka. Hyggelig med oppgradering her på Hilton:). Ellers har man vært ute og spist ekte kobe biff - noe som smakte helt utmerket :D

w

God morgen fra kontoret I Dubai – borte bra, men hjemme best). I dag blir det en lang dag for å bli à jour – og i kveld blir det en herlig middag på Jumeirah Madinat med min gode gjest.

I morgen blir det Oman for første gang, hvor vi skal kjøre til Muscat og tilbringe deler av helgen der (kanskje lurt da de kjører 100% alkoholfritt under Ramadan)

Nyt dagen..

Husk å blinke i rundkjøringene ;-)

Hei igjen fra Vadsø. Hadde akkurat jumpseat fra ALF og hit. Fin start på en lang kveld på WF937;)

Mellomlandiiiiiiiiiing....

20130717_065558.jpg

Straks videre heim til Norge.

Back