• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God morgen fra Stabekk

dc-8-63

Finn Erik Edvardsen
.....stedet alle reiser fra....her er klar for hjemreise med Pendlerbussen via Frankfurt - ser ut til at Altea gjør dialogen mellom SAS og Lufthansa noe mere robust, kunne sjekke inn Online med SAS et minutt etter at jeg hadde fått bekreftelesen fra Lufthansa.com. Skal bli godt å komme hjem til kone og Beagle
....og til et sted hvor en kan få seg en god Latte selv på en søndag morgen:D

God tur Finn Erik :drink Oppe tidlig også.. FCO i dag... God helg folkens...

God morgen fra Oxford. Har ventet litt på at frokostserveringen kommer igang slik at jeg kan starte min utforskning av byen. Det er meldt regn og sol om hverandre.
Hadde første besøk i gullstua igår og førte utenlandstur med EBG ga oppgradering til economy plus.

Last edited:
God dag fra Bergen. Her startet dagen 0445. En uting at kjøpesentere ikke åpner før 10.00, det er jo langt ut på ettermiddagen!

Og fra Fornebu

Siste jobbhelgen på telefon.. telefonene overføres om kort tid til ekstern aktør og ikke i Norge.. Så lykke til..

Here we are, Fnatish Airways, in Lillestrøm, Bang on time!

Nå ut og hente flere magiske mynter.

Tarrraaaaa

God morgen fra Oxford. Har ventet litt på at frokostserveringen kommer igang slik at jeg kan starte min utforskning av byen. Det er meldt regn og sol om hverandre.
Hadde første besøk i gullstua igår og førte utenlandstur med EBG ga oppgradering til economy plus.

Hvor bor du i Oxford? Bodd et par ganger på Randolph, koselig afternoon tea, om det er din cup of tea.

Taa-daa fra Nord-Georgia. Ble vekket av tidenes smell ved totiden. Heldigvis ingen synlig skade, men det må ha slått ned i næheten.

Møkkavær ute, noe som passer dårlig .. but what to do ...

God ettermiddag fra det Sørlandske.
Regnværet har kommet og gått og nå skinner solen.

Her har man fått sovet lenge i dag. Deilig var det. Snart kommer jr hjem så da blir det en tur på butikken. Noe god mat til kvelds må til, og jeg tror sannelig jeg er litt tørst i dag også. Så da er det sannelig ikke rart at jeg drikker?

Og Start leder fortsatt of Fnillestrøm!! :stir

Fortsatt god helg!

BF:cool2

God tøff ettermiddag fra Midtausten. En sterk blanding av det meste i går avsluttet med en god del Richard merkes godt i hodet. Var en liten tur i byen tidligere i dag - men mesteparten av dagen har vært sofa for the Carevelles.

Overskyet i hele dag samt fyllesyke ga litt minner om gamlelandet :)

Nyt dagen (og fridagen deres i morgen)

God formiddag fra ville vesten. Om man ikke får seg et lavere setenummer eller høyere etasjenummer så er første etasje og sete 28A eller 28J hos BA glimrende. Ha en strålende dag

God lørdag fra Maura. Fått tømt barndomsheimen for de siste tingene mine som ligger igjen her. Var også en tur på fyllinga med litt småtteri. Det var et par andre der:

935417_10151574279830865_140829608_n.jpg

Back