Morgenlevering ja jommen sa jeg smør. De vil ikke levere til min blokk, men leverer til naboblokka i samme borettslag som er akkurat lik i antall etasjer. Tok kontakt med support - ja vi skal sende saken videre, vi ser at adressen din er sperra for levering.
En spekulasjon rundt dette med noen jeg kjenner er at ingen i blokka antagelig abonnerer på Aftenposten (noe som nok er en rar begrunnelse fordi avisbudet er fra Schibsted uansett og jeg får min avis som ikke er Aftenposten levert på dørmatta daglig)
Anyhow - god formiddag fra Oslo, ikke så mye viktig på tapetet i grunn og det er i grunn helt greit. Får vel kanskje ta en liten spasertur ut selv om det er grått ute.
God morgen fra Haugesund. Ro og søndagsfred, bare fine lyden av sus i furutrær og fuglesang. Kan fort bli en god og avslappet dag dette, etter at en fikk unnagjort rydding og hargearbeid i finværet i går.
God dag fra Lillestrøm. Her er det ingen store planer for dagen. Kanskje gå en tur, men det er det. Klarte å glemme å bære ut søppelposen i går og det luktet noe inni granskauen ille i dag tidlig. Litt fiskesuppe og kyllingrester fra fredag hadde virkelig marinert luften når jeg våknet.
Men nå er det gjort og nå må jeg egentlig finne noe å slå i hjel tiden med mens Storsmurfen slumrer. Kanskje spille litt Playstation...