God morgen fra Singapore.

Hickok

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Da var påsken over, og det er tid for å fullføre hjemreisen. QR via DOH til OSL gjennom natten, og så morgenfly til BGO med SK og rett på jobb. Jeg kan umulig ha vært edru når jeg planla dette... Men først, så blir det noen timer i bassenget og bassengbaren.

Skål kosmonauter!

G'aften fra motsatt side av kloden. Her har det blitt vasket bort litt pollen, men ikke så mye som ønsket.
Mandagen skal vies hagearbeid ....

God andre påskedag fra "the bridge" på HKG. De har bra frokost her så jeg håper den ikke gjør at magen blir mer urolig på vei til London.

Kom meg forbi temperatur-sjekkerne som var veldig aktive ved ankomst til HKG og målte temperaturen på flere, men tror ikke jeg har feber nå.

God morgen fra Delhi, topp opphold. Ser ut av vinduet at ei ku har parkert tidlig midt i hotellets parkeringsplass . Gleder oss til vår første 787 tur med AI i C i morgen. Kanskje jeg nå spiser flymat første gang på lenge. Curry ? :rolleyes:

Glad frimandag fra Ris. Ingen store planer for denne dagen heller annet enn å få til en treningsøkt i løpet av dagen. Må ha vært en veldig bra påske...for nå kjenner negativet også skal bli godt å komme tilbake på jobb. Ha en bra start på uken!

God ettermiddag fra Taiwan.

Her er damene ute på lokal shopping mens gutta holder fortet hjemme. Så fort damene er tilbake så skal undertegnede og fruen på massasje så det blir jo stas (og sikkert litt vondt) :p

Ha en fin siste påskedag!

Mornings fra Sandaker. Få planer for dagen, men er noen bagger som må tømmes. Ut og spise senere i dag. Ha en fin dag

God andredag fra Comfort Hotel Karl Johan!
Noe ullen i hodet, men frokosten kaller. Fire vakter og så bærer det mot Hallingdal igjen. Tipper jeg får fjellet for meg selv, i motsetning til nå i påsken.
Vel overstått, nå kommer våren :)

God morgen fra Oslo. Været er ille. Ble noen øl i natt og det merkes på formen. Da er det vel greit å ikke ha noen store planer. Ja klesvasken kanskje burde jeg vurdere å gjøre noe med. Mystisk nok forsvinner det ikke av seg selv

God dag fra 1F i en stappfull SK-balje på EVE. Har vært 9 flotte dager i Lofoten/Vesterålen. Konkurrer med Galapagos om flotteste øygruppe i verden. Neste nedtelling: Fly&Øl fedag og deretter ferie vestover over Atlanteren for mailanghelgene - herlig! Ha en fin avslutning på påsken!

God andredag fra Comfort Hotel Karl Johan!
Noe ullen i hodet, men frokosten kaller. Fire vakter og så bærer det mot Hallingdal igjen. Tipper jeg får fjellet for meg selv, i motsetning til nå i påsken.
Vel overstått, nå kommer våren :)

Hvordan var hotellet og frokosten ? ,
har bestilt en natt der men har fått tilbudet om noe annet som jeg lurer på om jeg skal slå til på eller ikke

Last edited:
God dag fra Gamle Oslo. Kom vel en knapp time senere hjem i går enn planlagt pga noe sent fly og syk passasjer som måtte hentes om bord på OSL.

Ellers ble det observert at unge sunnmøringer nå drikker vann hos O'Learys - 6 av 6 (på 3 ulike bord) valgte vann til drikke. Kanskje litt beskjedent 1. påskedag ettermiddag/kveld - kan det være at det følger etter sine forfedres nøysomhet, er det de dårlige tidene som slår inn - eller er det rett og slette helsefanatisme? Litt rart, i alle fall...

... her er det ingenting av dette, så det blir en bedre middag i heimen i dag og litt rydding før strilefsa og havreskjorta på må. God 2. påskedag!

God morgen fra Oslo. Kom hjem fra fjellet i går, meget avslappende i dag. Passerer Diamond kravet straks med 5 måneder igjen.... på antall legs!

Ha en fin uke!

Og her passeres gullkravet med 6 mnd igjen, på antall legs. Har selvpålagt litt mindre reiseaktivitet nå fremover. Må visst være litt på skolen også innimellom. :) :(

God "morgen" forøvrig. Ettermiddag. Ish. Her ved Norges palmekyst regner det i dag. Får tilpasse aktivitetene deretter. Kystpåske er faktisk veldig bra. Vært heldig med været til og med i går sånn ca. Fått litt farge i trynet og ladet batteriene. Vurderte en tur på vannski men fant jo ut at vi ikke har sjøsatt båtbalja enda.

Ha en fin påskedag nummer 2 :)

Hvordan var hotellet og frokosten ? ,
har bestilt en natt der men har fått tilbudet om noe annet som jeg lurer på om jeg skal slå til på eller ikke

Hotellet er fint det. Hjelper selvsagt å få oppgradert oppholdet.
Frokosten var veldig bra, med egen egg- og omelettkokk.
Bor nok der igjen.

God morgen fra Lillestrøm. Jobber med et lite mysterium her, og det er hvordan jeg ikke kunne våkne av vekkeklokken.

Riktignok var jeg veldig trøtt i går, og med noe som kunne minne om en begynnende forkjølelse. Vekkeklokken stod på 10.

Våknet av meg selv og undret meg over hvor våken jeg følte meg, og hvor lenge det var til kl 10. Myste på tlf og den var 13.20.

Jeg tror jeg må ha slått av klokken i søvne. Det er ikke bra.

Derimot er det dritbra at jeg ikke føler noe begynnende forkjølelse lenger. Så får vi bare håpe at siste balja til London går i kveld også. Da blir alt virkelig supert.

God dag fra Tromsø! Her er det vått og vindfullt, og snart så pass mye bar mark på veier og sykkelstier at man kan flytte seg ut fra spinningsalen og ut på veien. I dag frister det derimot ikke å sykle i motvind tilsvarende omtrent stiv kuling... :)

God aften fra det Conradske i Bangkok,
Fikk sen utsjekk til 20:00, og EK har bekreftet henting kl 21:15,
Synd at A380 kun er natt-flight, deretter videre til OSL.
Ha 9 supre overnattinger i Hua Hin og BKK, nå er det hjem å arbeide i 7 dager før CTen brukes på LH First til Hong Kong..

Da har jeg kommet meg til BAs lounge på T5 LHR. Har akkurat tatt en dusj og prøvd meg på mat som ikke imponerte like mye. Eneste varmrett var suppe, men noen hadde visst mistet hele posen med chilli oppi den så den var helt uspiselig.

Fikk ikke oppgradering på den lange flighten fra HKG, men de skaffet meg en annen 3-seter som de sa jeg kunne ha for meg selv. Det var veldig komfortabelt og at betjeningen kom og hilste på meg og sa til de andre som satt 3 i bredden at flyet var helt fullt fikk sikkert noen til å lure. Kanskje jeg skal prøve å få nok poeng i One World også neste opptjeningsperiode. Har jo kommet endel poeng over kravet for denne perioden så det hadde vært greit å kunne videreføre statuspoeng til neste opptjeningsperiode.

Så det blåste godt på sjøen utenfor Nederland så jeg håper jeg kommer meg hjem i kveld.

Back