God morgen fra Shioe

Går du i banken med dem også, eller bruker du brevgiro?

Tipper han bruker duegiro. Går på brødkraft. Veldig miljøvennlig.

G'nyttår fra vestsørøst. Her venter årets første VPN-pendeldag og ddet skal bli spennende å se om Trump'ern har innført en mur eller tarifføkning inni tunnellen. Kanskje grevlingen er satt på en JPATS-flyvning til Guatemala? :drunk:

Avsluttet Okkupert i går - litt søkt, men god underholdning. Gikk umiddelbart over til Messias, som er minst like søkt, men det kan bli spennende å se hvor handlingen går .. Foreløpig ser det ut som at han havner på samme flyvning som grevlingen. Hvis ikke han forsvinner i løse luften. Igjen.

Uansett, det virker som at jeg trenger en kaffekopp til ...

Må så mange som mulig ha en god VPN-reise til jobb.

Gikk umiddelbart over til Messias, som er minst like søkt, men det kan bli spennende å se hvor handlingen går ..

Jeg så også første episode av den i går. Likte starten og har indikert 4-6 episoder før jeg går amok og begynner å dunke hodet i bordet (som dessverre er av marmor).

For meg betyr 4-6 episoder at det er en svært god serie på nivå med Vikings

God torsdag fra Gaudalajara og Mexico! Etter 11 netter her i denne vakre provinshovedstaden er det dags å sjekke ut av hotellet og begi seg videre. Har hatt så flott utsikt over torget fra hotellvinduet så det er litt vemodig å gi fra seg rommet...men alt til sin tid. Nå tid for å trekke mot kysten.

Skal fly med det meksikanske selskapet Interjet som har vært i drift siden 2005 og har en flåte på 71 fly(hovedsakelig bestående av A320, men også 14 stk a321). Alltid spennende å teste ut nye selskaper!

Ha en fortsatt fin dag der nordpå!

Attachments

• IMG_9508.JPG
    IMG_9508.JPG
    109.7 KB · Views: 121
Last edited:
Godt nytt år og god ettermiddag fra Bastø Fosen.
Båt er bedre en ingen ting (når jeg ikke får fly).
Det gynger veldig, men det gjør ikke et fly :)

God kveld fra stua i Groruddalen, ser mange av innleggende går på veg til jobb eller ligger å soler seg i sola.
Her tar vi helt rolig og forventer at tiden går fort til sommer rutene starter på våren og at sanddyna på 19R er klar for å ta oss i mot og bilder kommer.

Jan

Back