• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God morgen fra Shioe

Går du i banken med dem også, eller bruker du brevgiro?

Tipper han bruker duegiro. Går på brødkraft. Veldig miljøvennlig.

G'nyttår fra vestsørøst. Her venter årets første VPN-pendeldag og ddet skal bli spennende å se om Trump'ern har innført en mur eller tarifføkning inni tunnellen. Kanskje grevlingen er satt på en JPATS-flyvning til Guatemala? :drunk:

Avsluttet Okkupert i går - litt søkt, men god underholdning. Gikk umiddelbart over til Messias, som er minst like søkt, men det kan bli spennende å se hvor handlingen går .. Foreløpig ser det ut som at han havner på samme flyvning som grevlingen. Hvis ikke han forsvinner i løse luften. Igjen.

Uansett, det virker som at jeg trenger en kaffekopp til ...

Må så mange som mulig ha en god VPN-reise til jobb.

Gikk umiddelbart over til Messias, som er minst like søkt, men det kan bli spennende å se hvor handlingen går ..

Jeg så også første episode av den i går. Likte starten og har indikert 4-6 episoder før jeg går amok og begynner å dunke hodet i bordet (som dessverre er av marmor).

For meg betyr 4-6 episoder at det er en svært god serie på nivå med Vikings

God torsdag fra Gaudalajara og Mexico! Etter 11 netter her i denne vakre provinshovedstaden er det dags å sjekke ut av hotellet og begi seg videre. Har hatt så flott utsikt over torget fra hotellvinduet så det er litt vemodig å gi fra seg rommet...men alt til sin tid. Nå tid for å trekke mot kysten.

Skal fly med det meksikanske selskapet Interjet som har vært i drift siden 2005 og har en flåte på 71 fly(hovedsakelig bestående av A320, men også 14 stk a321). Alltid spennende å teste ut nye selskaper!

Ha en fortsatt fin dag der nordpå!

Attachments

• IMG_9508.JPG
    IMG_9508.JPG
    109.7 KB · Views: 121
Last edited:
Godt nytt år og god ettermiddag fra Bastø Fosen.
Båt er bedre en ingen ting (når jeg ikke får fly).
Det gynger veldig, men det gjør ikke et fly :)

God kveld fra stua i Groruddalen, ser mange av innleggende går på veg til jobb eller ligger å soler seg i sola.
Her tar vi helt rolig og forventer at tiden går fort til sommer rutene starter på våren og at sanddyna på 19R er klar for å ta oss i mot og bilder kommer.

Jan

Back