Alt tyder på at det værmessig blir nok en nydelig dag her i vest. Kaffe i koppen og snart ut å finne Kolumbus grønne til jobben. Ha en fin dag forumister!
Middels makan fra Gaustad. Her er alt ved det vanlige på kontoret. Man sier ting, skriver ting, sparker i en og annen tomeske mens man sier ukvemsord, drikker kaffe, roer seg ned, skriver ting med kulepenn, ser på regneark og sier litt makan før man tar seg en peanøtt.
Sånn apropos det å si makan; Kjørte hjem fra jobb her om dagen. Kom på noe jeg måtte huske. Tenkte å prøve å få klokka mi til å notere det;
*Løfter armen mot kjeften*
"Hei Siri, ta et notat"
Det klarte ikke Siri.
*Løfter armen mot kjeften igjen*
"Makan!".
Plutselig sluttet Smokie å synge på bilsteroen, og en fyr begynte å bable masse rart jeg ikke skjønte. Viste seg at det finnes en arabisk radiostasjon som heter Makan.
![]()
Siri’n min tok en litt annen approach ...
![]()
Og ikke nok med det. Vi har det Canadiske lageret vårt i nettopp Markham, Ontario. Så jeg har vært der en del ganger. Ikke verdens mest spennende sted, og av ymse årsaker har jeg skreket nokså mye MAKAN i Markaham
God eftan fra Stavanger. Som trådstarter var inne på, nydelig dag her i vest.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.