• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God morgen fra Røros

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Røros

God morgen fra lobby`n på Røros Hotell. Kaffe ved peisen er en fin start på dagen. Et par møter før WF tar meg sydover og hjem til helg. Soloppgang og knallblå himmel…blir bra utsikt fra luften:-)

Re: God morgen fra Røros

God morgen fra Riksen. Her starter dagen som alltid gørrtidlig med diverse målinger etc. Det nærmer seg hjemreise nå heldigvis. Det blir enten i morgen eller like over helgen. Det skal bli fint å komme seg hjem nå kjenner jeg.

Ikke så mye på programmet i dag egentlig. Det blir trening i gym’en med fysioterapeut i 10 tiden. Det ble en ganske hard økt sist og jeg var skikkelig støl i beina etterpå. Vi får se hva hun steller i stand i dag. Ellers er planen et par samtaler med folk på jobben i dag. Blir kjekt å ha litt kontakt med fagmiljøet igjen.

God morgen fra Hvalstad. Her har jeg vært så effektiv at vi nå sitter å venter på at barnehagen skal åpne. Kontoret kaller før det etter jobb er sesongstart med fotballkamper for eldstemann. Ha en fin dag

Morn fra Kolsås, hvor planen for dagen forhåpentligvis er en liten tur med sykkel og sykkelvogn. Det forutsetter at man har klart å måle riktig at man trenger 1,75mm gjengeavstand og ikke 1,75mm så man kan ta sykkel med hjelpemotor. Det er stort sett dagens ambisjoner

God morgen. Gjemmekontor i dag. Rukket og både jobbe litt, trene samt å få morgendagens helter ut av huset. Blir Trd i kveld.

God morgen fra hjemmekontoret

Har et par sjåføroppdrag her på formiddagen, så greit å jobbe hjemmefra.
Fruen reiser sydover i morgen for en 10dagers jobbtur så da blir det hjemme alene for oss barna. Kan ikke skjønne at fruen har en viss skepsis til hva vi finner på :colgate:

Morn fra Kolsås, hvor planen for dagen forhåpentligvis er en liten tur med sykkel og sykkelvogn. Det forutsetter at man har klart å måle riktig at man trenger 1,75mm gjengeavstand og ikke 1,75mm så man kan ta sykkel med hjelpemotor. Det er stort sett dagens ambisjoner

Sist jeg sjekket var 1,75mm det samme som 1,75mm sånn hvis man ikke regner som amerikanere. Da blir det 1.75 snute av golden retriever, og det er så køddent å få nøyaktig.

God torsdag ønskes alle

S

God morgen fra hjemmekontoret

Har et par sjåføroppdrag her på formiddagen, så greit å jobbe hjemmefra.
Fruen reiser sydover i morgen for en 10dagers jobbtur så da blir det hjemme alene for oss barna. Kan ikke skjønne at fruen har en viss skepsis til hva vi finner på :colgate:

Sist jeg sjekket var 1,75mm det samme som 1,75mm sånn hvis man ikke regner som amerikanere. Da blir det 1.75 snute av golden retriever, og det er så køddent å få nøyaktig.

God torsdag ønskes alle

S

Stavekontrollen er veldig glad i 1,75mm tydeligvis, håper det kun var der det skulle være 1,5mm i stedet og ikke sykkelen også

God ettermiddag fra Forus,
Her har arbeidsdagen vært preget av prosjekt dokument gjennomgang så langt.
Seig materie , men nødvendig.
Det blir litt variert arbeid resten av dagen.
I kveld er det på ny tid for ukas trim på hesteryggen.
Ha en fortsatt fin dag.

Det ble en hard økt i gym'en i dag. Fysioterapeuten burde heller fått tittelen slavedriver. Men jeg merker jo at disse øktene bedrer formen så der er jo verdt slitet. :)

Hei fra hjemmekontoret på Solsidan. Her er det aupair for fulle mugger mens Dragen fremdeles gosser seg på Geilo. Alle tre levert med matpakker, bortekontor, så hente junior på tennis, så hjemmekontor, så levere på fotball og så hente på fotball og så lage middag. Alt dette på en litt rusten kropp som belønnet seg selv med ei hel Faustino I 2009 på kveldingen etter legging i går. Forøvrig fremdeles en av verdens beste viner som prisen holder sag lav på da fashion victims så langt ligger unna.

Over og ut.

Hepp hepp fra hjemmekontoret. Sår bak, men før dere begynner å dra feilaktige konklusjoner, så kan jeg opplyse om at det skyldes sprøyta jeg fikk for å knekke en gryende influensa. Passer dårlig med slik nå like før jeg farer østover, så da var det på tide å sette inn det tunge artilleriet.

Nå er innboks og første ladning cases ekspedert, så da var det vel på tide å åpne det svenske skrivebordet mitt også for å se hva paypal-gudene har funnet på siden i går....

Dagens andre kaffekopp er endelig på plass, så da satser vi på at blodpumpa stabiliserer seg litt også ... Noen ansikter synger og spiller om en by i Israel på dampradioen .. nei forresten de bare spiller.

Hvor ble det av Fnate forresten? Ryktes at ukens skuffseilas og galleyraid er avlyst ...

God kveld fra osl. Nedtur at Munkholm nå er på boks. Opptur i kjøleskapet ved siden av:-)
c9c15a6c0aafa6ca0ad7d124c64ad315.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Back