God morgen fra OSL

Thomas

ScanFlyer Rusty
Formen er 95/100 og det føles godt og endelig være tilbake helsemessig.
Svært lite CTOT å snakke om idag (bank i bordet!) bortsett fra litt småsnacks i Frankrike, Tyskland og Italia ser det faktisk greit ut :up:
Værmessig kan det bli en våt og buldrende dag på Østlandet med flomfare i Oslo og TSRA meldt utover dagen.

Ha en flott'ein!

Jaggu greide vi ikke å plage vettet av kollegaen vår i natt. Kjørte indisk musikk til hun nesten tiltet :colgate:

Da er det bare å forte seg hjem før det bøtter ned. Ha en flott dag.

Good morning fra Forus. Her har koste man seg med åpningseremoni i går kveld/natt og jammen har ikke statskanalen satt i gang med reprise igjen nå på kvisten. Så man kjeder seg ikke.

Vel, blir straks å hive seg i bilen å komme seg hjem i loppekassa! Ha en fin dag forumister!

Grompf fra Fnatheim. Siste kvelden i Bora Bora. Her har jeg trivdes ufattelig bra. Sitter med en Hinano i hånda og småplanlegger neste tur.

Ved verandakanten er det vill jakt, der to digre fisker prøver å fange en liten fisk. Alt foregår i vannskorpa og det er et himla leven.

Ha en fin dag folkens.

God morgen fra OSL.

Sitter å venter på DY380 til Tromsø. Satser på å få kjøpt meg litt mat ombord på turen oppover og samt få testet ut WIFI en ombord på LN-DYC. Ellers blir det ombord på Hurtigruten idag også :)

Sitter forresten å ser på to stykker som ikke nådde flyet til Bergen :)

Ha en fin dag forumister :)

Last edited:
Gjeeeesp fra Hirtshals, Bergensfjord varcen interessant opplevelse - et feilslått salgsprodukt fra Fjord Line (som forventet) var det! Om litt tar vannbussen, FjordCat meg over til Sørlandet hvor et eller annet togsete venter på meg.

Ha en fin..gjeeeeeeesp.....dag!

God morgen fra Heraklion. Her kommer det stort sett fly her hvert 10 minutt, så det er mye man kan følge med på!

Idag er det meldt 30 *C i skyggen, så jeg ser frem til en dag på stranden!

Ha en fin dag videre folkens.

God morgen fra (nest?) beste vest!
Kjøler ned etter travel nattvakt med å nyte en kald boks forsvarlig ;)
Litt reisesurfing og så blir det søvn akkompagnert av høljregn...
Ha en finfin dag :)

God morgen fra flotte Barcelona.. Men her må man, som vanlig være forsiktig....

Det kryr av folkeferdet fra Sognsvann... Men man koser seg... Spesielt når man bor på Las Ramblas..

Mornings fra Tjøme. Her har metrologene truffet blink og det pøser ned som varslet.
Min bedre halvdel har truet meg ut på en løpetur etterpå, før det er planlagt litt festligheter med passende mengde :drink: i kveld

Gjeeeesp fra Hirtshals, Bergensfjord varcen interessant opplevelse - et feilslått salgsprodukt fra Fjord Line (som forventet) var det!

Bergen/Bergenfjord var rufsete allerede når den ble bygget, så det overrasker ikke. Savner gode gamle Jupiter til Newcastle.

Ellers får man si god morgen fra Bergen! Tilbake i gamlelandet, og nyter de siste dagene ferie før jobben kaller igjen. Skal ikke klage for mye, jeg har fortsatt en uke til i August for å kose meg på festival.

Det blir forhåpentligvis en rolig helg, og kvelden får vi bruke til å utforske utvalget på Netflix og Hulu som jeg omsider har dradd meg til å sette opp.

Nyter siste dag i ferieparadiset her i Calpe, Spania. En siste dag med litt sol men for det meste OL. I morgen setter jeg meg på flyet for å reise til London for å oppleve the real thing! Blir spennende!

God dag fra Bergen. Sykkeltur til sentrum med frøken bakpå gikk bra, og solen har begynt å titte frem. Eneste tabbe så langt. Dag er at Nespresso i Bergen ikke tar Amex noe de gjør på nett om en forhåndsbestiller. Nyt dagen!

God morgen, ja! Her nyter man morgenstillheten (unntatt det som kommer fra naboens høns, bikkjer, hester etc) før man vekker familien og kommer seg avgårde retning SC. Å leke tømmerhogger i 30+ frister lite, men a man's gotta do etc.

Ellers blir det sikkert en brukbar dag....

God ettermiddag fra Stavanger.

Her er det alenepappa for alle penga, da kjerringa er på jobb. Nuvel, da er det Vel på tide å stikke hodet ut døra og komme seg avgårde og nyte finværet så lenge vi har det.

Ha en fin en forumister! :)

God ettermiddag fra Sliven, Bulgaria! Her er det idag 36 grader, og enda varmere skal det visst bli neste uke (er meldt 43 grader!!!). Man får kjøle seg ned med litt italiensk iskrem. Ha en riktig flott dag alle sammen! :colgate:

Hei fra 37000 fot. Jaggu har ikke den gamle gode 747en til Waffe Internett. Har gått i gjennom hele repertoaret med fiskeegg osv. etterfulgt av rart reinsdyr i curry??? Er på tredje blå label nå - lander om fire timer og jobb i morgen tidlig.

Ramadan kareem - SC

Fremdeles live fra 37000 fot og begynner og bli brisen av dette blåvannet som asiaterene digger... 1 time og 50 til touch down.

SC

Back