God Morgen fra Mongstad

toftos

ScanFlyer Gold
Da var endelig siste nattevakt over for denne gang, da er det vel bare å komme seg hjem å legge seg :) No begynte det å regne her ute og, så då er det vel greit å sove litt :) Dere får ha en god start på uken i den store verden :)

God morgen!

På vei ombord i en relativt full Dash 8-300 med rutenummer WF563. Edit: Fikk to setern for meg selv. Ok, med over 40 passasjerer=)

Er LN-WFO igjen, 8 gangen jeg flyr denne. Så den liker seg godt langs kystene tror jeg.

Last edited:
God morgen fra Oslo øst. Her venter man på Porschen til ruter. Ingen fly denne uken, men under 14 dager til neste tur.

Mornings. Så snart brødskiver er spist og tennene pusset får jeg vel komme meg ned i garasje og kjøre til jobb. Månedsrapportering månferdigstilles, så der blir jeg vel til godt utpå kvellingen. Ha en fin dag

Endelig ble nattevakten ferdig. Sengen next.
Ha en fortreffelig dag der ute..... :zzz:zzz

God morgen fra SAS loungen på Heathrow, har akkurat kastet i meg fire pannekaker - det skulle vi hatt til frokost i Oslo loungen også.

Ha en fin dag!

God morgen fra SE-DNX fra SVG til BGO. 17 rader SAS Plus og 5-6 vanlig sier vel litt om folkene på ruten tenker jeg.

Dette blir forøvrig den korteste ruten jeg noensinne har flydd, så langt ;) BGO-OSL senere i dag, OSL-LHR - fin flyuke! Ha en fortreffelig dag/uke!

God morgen fra München . Kaldt i går, men de sier 18 i dag og 24 i morgen:)

God morgen fra Forus!

Mailboksen skal tømmes i løpet av dagen. Merkelig hvor fort den kan fylles opp fordi man har 1.5 dag fri fra jobb ;)

Lastet opp bilder til Flickr har man og fått til på morgenkvisten, så da er det en fare for at det kanskje blir en TR i løpet av uken....

Ha en fin en forumister :)

God morgen fra Forus,
Så kom regnet etter mange dager med fint vær.
Her er man godt igang med dagen heldigvis uten noen møter planlagt.
Det borger for at man få skuffet unna en del arbeid.
I kveld kommer en æret Forumist på besøk til distriktet.
Det skal bli kjekt.
Ha en fin dag folkens.

"God" mandag!
Synes ikke det var så deilig å komme seg på jobb igjen etter en langhelg jeg. Noen flere fridager hadde vært helt på sin plass. Vi blir jo lurt i mai i år ettersom 17 mai kommer på en lørdag og 2 pinsedag ikke er før ute i juni. Er det rart jeg drikker?

Og så er det visst slutt på sol og blå himmel for en stund. Meteorolygen melder overskyet og regn hele uka. Nevnte jeg om det er rart at jeg drikker.....

Er det helg snart?

"God" mandag!
Synes ikke det var så deilig å komme seg på jobb igjen etter en langhelg jeg. Noen flere fridager hadde vært helt på sin plass. Vi blir jo lurt i mai i år ettersom 17 mai kommer på en lørdag og 2 pinsedag ikke er før ute i juni. Er det rart jeg drikker?

Og så er det visst slutt på sol og blå himmel for en stund. Meteorolygen melder overskyet og regn hele uka. Nevnte jeg om det er rart at jeg drikker.....

Er det helg snart?

Livet er fælt. God dag fra Oslo. Her må man bare jobbe med eksamenslesing etc. Ser frem til ferie gitt.

God mandag fra Bergen. Her er vi godt inne i eksamenslesingen og koffertpakkingen, før det bærer seg over til Manchester i morgen tidlig for å bevitne sesongens siste hjemmekamp.

God middag fra Stavanger. Surt vær i dag. Hadde egentlig planlagt en liten tur ut til spotteplattformen i dag, men skodde og regn gjorde at det ikke fristet så mye alikevel.

I stedet har man fått sjekket inn til morgendagens lille utflukt. Ser frem til lounging, fly-filosofering i lufta og å krysse en ny flyplass av på lista...

God litt ut på dagen, har besøk av Petter380 på kontoret nå, han er kommet seg over den gripende flyturen i morges....:colgate:

Back