JEG SKAL TIL SYDEN!!!!!!!!
Dæven, her er det mye folk! TSA Pre tok 19 minutter. Det tror jeg er ny rekord. For meg, ihvertfall...
![]()
Hjelpes. At ikke Newarkianerne kan lære seg dette med security .. TSA Pre og Fasttrack ble suverent blandet inn med de vanlige dødelige, som i ettermiddag var tungt dominert av store familier som skulle til Israel. Helstressa folk som av en eller annen grunn skulle ha med seg hver sin vannflaske. Så styr og skrål ...
Men nå sitter jeg i baren med en Sam Adams og hører på en tøtte fra Austrian som non stop gauler om alle må ha KN95-masker og at man ikke får boarde balja uten.Og hvis man ikke har kunne man kontakte henne for å finne ut hvordan man kan skaffe seg en.
Mulig hun har en sidebusiness, hva vet jeg...
Jaja, satser på en fredelig overfart. Ikke mer enn 20-25 ombord, visstnok .. Så da får vi håpe de holder temperaturen litt lavere enn vanlig ...
![]()
Mener jo at airside transitt på EWR er mulig. Jeg måtte i allefall ikke gjennom noen ny kontroll da jeg kom fra ATL og skulle videre til OSL med SK i 2017. Mulig det hjalp jeg hadde UA på ATL-EWR legget da. Kunne i allefall ta en buss mellom terminal C og B.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.