God morgen fra Lillestrøm

Re: God morgen fra Lillestrøm

God dag fra Snillfjord. :)

Greit vær så langt, ikke for varmt eller for kaldt heller, så da lever man greit. Post er hentet, lunsj er overstått og vaskemaskinen er satt i jobb. Nå blir det en runde med støvsugeren før en får fundere på dagens andre planer..om det er noen overhodet. Kvartfinale i cupen i kveld, og Norges beste lag skal krige med ''gutan'' om plass i semifinalen. Blir en spennende kamp, men håper det går veien.

I dag er det vel også 1 uke til at en ny langrute åpner fra Norge, når SK åpner OSL-MIA. Første avgang er vel neste onsdag. Blir veldig spennende å se om ruten blir en suksess, intet hadde vært bedre.

Ha en fortreffelig en. :)

God onsdag ettermiddag fra et universitet i nord :) Her brukes siste rest av dagens konsentrasjon på å lese litt pensum. Snart får jeg vel pakke meg hjemover. Må en tur innom butikken og kjøpe litt råvarer til middag.
Støvsugeren og vaskemaskinen står på to-do lista i kveld :) Tjohei

Grompf, etc. etc.

Tredje feriedag (om man ikke regner med helgen), og døgnrytmen min datt visst av et sted underveis. Oppe alt for sent i natt (når man bare finner noe på Netflix, og så skulle man bare etc. etc. etc.). Våknet rundt 14:30. Det tror jeg lover bra for å rekke SK907 på fredag. Eller hva?

Straks ut en liten tur for litt små-påfyll av garderoben.

Ha en god en :)

Back