God morgen fra Lillestrøm

SQ 777

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
God morgen fra Lillestrøm

Tidlig oppe... Vegas time... AMS først med SK, så kun 1t 05min til G4.. Løp løp.. Huff, for en ikke-løper..

Heldigvis nesten tom 772 i dag til IAH først. Griseflaks. Den har vært smekk full hele sommer inntil sist uke.. Så garantert treseter for begge i Economy Plus...

Deilig temp i 6 dager.. 29-32..... Ha en good time i din lokale Sin City ( som Lillestrøm ):p:p

Re: God morgen fra Lillestrøm

God morgen fra Lillestrøm nummer to. Her venter kun en reise til jobben for meg. Nuvel, det nærmer seg helg og flyturer igjen. God tur til SQ777, og ha en fin dag til alle! 😀

God morgen fra Ris. Begynner dagen med hjemmekontor og en større rapporteringsjobb. Så blir det kundebesøk i ettermiddag. I kveld blir det kino om Sully og landingen i Hudsonelven. Ha en flott onsdag!

God alt for tidlig morgen fra GLA. Ny jobbperiode på trappene, denne gangen går ferden til Haugesund. Reisebyrået har skulle spart noen kroner på sin konto, så det blir gris til AMS, så Fokker til SVG hvor man hopper på kystbussen nordover Håper 45 minutter er tilstrekkelig fra ankomst SVG til busstasjonen.

Merker at man ikke har sovet godt da små ting blir store I-landsproblemer...får satse på en blund eller to på reisen.

Ha en flottflott onsdag folkens! :)

G'moorgen fra den kalde enden av VPN-tunellen. Uvant ikke å bli vekket av glade bikkjer ...

Første kaffekopp er nesten tom. Blir straks en tur ned på torget og spise gratis frokost sponset av det lokale næringslivet. Får håpe de stiller opp med noen godsaker.

Noen med gode musikkunnskaper her? Hva heter bandet som har spilt inn sangen hvor denne tekstbiten inngår? Premien er Heder og Ære. :up:

'Excuse me. Do you tango? I like to dance.'

God morgen fra Oslo nord/øst - lett overskyet og 11,5 grader - ikke verst temperatur klokken 7 og datoen er passert 20. september :)

Ha en flott dag videre.

Jan

Mornings fra vest.
Dagens agenda:
Sove litt til.
Bytur med dertil hørende lunch.
Pils og Narcos.
Finfin dag før fire nattvakter der altså.

Ha en lun onsdag!

God morgen fra Trondheim
Jobben er igang - kaffekoppen (den tredje) er tom , og noen sintetelefoner må tas.
Etter jobb derimot skal man plukke en båt opp fra fjorden og se fotball -så sånn går no dagan..;)

Ha en flotters onsdag :D:D

God morgen fra 20-bussen. Hverken pils eller narko ombord her, såvidt jeg kan se. Jobben kaller, så får jeg se hvor mange ganger tur-retur jeg rekker til espressomaskinen. I kveld må det pakkes litt. Ha en fin dag

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hoy morgen fra strålende Sola. Hadde tidlig fremmøte på jobb i dag, men siden nøklene ble glemt hjemme ble det steinsparking på plassen i en halv time før neste mann dukket opp.
Morgenens kaffeslabbaras er over og nå settes kursen ut dørene på en rekke ærend. Tar sikte på å rekke tilbake til lunsj.

Ha en fantastisk dag :)

God morgen fra Bergen. Hyggelig tur over fjellet i dag med lite folk ombord. Blir maratonjobbing i dag og sover hos Thon som jeg har fått sansen for. Får se om treningstøyet eller bybanen vinner i kveld.

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra legekontoret. Kan konkludere med at tid er noe de har nok av her enda dette ikke er en hastetime sånn innimellom . Men men i dag er det avspasering som gjelder uansett så jeg kan vente.

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

Morn frå Trondheim. Har levert potensielt turbo-sjuk bil på bilsjukehuset; litt spent på korleis det der spinn ut... Kanskje reisebudsjettet for haust (vår)-ferien neste år får seg ein knekk. Skulle helst vore i Mexico på ein konferanse no, men tok til vet og vart heime. Hektisk nok som det er. Til neste år er det derimot Adeleide som gjeld... Så får vi sjå om vi finn på noko så frøken og kids kan bli med på ein to-vekers rundt om i Australia. Fiiiine flytider; ser ut som TRD - OSL - DBX - ADL kan vere tingen. Frøken må i såfall reise åleine med ungane ein veg...

Jaja, får jobbe litt før møter og krabbefest her på jobb litt seinare i dag.

Last edited:

Morn frå Trondheim. Har levert potensielt turbo-sjuk bil på bilsjukehuset; litt spent på korleis det der spinn ut... Kanskje reisebudsjettet for haust (vår)-ferien neste år får seg ein knekk. Skulle helst vore i Mexico på ein konferanse no, men tok til vet og vart heime. Hektisk nok som det er. Til neste år er det derimot Adeleide som gjeld... Så får vi sjå om vi finn på noko så frøken og kids kan bli med på ein to-vekers rundt om i Australia. Fiiiine flytider; ser ut som TRD - OSL - DBX - ADI kan vere tingen. Frøken må i såfall reise åleine med ungane ein veg...

Jaja, får jobbe litt før møter og krabbefest her på jobb litt seinare i dag.

Namibia...?

Spiste taco på mandag, med tilhørende sjokoladefondtant. Har følt at det har vært fredag hele uken, og det er kun onsdag... Anbefales altså ikke.

Jaja, er i det minste på 3933 steg så langt i dag! Have a nice mini-lørdag :)

God formiddag. Det ble plutselig et par øl i går sånn nesten spontant. Diverse plukk å fikse i dag, og så ut på noe jobb-greier i ettermiddag. Godt vi er halvveis til helg

Back