Go'morgon fra Næstved Danmark, idaw står den på Sjukehus :-/....
De var antagelig utkledt som kvinner. I anledning dagen hadde SAS gjort meg til kvinne i sine systemer. Håper immigration i USA har sans for feiringenTraff en kollega i full dykkedrakt, en utkledd som sykepleier, to kledd ut som gamle damer, ett stykk zorro, spiderman, osv. Det er visst noe som har gått meg hus forbi, for jeg har bare kledd meg ut som meg selv.
De var antagelig utkledt som kvinner. I anledning dagen hadde SAS gjort meg til kvinne i sine systemer. Håper immigration i USA har sans for feiringen
Blåser forøvrig friskt på Haugesund lufthavn i dag. Så dette kan bli gøy. 34036G50 woohoo friskt!
G’moorgen! Akkurat gjennomført en vellykket frokost her på Clarion HEL. Nå venter noen timers konferansiering før turen går videre. Min lokale reiseleder har designet et reiseopplegg Bongos Tryllereiser verdig, og med koffert på slep, trengs det både dyktighet og flaks for at dette skal holde inn. Men uansett regner jeg med å våkne i Mosjøen i morgen. Wish me luck.
Regn og vått på utsiden, så satser på at deicingbilen holder seg unna.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.