God morgen fra Lillestrøm

SQ 777

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
God morgen fra Lillestrøm

Klamt ute, men til Nürnberg tre dager hvor det er herlig vær..:colgate:

Regnbyger hver dag...Skal bli deilig.... Til MUC og derfra en kort tur med Caravelle , well CRJ 900.

Re: God morgen fra Lillestrøm

God morgen fra Sandaker. Siste dag av ferien, som skal brukes til anskaffelse av nytt pass til både junior og undertegnede. Første gang jeg prøver politiets timebestilling. Foreløpig bare 18 grader ute,en antar dette vil øke på etterhvert. 74% luftfuktighet ute så lukter sjanse for nedbør. Ha en fin dag

Last edited:

Nok en hilsen fra OSL... Du verden, ferien er visst over.. Så mye folk og lang kø i security . Tusen takk LH for å la *G ta Fasttrack. Kun oss to og en bak oss...:up:

God morgen fra Fnatkollen Camping.

Idag har jeg gjort ting jeg ikke er komfortabel med. Camp-gjengen mente jeg måtte ta full spa-massasje. Jeg blånektet. De tilbød det gratis. Og etter litt om og men møttes vi på midten med 90 minutter thai massasje. Nå har jeg blitt brettet og knadd, og massørdama har ihvertfall ledd seg skrukkete underveis.

Life goes on…

Ha en fin dag.

God morgen fra kontoret. Ser ut som Oslo har kjølt seg litt ned i det siste, men klamt er det. NSB var i rute i går faktisk for en gangs skyld og da kan man vel ikke klage.Gleder meg egentlig til arbeidsdagen er over.Mandager burde forbys.

God morgen fra kaffekoppen i heimen, her fortsetter ferien, men i dag må jeg være "barnevakt" for noen potteplanter som skal ha vann. Behagelig temperatur så langt.

Og etter litt om og men møttes vi på midten med 90 minutter thai massasje. Nå har jeg blitt brettet og knadd, og massørdama har ihvertfall ledd seg skrukkete underveis.

Thai-massasje er jo så digg for stive skuldre og rygger, du skal se det blir litt mer behagelig etter 3-4 ganger på rappen :D

God dag fra Akersgata. Det begynner å komme en del folk hjem fra ferie, kjekt da at man har 3,5 uke i vente om to dager. Har benyttet tiden til å printe ut diverse billetter og valutajukselapper... så det nærmer seg. God mandag, rundt omkring!

God formiddag fra Forus,

Bare 21 grader her over i sørvest på morgenkvisten.
Godt igang med arbeidsdagen.
Det blir nok en tur på sjøen i ettermiddag og siden været er bra.
Jobbreiser lar seg ikke utsette lenger og tur over til ABZ og OSL må gjennomføres denne uken.
Håper at lynnedslag ikke lager mer krøll på OSL enn det som var nylig.
Ha en fin sommerdag folkens.

God morgen fra Johannesburg :) Her er det bare 15 grader men litt varmere kan det bli utover dagen. Deilig å reise hjem til varmen senere i dag :D

God kveld fra Hiroshima. Varmt og godt her nede, nærmere 35 C på dagtid. Brukt dagen til å se oss litt rundt i byen. Besøkt både fredsmuseet og fredsparken. I morgen blir det Shinkansen opp til Ōsaka.

Ha en fortsatt fin mandag :)

Noen lærdommer fra idag. Timebestillingssystemet for pass hos politiet fungerer genialt og 10 minutter for to pass er behagelig tempo. Derimot var det dårlig timing for å kjøre ut av en P-hus på Grønland samtidig som Eid-gudstjenesten var over så det tok 30 minutter å komme seg it av P-huset
depe4eba.jpg

yO! Fra det Sørlandske!

Innom kontoret en tur før turen går snareste veien ut på hytta igjen. Været er strålende og jeg tror sannelig jeg skal sjøsettes.

I morgen går turen med SAS til Berlin for et par dager der. Blir sikkert fint.

BF:cool2

God Morgen fra nydlige sardinia, meldes om nesten 30 grader. Selv om jeg ikke kan nyte den så veldig mye lenger da jeg skal jeg hjem til Norge senere idag med DY 1861. Men det blir deilig og komme hjem og slappe av før ferien er over :)

Thai-massasje er jo så digg for stive skuldre og rygger, du skal se det blir litt mer behagelig etter 3-4 ganger på rappen :D

Altså… Det var ikke vondt. Eller, altså - det var jo selvfølgelig litt vondt men det var sikkert meningen. Men det er bare ikke helt meg å ligge på et brett og kuke mens ei jente setter et horn i siden min.

Uansett - nå er jeg punktvis uberørt, om man kan si noe sånt. :)

Now time fol velly good dlink!

Derimot var det dårlig timing for å kjøre ut av en P-hus på Grønland samtidig som Eid-gudstjenesten var over så det tok 30 minutter å komme seg it av P-huset

Nå er jeg ikke spesielt paranoid, men der tror jeg at jeg hadde parkert bilen i motsatt ende av huset og gått en tur til rushet var over. Det er oppskrift på terrormål .. Just sayin' ...

Uansett - g'morgen fra vestsørøst. En kjølig front er ventet igjennom i løpet av dagen, og selv om dagtemperaturen ikke ser ut til til å bli drastisk påvirket, ser nattetemperaturene mye hyggeligere ut.

Fruen skal på seminar, så natten skal tilbringes på JW Mariott i Buckhead. Går vel an å håpe på boblebad, men for den prisen jeg betalte, blir det vel heller et rom mellom heisen og utstyrsrommet .. Buckhead pleide å være Party Central inntil de ryddet området for noen år siden, nå er det mest fasjonable boliger. Men Churchills' Pub er der visst ennå.

Fortsatt god spa- pub- fly- ellerhvaderenådrivermed-dag.

God mandag fra JRO, rett inn på wlan helt uten rebusløp. Avinor burde ta en studietur til Afrika. :colgate:

Turens fase med safari er over og "big five" er sikret. Neste fase blir mye mer bedagelig på en passelig øy i området.

Ha en god en alle som er ute på eventyr.

Morn fra Ft Lauderdale. Ingen tegn på nedkjøling her, blir vel noe-og-30 med god luftfuktighet. Skal så vidt jeg vet plukke opp fattern på MIA i ettermiddag, ellers skal man nok gjøre fint lite.

Tilbake i Norge med DU fra FLL via Kastrup, kun noen få minutter forsinket!

På OSL hvor det rene kaos herjer, som vanlig...

Ha en god dag!

w

Hei fra Stavanger. Flyttedag. Siste drøye timen har gått med til avslapping etter at det har gått i ett siden i dag morges etter at rørleggeren ringte og ville montere oppvaskmaskinen min. Men nå har man hvertfall kommet seg ut av hybelen og inn i leiligheten med alt rotet derfra. Nå gjenstår det å tømme en konteiner med møbler, bananesker og diverse. Satser på at jeg får tatt unna en god del i dag ihvertfall.

Düsseldorf i morgen. Hvis jeg kommer meg opp. ;)

Back