God morgen fra Lillestrøm

Re: God morgen fra Lillestrøm

Gratulerer! Var det overbooket? Trodde UA var gnitne på oppgraderinger interkontinentalt (med unntak av GPU eller miles/cash).

De er veldig gniene på upgrade. Ser ut som den fløy med ett ledig sete bak så overbooket kan vel være svaret her ja :)

Re: God morgen fra Lillestrøm

God ettermiddag.

Det ser ut som at det er "noe som går". Var helt slått ut i natt, men ga sykdommen "fast track" og klarte komme meg på jobb i formiddag selv om det ble en slitsom dag.

Står i risiko for å måtte kanselere juleturen pga. bråk og krangling i forran valg. Skuddvekslinger og brenning av biler begrenser mulighetene for å reise rundt i landet. Det vil bli en særdeles dyr øvelse å booke om til andre destinasjoner for julen på så kort varsel.
http://news.yahoo.com/bangladesh-court-upholds-death-penalty-top-islamist-070706470.html

Hvis det man er slått ut av en natt har noe med Norovirus i seg burde man ikke gå på jobb med det samme. Smittsomme saker det der.

God kveld fra Oslo. Gleder meg virkelig til uka er over. Eksamen og innlevering så har å holde meg frisk. Foreløpig ser det ut til jeg greier det. Må unngå ulumskheter.

Back