God morgen fra Kristiansand

sirpjalle

ScanFlyer Mile High Club
God morgen fra Kristiansand.

Våknet opp til sol og Superspeed 15 etasjer under meg. Dagen skal bruker sånn ca til det som passer oss.

Ha en fin en forumister! ;)

Attachments

• IMAG0148.jpg
    IMAG0148.jpg
    42.3 KB · Views: 387
Ser det er travelt av folk som vil stå opp her...

God morgen fra Istanbul. Skal straks ned og sjekke ut og reise mot flyplassen. Turkish 738 hjemmover.

En strålende dag ønskes alle, men spesielt til Oversheriffmesteren som har bursdag i dag.

Guten morgen fra Oslo. Var ikke på fly og øl i går, men alkohol ble det nå allikevel på en dag man hadde tenkt å slappe av på . Skal nå ut å handle en skjorte - må være første gang siden september jeg skal ut å handle klær. Ellers er det helt herlig at sola faktisk skinner og at det er lettskyet pent vær. Men nå er vi nærmere mai enn vi er mars så da er det på tide også.

Mornings. Her på Sandaker skinner solen og om litt skal det nyinnkjøpte "lynet" testet for første gang. 5 år uten sykkel også gå rett på klikk-inn pedaler kan bli interessant.
ImageUploadedByTapatalk1366446584.836286.jpg

30års-lag for en kamerat i kveld, samt en middag på Lille Asia før det. Dessuten er det nå under sju timer til BA åpner opp innsjekk for morgendagens flight

Ha en fin dag

God formiddag, her skinner solen så man får finne på noe ute. En kaffe i solveggen , kanskje?

Og hipp hipp gratulerer med dagen til både Storbonden og Fiskepusheren :nor :cheers:

G'morgen! Her skal det snart reises kollektivt. Hva er bagasjegrensen på NSB lokaltog til Asker, tro?

Mornings fra Oslo, som rapportert er været helt kurant. Blir inn til denne byen en plass for å spise lunch med moderen idag.
Mulig man ryker på en smell og er sosial i kveld, men ingenting avgjort der enda.

G'morgen! Her skal det snart reises kollektivt. Hva er bagasjegrensen på NSB lokaltog til Asker, tro?

Om du har med mer enn ett kolli må du betale 500 kroner pr overskytende kolli. NSB er verre enn Ryanair. ^_^

God lørdag fra Kollen.

Egg og bacon inntatt, brødrene Cartwright på tv'en (de var der da jeg kom!), og nå sitter man og venter på fattern som skal assistere med flytting og innstallering av vaskemaskin.
Ellers går helgen med til å få ryddet på plass resten av rotet som fortsatt er der etter intens stirring hele uka.

God lørdag ønskes :)

God dag fra Bergen. Satser på et par timer i stolen mens gullene har formidagslur. Rukket løperunden allerede.

Mornings. Her på Sandaker skinner solen og om litt skal det nyinnkjøpte "lynet" testet for første gang. 5 år uten sykkel også gå rett på klikk-inn pedaler kan bli interessant.
View attachment 34264

Den sykkelen hadde vært flott på vestlandet, hvor det regner, blåser og regner litt til ;)

God formiddag fra stille og behagelig Fornebu. Utrolig hvor mye man får gjort når ingen forstyrrerelse på email detter inn konstant!

Jobber i dag for å, med god samvittighet, ta en tidlig flight førstkommende fredag. Da venter Svalbard og forhåpentligvis litt nysnø (POWDER!)!

God ettermiddag fra Kristiansand!

Her har man fått sovet ut etter en hektisk uke. Må ut og handle litt. Guttungen kommer hjem om et par timers tid og jeg vurderer en deilig burger og milkshake på Tollboden innen den tid. Men først dusj, og så må det handles litt.

Og nevnte jeg at jeg er tørst i dag. Det er heeeelt sikkert derfor jeg drikker!

BF:cool2

God ettermiddag fra Bergen. Er i ferd med å komme meg ut døren, og opp på Stadion for dagens Vestlandsderby. Satser på litt mer folk og stemning enn i de siste kampene.

Også "håndvask"? Er det nødvendig å fortelle vaskemaskinen at du skal vaske for hånd? Sikkert noe PST-greier som overvåker hva du driver med...

Godt jeg ikke har dette babyprogrammet. Kunne fort ha misforstått og gitt mini en litt for røff vask :p

På min vaskemaskin har jeg et eget program for cowboytøy. Sikker praktisk om man til daglig jobber som cowboy eller noe :lol:

ImageUploadedByTapatalk1366490243.080795.jpg

Back