• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God morgen fra Kolsås

Henshaw

Galley Slave
Medlem
God morgen fra Kolsås

Høyst uvanlig at jeg er førstemann her når jeg ikke har noen mer spennende reise enn L1 til jobb. Sånn går omtrentlig dagen før kvelden tilbringes på sofaen.

Re: God morgen fra Kolsås

Mornings! I dag blir det en såkalt amputert dag på jobb - må tidlig hjem til byggeplassen for å møte snekker og diskutere løsninger for trapp. Å bygge hus betyr 1000000 valg, det er litt overveldende :)

Mornings fra L1. Tidligere avgang enn vanlig og bare et togsett innebærer midtsete. Visning av hybelen i ettermiddag, og selv om vi trolig har fått sortert ut de merkeligste som har tatt kontakt, så er jeg spent på hvordan de som har spurt om visning er. Ha en fin dag

God morgen fra Snillfjord. :)

Brukbart vær, så det later til å bli en helt grei dag på den fronten.

Her er frokosten unnagjort, så nå skal innkjøpsliste ferdigstilles før privatsjåføren kommer utover og tannlegen kaller etter hvert.

Heller lite med planer for dagen ellers.

En fortreffelig en ønskes. :)

God dag fra Gamle Oslo. Gjemmekontor med en knapp halv arbeidsdag i dag. Pakker og smårydder litt før årets hovedferie. Først til Tblisi med Turkish. Opphold en god uke, med svipptur til Jerevan. Deretter blir et en uke i Varna, som vanlig. Ser at værmeldingene virker å varsle god varme. Det er noe annet enn her i byen. NRK Østlandssendingen kl 2255 i går snakket om at det skulle bli "minus 10" på det kaldeste. Ikke fullt så gale, men greit nok å stikke nå. Have a nice day!

God morgen fra Trondheim.
Smidig reise med Vy, gratis kaffe, og dagen er i gang!

Ha en flott dag alle :)

God morgen fra R10 som nermer seg Lillehammer. Møte står på planen, både i dag og i morgen. Reisen med VY har vert langt fra smidig. Her inngikk det også bussing. Til kvelden blir det nok noe øl på by’n.
Ha en fin fin dag :)

Mornings fra L1. Tidligere avgang enn vanlig og bare et togsett innebærer midtsete. Visning av hybelen i ettermiddag, og selv om vi trolig har fått sortert ut de merkeligste som har tatt kontakt, så er jeg spent på hvordan de som har spurt om visning er. Ha en fin dag

Viktigste med utleie - ha en leiekontrakt med ukastelsesklausul ved mislighold. Det gjør alt mye lettere om det evt skulle bli problemer. De fleste standardkontrakter man har på nett har det.

Uansett greit å spørre om livssituasjon, jobb osv (er den fast?) før man velger sine leietakere.

Jaja god ettermiddag har det blitt fra Oslo - her leser man på ting man skal ta sertifisering i. Det er ikke helt enkelt men får nå fortsette.

Mornings fra Montreal. Kom inn rimelig sent i går og så er det full dag med potensiell kunde her før det bærer til Calgary i kveld. Desverre våknet jeg i skikkelig uggen form med sår hals og ellers dårlig form. Sikkert fra masse AC i Miami. Så det er en liten strek i fakturaen. Får håpe det går seg til.

Ha en brillefin dag

Desverre våknet jeg i skikkelig uggen form med sår hals og ellers dårlig form. Sikkert fra masse AC i Miami. Så det er en liten strek i fakturaen. Får håpe det går seg til.

Fakturer dobbelt. Da føler du deg sikkert bedre. (y)

G'morgen fra et annet sted hvor aircondition er en dyd av livsnødvendighet. Fikk et heftig uvær i får kveld, men håper det klarner opp i dag. Meterolygene spådde finvær så shame on them. Fnate skal være glad han ikke byttet fly i Atlanta ..

Ny arbeidsdag står for døren. Men først en luftetur med vovsene og en kaffekopp.

61281690_10155990457026036_4471657959885111296_n.jpg

Back