God morgen fra Gullstua

SudCaravelle

ScanFlyer Rusty
Medlem
Er jeg først? Skulle jeg ha tutet på EB nede i lia?

Meget kontrollerte former og dannet i stua i dag og endelig kom reisefeberen - Musso and Franks i kveld.

E77E253A-A75B-4515-94FB-494215E00AC0.jpeg

God morgen fra Furuset! :)
På jobb allerede og for meg er det siste arbeidsdagen denne uka! Det er helt innafor. ;) I morgen skal Flyr prøves for første gang til SVG, retur på lørdag. Egentlig er jeg SAS menneske men artig med noe annet innimellom. Blokkert midtsete er jo bra med Flyr foran.
Ha en ekstra best torsdag! Sol er det også! 20220512_052758.jpg

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

God morgen fra langt unna Ris…morgenstund på Koppang i Stor-Elvdal. Etter frokosten går turen hjemover og en hyggelig middag med familien før jeg skal prøve å sove en natt i egen seng…ny tur imorgen. Ha en best torsdag.

God morgen fra Hvalstad Stasjon. Straks L1 til jobb for dagens innsats. Ingen reiser, men innsjekk åpner i kveld for morgendagens flight. Ha en fin dag

God morgen fra Kongsberg. Da er det straks klart for å dra til Sykehuset for dagens blodprøver. Sykehuset ligger heldigvis bare 5 min kjøring unna. Ellers fikk jeg "hyggelig" telefon i går.

"Det er fra tannlegen. Du skal kalles inn i disse dager for rutinesjekk. Nå har jeg fått en avbestilling i morgen klokken 14.00. Tror du at du kan komme da?"

"Blæææ. Ja jeg kommer i morgen klokken 14.00"

Så da blir det tannlegebesøk i dag. Ikke det morsomste jeg vet, men det er slikt som må til.

Ellers fint vær i Kongsberg i dag og litt trim (gåing) står på programmet.

Yo fra Oslo

For 2 år siden tok jeg dette bilde på BGO. Om jeg ikke husker feil var det 13 fly parkert her
52067931279_1f5ffcfe51_b.jpg

Knapt folk i avgangshallen på OSL, knapt biler på P10 og en WF-maskin som dro fra BGO da vi kom. Dette var en tirsdag i 4-tiden..Godt ting er (for det meste) bedre nå

Ha det kjekt og god bedring

God morgen fra Bergen.

Det er visst ikke mulig å få sove litt utover morgenen.
Ja ja, DHL kommer med en pakke i dag og Post Nord skal levere det nye Elfa garderobe greiene.
Kunne de levert en montør i samme slengen så hadde alt vært på stell.

Pakke for langtur i kveld.

FQTV

Morn fra Kolsås. Straks avreise til det lokale senteret for å fylle opp kjøleskap og barskapet for litt feiring i helgen, synd det ikke er trippel-trumf i dag. Kona har hjemmekontor så da benytter jeg anledningen til en sykkeltur i formiddag mens minstemann sover.

På jobb allerede og for meg er det siste arbeidsdagen denne uka! Det er helt innafor. ;) I morgen skal Flyr prøves for første gang til SVG, retur på lørdag. Egentlig er jeg SAS menneske men artig med noe annet innimellom. Blokkert midtsete er jo bra med Flyr foran.
Ha en ekstra best torsdag! Sol er det også! View attachment 51270

Du får ta deg en tur bort til Flymuseet på lørdagen , vi er en gjeng som jobber der fra ca 11.00 og ut over dagen.

Du får ta deg en tur bort til Flymuseet på lørdagen , vi er en gjeng som jobber der fra ca 11.00 og ut over dagen.
Skulle jeg gjerne gjort, men flyet tilbake går litt over 12. Det må bli neste gang! Takk for tilbudet!

God formiddag fra Forus,
Her jobbes det for fullt i Prosjektet med stor grad av yrkesentusiasme og yrkesstolthet.
Finansministeren har lagt frem et revidert Statsbudsjett der regjeringen skal bruke 352 milliarder på Fedrelandet. For en luksus!
Vi får se om ikke vi klarer å bidra til dette resultatet her i prosjektet også.
I kveld er det tid for ukas hovedtrim på hesteryggen.
Ha en fin dag.

Ha en ekstra best torsdag! Sol er det også! View attachment 51270

God tur med Flyr og takk for rapportene på vannstand. Nå mangler det bare bittelitt før fuglene kan hekke og Speedbird kan bade!

God morgen fra Silkeborg. I dag bærer reisen videre opp til Randers der jeg skal si ting og spille en sang igjen i kveld. Det betyr sånn sett ganske mye tid å slå ihjel fra jeg sjekker ut her til jeg kan gjøre ting der oppe. Gidder ikke gamble for mye på tidlig innsjekk heller, så jeg ser om jeg drar med meg elefanten på Papirmuseet i nabobygget. Kanskje han kan lære at papirpenger også har en verdi.

Ellers møter jeg på spennende utfordringer med musikkspillingen min om dagen. Jeg har apper som bruker UPnP og sånt for å kommunisere med teknikken. Når man tar med seg telefonen eller MAC'en inn i et lokale som har 50-100 mulige mottaks devicer på samme nettverk så skjer det rare ting. Men skal holde tunge bra rett i munnen for at folk ikke skal oppdage alle hostekulene maskinene får. :)

Ha en stilig dag!

God tur med Flyr og takk for rapportene på vannstand. Nå mangler det bare bittelitt før fuglene kan hekke og Speedbird kan bade!

God morgen fra Silkeborg. I dag bærer reisen videre opp til Randers der jeg skal si ting og spille en sang igjen i kveld. Det betyr sånn sett ganske mye tid å slå ihjel fra jeg sjekker ut her til jeg kan gjøre ting der oppe. Gidder ikke gamble for mye på tidlig innsjekk heller, så jeg ser om jeg drar med meg elefanten på Papirmuseet i nabobygget. Kanskje han kan lære at papirpenger også har en verdi.

Ellers møter jeg på spennende utfordringer med musikkspillingen min om dagen. Jeg har apper som bruker UPnP og sånt for å kommunisere med teknikken. Når man tar med seg telefonen eller MAC'en inn i et lokale som har 50-100 mulige mottaks devicer på samme nettverk så skjer det rare ting. Men skal holde tunge bra rett i munnen for at folk ikke skal oppdage alle hostekulene maskinene får. :)

Ha en stilig dag!
Tusen takk og god tur videre! [emoji106]

Hei fra Sandnes. En rolig fridag før man skal ha jobbhelg. Vært en tur hos barbereren i Øvre Holmegate og en liten tur innom fabrikkutsalget til Lervig for å plukke med seg noen kjØLige drikkevarer til 17 mai og de. Variert vær med noe sol og regnbyger om hverandre. Lever greit med det.

G’morgen. Stressedag i går, satser på litt mer ro i dag. Hardwareproblemene er løst, software under kontroll. Lakris og sjokkis er sortert og taktisk plassert. Burde holde et par måneder.

Trykkokeren er fylt med svinerompe. Blir 4-5 dager bikkjemat etterhvert.

God ettermiddag fra hovedstaden.

Nok en Microsoft-eksamen er bestått og en nok sertifisering er i boks.

Arvingen kom hjem fra skolen med feber i går så vært litt hektisk i heimen med å få logistikken til å gå opp. Bedre i dag heldigvis.

Kjøre de gamle til OSL om en times tid - hvor TK forhåpentligvis tar dem trygt og uten større hickups hele veien til TPE.

Ha en finfin torsdag!

Dette går jo veldig bra.. kun to timer igjen. Sto 30 minutter bak i "baren" med den norske piloten og mimret og pratet fly. Han mente helgetur til Las Vegas var ambisiøst. Synes dette er en skikkelig fin hobby.

A1B9F726-F0BD-46E6-AF00-7E068D1F419E.jpeg

Back