God morgen fra Furuset!![]()
På jobb allerede og for meg er det siste arbeidsdagen denne uka! Det er helt innafor.I morgen skal Flyr prøves for første gang til SVG, retur på lørdag. Egentlig er jeg SAS menneske men artig med noe annet innimellom. Blokkert midtsete er jo bra med Flyr foran.
Ha en ekstra best torsdag! Sol er det også! View attachment 51270
Sent fra min SM-G998B via Tapatalk
Skulle jeg gjerne gjort, men flyet tilbake går litt over 12. Det må bli neste gang! Takk for tilbudet!Du får ta deg en tur bort til Flymuseet på lørdagen , vi er en gjeng som jobber der fra ca 11.00 og ut over dagen.
God morgen fra Furuset!![]()
På jobb allerede og for meg er det siste arbeidsdagen denne uka! Det er helt innafor.I morgen skal Flyr prøves for første gang til SVG, retur på lørdag. Egentlig er jeg SAS menneske men artig med noe annet innimellom. Blokkert midtsete er jo bra med Flyr foran.
Ha en ekstra best torsdag! Sol er det også! View attachment 51270
Tusen takk og god tur videre! [emoji106]God tur med Flyr og takk for rapportene på vannstand. Nå mangler det bare bittelitt før fuglene kan hekke og Speedbird kan bade!
God morgen fra Silkeborg. I dag bærer reisen videre opp til Randers der jeg skal si ting og spille en sang igjen i kveld. Det betyr sånn sett ganske mye tid å slå ihjel fra jeg sjekker ut her til jeg kan gjøre ting der oppe. Gidder ikke gamble for mye på tidlig innsjekk heller, så jeg ser om jeg drar med meg elefanten på Papirmuseet i nabobygget. Kanskje han kan lære at papirpenger også har en verdi.
Ellers møter jeg på spennende utfordringer med musikkspillingen min om dagen. Jeg har apper som bruker UPnP og sånt for å kommunisere med teknikken. Når man tar med seg telefonen eller MAC'en inn i et lokale som har 50-100 mulige mottaks devicer på samme nettverk så skjer det rare ting. Men skal holde tunge bra rett i munnen for at folk ikke skal oppdage alle hostekulene maskinene får.
Ha en stilig dag!
Ikke hør på han. Det er helt innafor!Dette går jo veldig bra.. kun to timer igjen. Sto 30 minutter bak i "baren" med den norske piloten og mimret og pratet fly. Han mente helgetur til Las Vegas var ambisiøst. Synes dette er en skikkelig fin hobby.
View attachment 51275
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.