God morgen fra Gullstua

SQ 777

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Off til FCO via MUC med LH Business saver. Pris litt over 3.000 pr pax. Merkelig at ikke fler bruker slik tilbud:rolleyes:

God morgen fra «kobberstua» aka Vertshuset Røros:-) Klar for en bra arbeidsøkt før NSB tar meg til Oslo i kveld. Ha en strålende torsdag der du er!

God morgen fra Alpe d’Huez. Sen ankomst i går kveld, men nå blir det frokost før vi hiver oss på sykkelen. Bra partyfaktor i flere av svingene her da vi kjørte opp i går kveld. Ellers kom vi oss i går over det siste stykket gjennom St.Bernardspasset så jeg kom meg over til Italia for en øl og en espresso. Ha en fin dag

a36da93b09a976809f3f1077b546f88f.jpg

G’morgen fra badstua. Kunne tenkt meg litt avkjøling nå ...

Torsdag betyr bøtteballettdag. Men først må senger strippes og bikkjeleker samles opp.

God ettermiddag fra Furuset. Så har man bestilt ennå en tur til ferien om litt. En ferieuke i månedsskiftet inneholder nå 10 flyturer til 4 destinasjoner. Man må jo fly litt når man har en uke ferie. :)
Ha en fin en!

God midt på dagen fra det Sørlandske!

Her kom man hjem i natt fra Danmark, og har fått sovet i egen seng igjen. Det er aldri feil. I dag er det slappeavdag hjemme. Ingen andre planer enn å se litt tur de Fransk og skrive noen artikler for FinalCall.

God torsdag ønskes!

God morgen... uhm… dag! God dag fra Lillestrøm. Her er det hjemmekontor og sløv dag.

Fikk booket meg en tur til HKG med KLM i går. En jobbtur jeg har utsatt i ca 2 år nå. Men så tvang det seg til slutt på med HK og Jakarta i tidlig August. Fant KLM t/r HKG for ca 15k i Business, og Singapore t/r CGK for Eurobonus poeng. Ikkje galt.

Ha en fin en.

God ettermiddag fra Sola. Her bar det rett på jobb etter 3 uker ferie. Enda godt at det bare skal arbeides i drøye to uker, så er det ny ferie. I morgen bærer det til Bergen for møte, så er det jo jaggu meg blitt helg. Ja til to-dagers uken.
Ha en fin fin torsdag :-)

Heppsann frå RIX. Snart retning BGO. Blir trøtt av ferien! Så gler meg ikkje til køyretur eit par tima etterpå.

Har konsultert kalenderen for hausten, ikkje mykje moglegheiter for lange fine helger på hytta der, gitt.

God ettermiddag fra SFO International, på vei hjem til varmen fra et nokså kjølig San Francisco. Ble ferdig et par timer tidlig og kunden er allerede i gang med visualiseringer av kreft behandling. Artig med høyt tempo hos startup (og denne gjengen var ikke noe unntak, med beanbags, flipperspill og Apple produkter). Men det skal bli godt å komme hjem til den lille italienerinnen, ha kaffe ute i hagen med fuglesang som eneste «støy». WiFi her på flyplassen er aldeles utmerket. Kanskje man har fortjent en øl med smak !

Back