• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God morgen fra Gullstua på OSL

fluxie

Flyprat fusentast
Medlem
God morgen fra Gullstua på OSL

Turen går i dag til IST via BRU og ATH. Blir spennende å sammenligne SAS Plus til BRU med A3 sin Biz til ATH. Noe sier meg at det blir rått parti :)
90282e0780b0f6aaa4462709731c2d2c.jpg

Last edited:
God morgen fra Gullstua på OSL.

God kveld fra Isla Vista, hvor lesing til midtveis-eksamener er gått i gang. El Niño kom på besøk i går i form av regn og tordenvær, men man har da kommet tilbake til normalen igjen etter strømbrudd og småbranner. Har derfor ikke lenger noen unnskyldning til ikke å lese. Ha en god en!

5a08c8adca1cf6e2b5801e6c0b5bfa27.jpg

Last edited:
Re: God morgen fra Gullstua på OSL.

Turen går i dag til IST via BRU og ATH. Blir spennende å sammenligne SAS Plus til BRU med A3 sin Biz til ATH. Noe sier meg at det blir rått parti :)

Det er bare å glede seg. Jeg hadde 4 turer med A3 i business i september; det er helt supert!

... og for øvrig - god morgen og god tur til trådstarter!

Ellers ramlet det ned en tykk og tung pappkonvolutt fra noen tyskere i postkassen i går. Det spennende å åpne når jeg kommer hjem fra jobb i kveld, men jeg blir ikke overrasket hvis deler av innholdet er farget som metall av den edleste sorten :)

Første gang jeg blir gull i to ulike flyallianser samtidig. En gang må være den første for alt! ;)

ImageUploadedByTapatalk1444972435.522959.jpg

Last edited:

God morgen fra Oslo nord - taka er her og pluss 1 grad - snakke om høstvær. Litt problemer på OSL denne morgen sa de på P4.

Ha en god helg.

Jan

Attachments

• fredag-morgen.jpg
    fredag-morgen.jpg
    38.5 KB · Views: 551

God dag fra Prærien. Blir vel fort famous last words, men akkurat nå ligger det an til en møtefri dag. Vel vel, pizzabaking i heimen i kveld. TFIF

God morgen fra Skjetten

Her sitter man og blar i avisen og venter på at noen skal få satt vinter dekk på bilen. Ser ut som de straks er klare.

Ser ut som jeg tar meg en tur i retning Gardermoen etterpå for å hilse på gamle kjente hos våre leverandører. Greit å vise ansiktet etter å ha vært ute av bransjen en liten stund.

Men aller først blir det vafler på kontoret. Hver fredag er det vaffeldag hvor man steker selv i kantina. Ukas høydepunkt for mange :)

En flott fredag ønskes alle!!

S

God trøtt morgen fra Snillfjord! :)

Skyet opphold, visstnok mulighet for litt sol, og ellers 6+ akkurat nå. Fikk et etterlengtet frisørbesøk i går, så nå er hodet noen kilo lettere også. Lillesøster er vel fremme i Oslo etter en flott tur med SK og LN-TUF, litt forsinket avgang fra TRD, men så var den også litt forsinket ut fra OSL. Moder'n har også emigrert bort denne helgen, og med husarbeidet i havn så betyr det for meg 110% latmannsliv, fotball på TV og flyspotting om været tillater det, greit med en ordentlig rolig helg også. :D

Ha en flott fredag forumister!! :D :D

God dag fra Akersgata. Bestyrer kontoret i nærmest ensom majestet i dag. Får håpe det blir en rolig dag uten de store utfordringene. Bestemorspratet fra andre siden av skilleveggen (formelt sett et annet firma) er det dog umulig å unngå... Uansett, ha en fin-fin fredag, spesielt dere som må tilbringe denne fine fredagen utenfor landets grenser. :lol:

Morn fra Sola, kan melde om strålende høst vær på disse kanter, det er kaldt og det liker jeg ikke, men dog bedre enn vind med innslag av styrtregn. Ser fram til en stille helg med god mat og kanskje litt rød vin.
Ha en fin helg forumister :)

God morgen fra Gullstua på OSL.

90282e0780b0f6aaa4462709731c2d2c.jpg

Litt av et opplegg for å komme til Istanbul, men uansett bør det jo være forskjell på et premium economy-produkt og business class? Litt rart å sammenlikne.

God formiddag fra Forus,
Det var den uken, det går rimelig kjapt unna for tiden,
Etter all jobbreising denne uken skal det bli greit med en rolig fredag på hovedkontoret.
Helgen skal brukes til båttur på fjorden for å sjekke krabbeteiner og hobbymesse på Figgjo. Det kan jo hende man finner noe å kjøpe til samlingen.
For ikke snakke om entusiastiske barnebarn som skal være med.
Ha en fin dag alle.

Men aller først blir det vafler på kontoret. Hver fredag er det vaffeldag hvor man steker selv i kantina. Ukas høydepunkt for mange :)

Vafler? Her på motsatt side av rundkjøringa er det rødvin på kontoret akkurat nå :drink

(Ok da, en kollega driver og pakker om en ødelagt pakke så det stinker rødvin her. Nesten så en kan kalle det et dårlig vorspiel)

Litt av et opplegg for å komme til Istanbul, men uansett bør det jo være forskjell på et premium economy-produkt og business class? Litt rart å sammenlikne.

Ironi og sarkasme funker ofte bra på internett ;)

God fredag fra Berger. Kjenner man begynner å bli klar for helgen. Denne helgen blir nok tilbragt hjemme, istedenfor alt det maset forrige helg med fly og buss og tog og øl og.... puh! (Det var også litt ironisk ment)

God fredag ønskes.

G'aften ... Da kan vi kanskje avslutte fra Aten også da.. Og nå abflug med Transavia til AMS, så fort de får tømt exitradene for skoleunger....

64475ca8cfe664a8a3dfb256ffd85873.jpg

God dag fra Prærien. Blir vel fort famous last words, men akkurat nå ligger det an til en møtefri dag. Vel vel, pizzabaking i heimen i kveld. TFIF
Møtefri og møtefri fru Blom - jeg ble jo brått innkalt til lunsjmøte i dag :lol:

G'aften ... Da kan vi kanskje avslutte fra Aten også da.. Og nå abflug med Transavia til AMS, så fort de får tømt exitradene for skoleunger....

64475ca8cfe664a8a3dfb256ffd85873.jpg
4f14a52a98214ad2c85c8809c0ef01a6.jpg

Denne stod på ATH i går. Var det denne du fløy med?

Back