• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God morgen fra gullkantina

God dag fra Akersgata. En burger er spist i kantina. Og nå er det visstnok noe quiz og sånt som skal skje om litt. Hadde vært godt med litt whisky til. Trenger det i disse ulvetider. Og til uka blir det verre. Ha en utmerket fredag, i gullstuer og andre stuer!

SAS har kanseleringer så det er stinn brakke på innenlandsloungen. Ledig midtsete ryker antagelig også.

Men hva i huleste betyr SK*E på boardingskortet?

G'aften. Helt ålreit her på 3D. Straks abflug retning Frankfurt og da er det bare sjarmøretappen igjen. Litt pling i bollen etter et par øl og lite mat, men en GT og litt flymat fikser sikkert at jeg blir enda plingere. schkål Kameraden!

DA var det hælj...

Tre-fire tapte anrop fra en sjef og en kollega når en kommer hjem fra jobb er sjeldent et bra tegn. Det løste seg heldigvis etter litt knoting, og det viste seg å være et lite semikolon som var der det ikke skulle være. Nå kan heldigvis trucken fortsette videre til Køben, og alle får pakkene sine til uka.

Ellers god fredag. Straks noen wienerpølser og Beat for Beat. Håper jeg klarer å ta tidlig kveld, siden jeg må opp tidligere enn vanlig i morgen. Ut å fly, skal jeg visst.

Ha en god en.

Back