God morgen Fra Golfo Papagayo

SQ 777

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Nettopp ankommet Hilton Papagayo Resort Costa Rica Resort and Spa etter 5.5 time i minibuss fra San Jose. Herlig plass, all inklusive , og det er er all...:drunk: Ha en god dag ... Vi har 6 slike.. ^_^

God morgen fra Forus!

Stille og rolig i gangen på morgenkvisten må man si. Er ganske så i vater, og kan ikke kalle meg overarbeidet, så da tar man og avspasserer halve dagen. Planen er bare å nyte finværet og kanskje lufte kameraet.

Ha en fin en forumister! :)

God morgen med 8 grader i Oslo nord - himmelen lyser opp på veg til kontoret.

Flyvninger mot Osl sine rullebaner kommer fra sør og lander på banene 01 denne morgen.

Ha en fortryllende dag.

Jan

Hepp fra Skogen. En kopp te men jeg funderer på hvordan en rekke motsettninger skal passe ned i budsjettet jeg holder på snekkre sammen. Ha en flott dag

God morgen fra Skottland vest! dagen blir nok tilbrakt hjemme da det ventes å komme noen pakker på døra etter et lite ebay-raid her om dagen. Prøve å også gjøre klart til man får overnattingsgjester på besøk i kveldinga, det er også en del tusen bilder fra kameraet som trenger gjennomsyn så man får se hva som frister mest etter hvert :)

God morgen fra Lillestrøm. Forbausende lite jet-lag etter å ha kommet hjem fra Denver igår. Tror det må ha hjulpet å fly rett ut på trening og litt sosialt.

Kontor idag. Moskva med Aeroflot imorra.

Ha en fjong en

God morgen fra Helsfyr.
Ble vekket på en ukristelig tid idag, dvs før 07:30 da disse som meisler og hamrer i ytterveggen har startet opp arbeidet igjen etter en måneds pause :mad:
Hadde dem enda hatt vett til å starte rundt 09:00 isteden for.. Lite gjennomtenkt, hvertfall så lenge jeg er hjemme..

Ha en støyfri tirsdag.

Mornings fra et solfylt Trøndelag! :D Klokka passerer 09.17 og her er kroppen i water denne tirsdagen.

Har sånn smått vurdert å ta opp igjen kjøreopplæringen for klasse B( bil ) i en alder av 24 år. kanskje på tide å få dette unnagjort nå...

Ønsker alle forumister og #avgeeks en topp, nydelig dag. :D

God formiddag fra Skaun!

SQ 777, kos deg på Papagayo-resorten, flott plass! Var i området der for 14-15 år siden, og bodde da i en villa på Hyatt (tror jeg det var..). Var også ute på en øy som het Isla Tortuga (skilpaddeøya), kommer du deg dit er det absolutt verdt turen :)

Her i Skaun er det langt fra Resort-stemning, var 5 grader i dag tidlig og tett tåke.. Sola oppe nå heldigvis, og blir en flott dag ser det ut til!

Reisefri hele uken her, deilig å være hjemme litt også!

Nyt dagen folkens.

Kim

God Formiddag fra Rogaland!

Sola skinner som vanlig, polakkene er ferdig med å meisle gulv, så nå kan endelig arbeidet med å vaske støv i hele huset starte!

Ha en fin dag og nyt livet!

Hepp hepp fra det Sørlandske!

På jobb igjen etter noen dager med fri og sykt barn. Sola skinner, men ikke veldig varmt. Men det kunne definitivt vært verre.

Ingen planer for kvelden annet enn å varme opp ertesuppen fra i går og steke noen bake-up baguetter. Og kanskje en liten lur....

Tror det må ha hjulpet å fly rett ut på trening

Synes det er å ta den vel langt ut når man flyr til trening. Gir vel mye poeng da kanskje? :lol:

Happi tjusdei!

God ettermiddag fra den nye kantina på OSL

Her ble man etter hvert sluppet inn, etter at gatene inn gikk i vranglås...
Ikke videre imponert over metallstolene, eller selve kantina, her, men tøystolene er brukbare.
Blir værende her helt til WF til Nord-Norge tar av om halvannen time. Ut på skuta til OJB i morgen.

Dagen begynte med stress, men det hjelper å reise, slapper av da ;)

Ha en fin dag forumister :)

God ettermiddag fra Stavanger. Sløv morgen her i gården etter at det ble en sen aften med dataspill og sånn. Men man kom seg opp innen rimelighetens tidsrammer uansett. Og har allerede fått fikset min kjære telefon som hadde et ublidt møte med steingulv i går. Skal sies at jeg var litt usikker på om jeg skulle fikse den nå siden iPhone 6 er rett rundt hjørnet. Men la gå. Jeg bruker den hele veien og det er litt dumt å få løse glassplinter inn i fingeren fant jeg ut. Gjort er gjort og betalt er betalt. Så nå er det bare å glede seg til iOS 8 som også skal være rett rundt hjørnet. I mellomtiden er det tid for å sette kursen mot Forus og ukens andre kveldsskift.

Ha en fortsatt fin tirsdag folkens.

Back