• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God morgen fra Frankfurt

God kveld fra Narvik. En dag i møtenes tegn. Nå skal man ut og spise middag, før det blir innrykk av folk med Cowboyhatter og boots i morgen, og flere møter. Forhåpentlig er det om ikke mange ukene klart for å starte med noe konstruktivt også.

Kanskje får man et glimt eller to av kampen også i løpet av kvelden. Hvem vet?

Dårlig retro å sitte og følge fotballkamp på radio - P1... Jeg får ta frem pipen og røkejakken.

Håper på en god kamp og Norsk seier.

Da har endelig ESPN fått stilt inn satelitten .... sent med godt. Kanskje et godt omen? Det trengs ...

Tipper det er alle 10-åringers mødres drøm, og sende barna på pub.... Blir sikkert etterspill av den der.

De har jo løsningen på skaleringsproblemene:

- Hva skal dere gjøre for å få dette i orden til neste gang?

- Det må være å selge et begrenset antall billetter.

:lol::lol::lol::lol::lol:

Metzo midt i sentrum viser alt av fotball :)

Takk for tipset! Det sto en stor plakat med "Vi viser slaget om Norden" utenfor, så var klar over det. Nå skal det sies at fotball er noe som interesserer meg svært lite, må innrømme at da lagoppstillingen ble presentert på Dagsrevyen var det minst 3-4 navn jeg kan sverge på at jeg ALDRI har hørt tidligere.

Og ikke så det ut som om det var så mye å gå glipp av - heller ikke for gutta som satt i FD i morges.

Jaja... Tap var vel nesten som forventet :p

God ettermiddag fra SFO.

Her sitter man i BA-loungen og venter på BA286 til LHR. Ca 30 min forsinket inn og dermed ca det samme ut. Men med champis i glasset så plager ikke forsinkelser undertegnede nevneverdig ;)

Back