Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
God morgen fra Krsand som byr på 12 grader kl 8 idag. Det er definitivt ikke sommer lenger (og jeg lurer på om vi i det hele tatt har hatt noen?!??)
Her har man tatt plass på kontoret og sitter og vrir hodet for hvilke unnskyldninger man kan bruke hjemme for å ta turen på pub i aften for å se de danske rødpølsene få tesk av den norske horde!
Ha en fin dag!
BF:cool2
En riktig god morgen fra Lillestrøm. Har sittet i 30 min på telefon med BA for å få til en miles-for-upgrade på en flight senere i uken. Det hadde plutselig åpnet seg opp availability, og det er riktig så fint.
Hvor mye tar de for off-line-endringene nå?
Har forøvrig tilgode å få snakke med en norsk stemme, selv om jeg taster "1 for norsk" hver gang. Fikk forøvrig ordnet opp i dobbelt-bookingen uten problemer og MFU-milene for den ene er tilbake på konto.
Det var samme miles, men 400,- i extra taxes. Årsaken til å ikke gjøre det online var at det var connection med AA i USA, pluss at LHR-OSL ikke hadde availability.
Jeg har forøvrig tastet "1for Norsk" en gang. Da fikk jeg en tysker som snakket så dårlig Norsk at jeg ikke forstod hva han sa. Bare fikk med meg at han var veldig blid og glad. Så idag tastet jeg "2 for English" og fikk en tysker som pratet så dårlig Engelsk at jeg nesten ikke forstod hva han sa.
De kunne med fordel ansatt en engelskmann på kontoret i Bremen...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.