• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God morgen fra Forus!

sirpjalle

ScanFlyer Mile High Club
God morgen fra Forus!

Tidlig og foreløpig stille på jobb. Det er mandag, og denne dagen føles mirakuløst fin og fjong, til tross for at det er en mandag!

Nuvel, ha en fin en forumister! :)

Mornings. Ikke Prærien idag, men den ytre provinsen, hvor det ser ut som jeg må tilbringe endel tid fremover. Ha en fin dag

God mandag morgen - minus 4,1 grad i Oslo nord/øst - Ytterkant av Oslo. Dagen går til budsjettarbeidet for 2014 - skal godkjennes ved mns skiftet nov/des av styret.

ha en god flying dag :)

Jan

God morgen fra Kristiansand!

Her har det gått i ett i over ett døgn og enda er ikke økten ferdig. Fikk 50 minutter på øyet på sofaen i natt. Nå går turen til byen hvor flere ting må ordnes. Så skal det ordnes med billetter til Praha i desember for å se på pokerturnering.

Ha en super dag folkens!

God trett morgen fra SK451 som skal ta meg til Køben, der jeg skal ha en uke i huset vårt! Fast-track var definitivt slow-track på Gardermoen i dag, skyldtes visstnok "utvidet sikkerhetssjekk"... Ha en flott dag!

God ettermiddag…

Litt surt i dag (27 grader) så vinteren er på vei.. Kvelden skal tilbringes på ambassaden i Abu Dhabi – hvor man skal spise og drikke litt med disse oljemenneskene.

Maurning fra Tananger

Ny uke, nye utfordringer. Stemmer sikkert for noen, men her er det bare ny uke. Her skal man skru ned og så opp igjen, pluss pakke utstyr. I tillegg så blir det sikkert noe etterarbeid med en tidligere test.
Masse å gjøre m.a.o.

Rosa himmel utenfor nå, kjølig også, men ikke så rart siden vi nå er ca midt i november.
Opplevde årets første sluddbyge på lørdag, på denne siden av sommeren da, heldigvis er bilen omskodd for vinteren.

Ha en fin dag forumister :)

Morgen fra Bodø!
Har levert bilen til reparasjon nå, og fått ut leiebil. Nesten så jeg vurderer å gå opp i forsikringsnivå (har Bil Kasko hos Gjensidige), for det er nesten flaut å tøffe rundt i den bilen jeg har fått utdelt nå; en Mazda 2...! Vel vel, det går for en uke. ;)
Har fri i to dager nå, så det blir å slaraffe litt før arbeidsuken begynner, med full arbeidshelg.

Ha en snøfri dag!

Kaaaldt og pri tag funker ikke på OSL. Sånn ellers funket gullkort uten fysisk kort fint.

Trdompf fra det Sørlandske!

På plass på kontoret, men kjenner at jeg gjerne skulle ha sovet noe mer i natt.
Hel uke på kontoret før det blir uker på farten.
Kulda kommer snikende på. Måtte den forsvinne igjen raskt som pochcher.

Ettermiddagslur? jatakk!

Back