God morgen fra Forus!

sirpjalle

ScanFlyer Mile High Club
God morgen fra Forus!

Hva kan man si, det var ikke lett å komme seg ut av senga i dag. Vurderte å ringe inn på jobb og si at jeg måtte være hjemme i dag, da semga mi har blitt syk og kan ikke være alene. ;)

Men det er snart fredag, og snart helg, så da overlever man.

Ha en fin en forumister! :)

Mornings fra Storokrysset. Et par slørete skyer over byen, som solen greit burde skinne gjennom. Merker det går mot vinter og innser det er på tide å bytte ut sommerdynen. Forhåpentlig vil budsjettpresentasjonen min være presentabel innen dagen er omme. Ha en fin dag

Morn fra Forus. De siste dagene har jeg virkelig fått testet raskeste intervall på vindusviskerne til bilen. Er nesten umulig å se veien pga av regnet. Begynner å bli værsyk.. Kunne tenkt meg å fått til en langhelg til varmere strøk i nærmere fremtid.

Trondheim ønsker god morgen
Med 5 grader og noe småskyer var det en flott dag å gå på jobb :)
Regner med det blir en helt normal dag,men den som lever får se :) :) :)

Trivelig dag til alle :D :D :D

Godmmorgen fra Praha

I dag blir det en tur til en park før dagen skal rundes av med shopping og litt fotografering.

Håper dere forumister får en fin dag :)

God morgen fra Rikshospitalet.

Vår lille gutt fyller 1 uke idag og for en tøff kar han er. En tarmoperasjon er allerede gjennomført og idag skal han gjennom en hjerteoperasjon. Vi krysser alt av fingre og tær for at dette skal gå bra.

Ha en frisk torsdag alle sammen!

Vår lille gutt fyller 1 uke idag og for en tøff kar han er. En tarmoperasjon er allerede gjennomført og idag skal han gjennom en hjerteoperasjon. Vi krysser alt av fingre og tær for at dette skal gå bra.

Lykke til. Får håpe barnet deres kommer seg raskt etter operasjonen.

God morgen, og lykke til! Håper alt går bra!

I Kristiansand blir det familiesammenkomst før jeg hiver meg tilbake til PLZ imorgen. Herlig!

Lykke til med guttungen deres! Høres ut som en tøff krabat. Alltid kjedelig når ikke alt er som det skal, men det går nok bra.

Znork fra Oslo nord, men jeg fortjener å drøye den litt i dag. En del møtevirksomhet senere i dag og innimellom litt skolearbeid. Hjemme sent i går var man også. Nei nå får jeg skaffe meg litt frokost.

Last edited:
God morgen fra Lillestrøm. UA 38 fikk oss inn på rute, til tross for noe småmikk og 35 min forsinket fra EWR.. Som vanlig/alltid kom våre priokofferter først ut.. Men det er vel Menzies som har handling, ikke "den andre"...

God morgen!
Først og fremst lykke til JC m/familie! Siste hviledag før det er på'n igjen etter ferie. Skal jobbes 35 timer fordelt på 3 kvelder/netter - håper jeg ikke har glemt fraseologien ;).

Strålende sol, men kjølig... blir nok en spasertur etter 'frokost'!

God formiddag, til JC m/ tilbehør ønskes de beste lykkehilsener og hell!

Dagen idag har gått litt for kjapt unna, og fortsetter den slik ligger jeg i sofaen hjemme før man aner ordet av det. Litt greit innimellom, spesielt nå som det bare er to torsdager igjen før ferie ;)

I går fikk man også booka nok et cruise, denne gangen skal stillehavet krysses i forbindelse med en RTW! Det tragiske med den turen er at avgang ikke er før i 2014, en real flybooking må gjøres i tillegg til at etter vel overstått tur finnes det ikke større hav å krysse :D

- ha en fin dag!

Vi tenker på deg, kona og lille knøtten, Johan!

God efta fra BA kantina på DME. Elgen Helge er straks ferdig med sin første forretningsreise og feirer med både Pepsi og det som værre er. Han er svært overrasket over at alle stirrer sånn. Men han lar seg ikke skremme.

Straks bærer det ned i sete 2K på en BA744, noe som er en høvelig avslutning på en rimelig stri tørn med reiser. Riktignok er det ikke over enda, men nå er det bare et par USA turer som venter det neste par-tre ukene, og det er bare kos. Jaggu fikk man ikke booket seg noen billetter til Cirque de Soleil i Oslo Spektrum mens man sitter her også.

Ha en fin aften.

Lykke til, du skal se at tøffingen klarer seg utmerket! Fingrene er krysset herfra.

Lykke til, skjønner jeg ikke skal klage over manglende søvn pga vår fem uker gamle datter. Bra å bo i større byer når en møter på utfordringer som dere har nå med førsteklasses fasiliteter og leger.

Bra kursdag på Flesland ogjeg kan melde om at kokken på Clarion Flesland fikser egget ditt på ukedager.

God efta' Har gått i 120 i hele dag, godt det snart er (h)elg!

Snakker om 120... Saft suse etc. En svipptur innom superduperkantina for å kvalitetssjekke GT'en... Den får fortsatt tårene til å piple frem. Gud hjelpes.

Forøvrig har de spesialtorsdag her, med nye sikkerhetsregler og fullstendig kaos i T5. Men litt flørting med en dame i transfer området ledet meg til en heis i bakrommet. Plutselig var jeg rett i security og rakk dermed kantina, selv på en svært kort transfer. Sånn sett har det vært en bra tur, ettersom man også smilte seg igjennom diplomat immigration andre veien. Vel, vel. Snart hjemme.

Hadde forøvrig heller ikke access til superduperkantina pga separate bookings (nye regler obs obs), men funket det og så lenge man var hyggelig. Happy Thursday.

Forøvrig har de spesialtorsdag her, med nye sikkerhetsregler og fullstendig kaos i T5. .

Så en forsiktig Twittermelding fra LHR i sted ... ekstrasjekk av håndbagasje .. mulig det er gått ut bud om at det er reisende elger med dype og sviende skogpromper i farta ...

Back