• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God morgen fra Flybussen i Bergen.

Islending

ScanFlyer Silver
God morgen. Surt vær i Bergen i dag, men det gjør meg ingenting. Der jeg skal i dag er det meldt sol og 20℃.

Er veldig glad denne morgenen da min LM-billett med SQ C er blitt ticketed etter noen dager i pinebenken der bl.a. SQ kansellerte reservasjonen. Men nå er det heldigvis i boks! :D

Ha en flott dag folkens!

God morgen – plutselig sitter man på kontoret igjen og skremmes over hvor fort en uke ferie går. De fleste kollegaene er fremdeles litt satt ut etter jordskjelvet i går og det er vel det store samtaleemnet.

I kveld er det avskjedsmiddag for min mor og nevø som reiser hjem i natt.

Ha en fin dag.

God morgen fra Narvik. Her er dagen startet, og snart er det tid for å komme seg ut av bingen og på jobb. Hjemreise til Bergen i morgen, og hvis alt går som planlagt, så blir det Oslotur på fredag også.

God morgen fra Forus!

Trøtt.no er vel det man kan si i dag, men man skal ikke klage. Man får resultatene av det man sår.

Ha en fin en forumister :)

Bilde: Den nøgne ø, pale ale

Attachments

• IMAG0129.jpg
    IMAG0129.jpg
    40.9 KB · Views: 332
Giddy up ens fra Amsterdam. Vaaknet selvsagt kl 0330 i morges, fikk ihvertfall gjort unna en masse jobb og lest en veldig bra tripreport paa forumet frem til frokosten aapnet.

Snart skal der plukkes opp leiebil, Flying Blue skal besoekes foer man kjoerer til Brussel og moete der i ettermiddag. Farvel til SAS Business flight til Oslo i morgen formiddag :(

Mornings. I motsetning til hva som var spådd så får hysteriet rundt han hobbitten som mimer trafikken til å flyte bedre enn normalt ute på prærien. Det hjelp og stenge noen kryss og få endel til å velge hjemmekontor. Dagen virker ellers tapetsert med møter. Lurer på når jeg faktisk skal få gjort noe?

God morgen, noen vil påstå at ukene går fort unna - men denne uka er hvertfall et unntak føles det som..vi er for pokker bare inne i onsdagen!!

Ursk, blir godt med middag&øl på byen etterpå som i går!

Ha en fin dag.

God onsdag fra det Sørlandske!

Her er det stridspause så kontoret er inntatt. Solen skinner, og allerede 8 grader. Så forhåpentligvis blir mye av den hersnes snøen smeltet i løpet av dagen.

Ingen store planer for dagen annet enn å rydde plass på kontoen for 190 mill fra Hamar i kveldingen.

Er det rart jeg drikker??

BF:cool2

God morgen fra Lillestrøm. Det er godt å se Google track back fungere i praksis. Etter at jeg besøkte Stein Eriksen Lodge sin nettside for et par dager siden er alle nettsidene jeg er inne på plastret med reklamer for denne lodgen.

- "Stein Eriksen... Slappa i bakken. Jeg kommer ikke på besøk."

Vel, tid for å reise ut og kjøpe kaker til et møte, så man sørger for å ikke få gjort noe.

God morgen fra nederst i Kollen.

Våken, nydusjet og nymatet. Nå venter man på at vaskemaskinen skal bli levert. Litt spent på hvordan man skal få den inn her, men siden den vaskemaskinen som stod her på visningen ikke står her lenger, antar jeg at det er mulig å få en vaskemaskin ut og inn av leiligheten. Og at de som leverer har mer erfaring enn meg med å manøvrere vaskemaskiner ut og inn av leiligheter enn jeg har.

Deretter noen timer på jobb. Arbeidsgiveren fyller forresten 40 år i dag (siden de startet operations), så da blir det sikkert en brus på jobb for å feire :drink (<- Cola, altså)

En god onsdag ønskes :)

God morgenn .... Her i Mosjøen skinner solen ivrig! Det er forsvunnet masse sne siden jeg kom, så mine kolleger er veldig glade for at jeg er på besøk. regner med at snefokket kommer tilbake fredag. :p

Håper også at Jostein har forlatt Oslo innen fredag ..

Blir en ekstradag i Oslo, eller rettere sagt Asker. Fant ut at det er litt for lenge siden jeg har besøkt min bror. Da blir det noe så uvanlig som SAS over dammen søndag, tror jeg ... lenge siden sist!

ImageUploadedByTapatalk 21366193197.943721.jpg

Så... Døra til badet måtte skrus av, og det gadd ikke budet vente på

Også fryktelig bra timing av en nabo som okkuperte hele gangen med noe vaske/oppvaskmaskiner e.l. :p.

God sein eftan fra Serviceair loungen på LHR T1.....

Her er man på tur til Cork med EI om en liten time og måtte bruke Dinerskortet for å få en lounge å sette ræva ned i :-) Internett er det ihvert fall her.

Møtte en eks-forumist fra Bodø på gullstua i OSL som skulle kose seg på LH FCT i FRA og videre i LH First til Buenos Aires sammen med kjæresten. Her tar man til takk med SK i Y+ og EI i Y :-)

Tilbake til TOS via BRU/OSL på fredags ettermiddag/kveld.

Back