• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God morgen fra Flybussekspressen

kekker

Onkel reisende kekker
God morgen fra linje F1 opp til OSL, er strengt tatt en avgang for tidlig ute. Men når jeg våkna for tidlig, er det like greit å bruke den ekstra halvtimen til å lese avis og drikke overpriset kaffe oppe i Ullensaker.

To dager med maraton i Barteland står for tur, ser allerede fram til en Dahls på Bakklandet i kvell!

Ha en god dag godt folk.

Last edited:
God morgon frå Værnes International ;)

Då prøver eg meg på Stavanger på nytt -i går hadde dei rota vekk hotellrommet mitt, så det blir første flight ut, istaden for siste i går -og i natt er eg lova rom...

Ha ein flott dag alle saman!

God morgen fra Ålesund lufthavn Vigra som byr på kaffi, skikkelig høstvær og trivlige mennesker. Turen i dag går til Bodø. Ny by med nye muligheter for meg :)

God morgen fra E6. Nå skal det jobbes til man ser mannen med ljåen og øvrigheten skal tjenes. Ser lovende ut værmessig så det er bare å nyte det så lenge det varer. Ha en strålende dag.

God morgen fra Narvik. Her har man vært i full vigør i nesten to timer allerede. Våknet kl. 04:15, lys våken, så da var det egentlig bare å komme seg på jobb. Blir en meget hektisk dag i dag, neppe ferdig før veldig sent, men det lever jeg godt med, ettersom jeg har 06:45 EVE-OSL i morgen tidlig, og derfra OSL-CPH-MUC for 3 dager med Oktoberfest. :)

Mornings fra Oslo. Da er kaåken stylet og den klassiske fruktskålen satt frem, så den er klar til besøk av takstmann og fotograf. Dagens spenning består i om det er 23 eller 24 bussen som dukker opp først. Ingen KRS tur i dag, tar det på telco istedet. Ha en fin dag

God morgen fra en liten pit-stopp på Lysaker før turen går videre østover. Noen møter og en del bilkjøring på trappene i dag, ellers ikke mye å skrive hjem om. Solen stråler snart ute - ha en strålende dag.

God morgen fra Oslo..
Da har man gjort det en skal, før en hiver seg på en av #Ruter's hvite vogner og finner veien til jobb.
I dag blir det heldigvis en passe rolig og kort arbeidsdag. Ellers er det ikke mye på blokka..

Ønsker alle en fin siste onsdag i september. :)

Gooood morgen fra Tønsberg :)

Kun fire dager igjen til ferie, og det skal bli godt! Mye som skal gjøres unna idag. Ha en fortsatt fin dag alle Flypratere!

God morgen fra Forus!

Ikke så mye å si om denne dagen. Trøtt i trynet i dag (og). Tror jeg må bli flinkere til å legge meg tidlig gitt.

Kan se frem til en travel dag, og litt til og med en dag som blir et logistikkmessig mareritt fra helvete. :) Men men, da føler man seg i live iallefall... ^_^

Ha en fin dag forumister :)

God morgen fra Abu Dhabi! :)
Her har vi akkurat hatt eksamen i elektronikk for oljeanalyseverktoey downhole - og fortsetter naa med teori og praksis paa lodding av komponenter paa kretskort.
I grunnen ganske interessant kunnskap og det er goey aa faa insikt i noe nytt og til tider svaert utfordrende fag.

Ellers skal jeg vel ikke helt klage paa vaeret her - rundt 50C i solen, 38C i skyggen og ikke sett skyer siden jeg kom ned hit - paa telefon klages det paa regnvaer i Bergen, saa det er litt herlig.. ;)

Ha en flott dag folkens! :)

Ja, det er noen som har det!
Her i Krs er det overskyet, litt tåkete, men ikke regn iallefall!
Hadde jo nydelig vær i går, og noen meteorolyger lovet jo sommeren tilbake, men ingenting som minner om det her i dag.

Kjenner en høst-influensa holder på å snike seg over meg. Sandpapir i halsen, tung i hode og snørr som er påtrengende utover i nesegangene! Akk ja, er det rart jeg :drink?

Får prøve å holde ut på kontoret i dag også!

BF:cool2

God morgen fra søndre Nittedal

Her er barna levert på SFO og barnehage. Frokost på bordet og litt aviser skal leses.
Resten av dagen blir det litt indretjeneste.

Ønsker alle en trivelig dag

S

God morgen fra Forus,

Lett høstlig her i sørvest , men heldigvis intet regn enda.
Travel dag før turen går via TRD og BNN i morgen til Norskehavet og rigbesøk en ukes tid.
Det gjør godt å komme ut i feltet fra tid til annen.
Ha en god dag alle.

God morgen fra Abu Dhabi! :)
Her har vi akkurat hatt eksamen i elektronikk for oljeanalyseverktoey downhole - og fortsetter naa med teori og praksis paa lodding av komponenter paa kretskort.
I grunnen ganske interessant kunnskap og det er goey aa faa insikt i noe nytt og til tider svaert utfordrende fag.

Ellers skal jeg vel ikke helt klage paa vaeret her - rundt 50C i solen, 38C i skyggen og ikke sett skyer siden jeg kom ned hit - paa telefon klages det paa regnvaer i Bergen, saa det er litt herlig.. ;)

Ha en flott dag folkens! :)

Det er det som er så bra med oljebransjen - ikke bare er det verdens kuleste arbeidssted - men det er jaggu interessant også! :)
Men 50 grader i sola og 38 i skyggen.... Kan love deg jeg hadde klaget i det været :lol:

En velfortjent fridag hvor jeg fikk sove litt lenge har blitt initiert i dag. Skal muliggens (muliggens!) begynne å rydde det tårnet av papir og pensum som har vokst seg alt for stort på rote-rommet mitt, helt siden Mai måned i år. Huff. I ettermiddag er det bedriftspresentasjon med Statoil, så da må man jo nødvendigvis dra og snoke litt.

Ser forresten ut til at jeg kommer til å flytte om 1 år til en større norsk by, for å lære mer om oljåå. Og nei, det er ikke SVG :p

Jiha, ha en fiiiin dag!

Ser forresten ut til at jeg kommer til å flytte om 1 år til en større norsk by, for å lære mer om oljåå. Og nei, det er ikke SVG :p

Jiha, ha en fiiiin dag!

Ja, noe må man jo bruke de nye fancy byggene på Lysaker til! :p

God ettermiddag fra kontoret, kom ganske seint på jobb etter små ærend i byen i formiddag. Om litt blir det å løpe innom Folkets for litt mat før toget ut til Rakkestad venter for slektsbesøk.

Ha en fin ettermiddag, og etterhvert snart kveld!

God ettermiddag fra FedEx. Her går alt som normalt, og man er ca. halvveis i arbeidsuken. Helgen gleder man seg til, da man skal gjøre et forsøk på å teste AY i Y. Med toppstatus i Oneworld og ikke en eneste billett til salgs i Y på minst en av flightene får vi se hvordan det forsøket går.

God onsdag ønskes :)

god efterlunsj fra Ælvebakken! Naturfagprøve i går, audition som bassist i går og historieprøve idag etter en kveld på byn med bandet må jeg si tærer på. nå er det bare gøyale ting igjen å gjøre denne uka, som casting for både location og skådisar før man endelig får skutt til fredag. men først - nynorsk og COD! og dere, bare 2 arbeidsdager igjen til hø-hø-hø-høøøøstferie!

Back