God morgen fra fakirekspressen!

kekker

Onkel reisende kekker
Da er man straks klar for at sk1461, skal ta meg til CPH og etterhvert videre ut i Europa..

Første dag i ny jobb, så nå er det slutt på morroa med å gå hjemme å sulle..

En god dag til dere alle!

Akkar akkar att .... grytidlig oppe her også. Hodet ville ikke sove mer. Så da hadde ikke resten av kroppen noe valg .. Kaffe er inntatt .. nå blir'e egg og bacon i voksne mengder.

Allerede solskinn ute .. når jeg tenker meg om, så har det vel ikke vært skikkelig mørkt siden jeg kom ..

God morgen fra Sandaker. Begynner og komme over helgens festivitas nå. Så hverdagen her er tilbake og jeg kjører videre på med pappaperm. Ha en fin dag

God morgen fra Oslo nord - flott vårmorgen med 11 grader - delvis skyet - noe sol iblant - herlig morgen. Da er kaffen traktet ferdig på jobb - det ble Friele - håper den er like bra.

Jan

God morgen fra Snillfjord! ;)

Mandag og ny uke...igjen. Litt vel trøtt denne morgenen, men en bedre frokost fikser den saken tenker jeg. Været: Skyet opphold og litt sol faktisk, temperatur på rundt 10+, litt byger i dag men bedre til kvelds. Plenen skulle vært slått relativt raskt nå, men ustabilt vær spolerer de planene, men den kan nok gro inn mot helgen tenker jeg. I dag er det lite på planen, men mulig en skal få ryddet litt i huset, er mye dritt som skulle vært sendt til Hamos(gjenvinning). :)

Ha en strålende dag forumister!! :D :D

God morgen fra Trondheim
Fint lite lyst til å stå opp i morres, men autoswitch-on så det gikk greit.
Om det blir opphold som lovt idag, blir det div. forefallende arbeid ute etter jobb. Får vel ta med kidsa også....

Ha en strålende dag :D :D

Dette var en kjempefin morgen da jeg så sas sitt eb-tilbud til diamonds. Det sluttet å være en så fin dag da jeg skulle bestille på sassidene..... Onsdag blir det kjempetilbud til alle.

Heisann!

Deilig å våkne med 7 varmegrader og grå skyer igjen i gode, gamle Norge.. NOT!

Hjemme noen dager (håper jeg), så blir det vel Malta og NY før man tar ferie et par uker i midten av Juli. Fortsatt litt urven og trøtt etter hjemkomsten fra Vegas i helgen, men går nok over. :)

Nyt dagen!

Kim

God morgen fra Stavanger, Klar for en flyvende uke. TAkk til hotellene i Oslo som plutselig var fullbooket imorgen, så da blir det frem og tilbake, frem og tilbake.

Men kan jo ikke klage over en ekstra flytur.

God formiddag fra flysetet ombord på SK4685 til Barcelona. Meget god dreis på wifi i dag, nesten fullbooket fly og muligens landing i rute etter noen små tekniske problemer I Oslo.

Back