• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God morgen fra Emirates Lounge DXB

SudCaravelle

ScanFlyer Rusty
Medlem
I dag skal jeg faktisk fly Emirates for første gang, samt sitter på terminal 3 første gang. Skal fly Den nye A380 ruten til AMS og spurte pent om en oppgradering da jeg skal rett på arrangement. De svarte selvfølgelig mr Sud og dermed var sete 25A mitt på upper deck :p

Forøvrig også første gang jeg har turt å spørre om opgradering.

Ha en fin dag.

Grattis med oppgradering. God morgen fra Bergen. Litt lett frokost før eldstemann skal i barnehage som åpner altfor sent når vi starter dagen 0525, dvs 0730.

God morgen fra BGO. Her sitter man og blomstrer etter at 07:00 flyet til OSL er kansellert. Det er kritisk, ettersom det nå er stor sjanse for å ikke rekke flyet videre til EVE 08:40. Jeg er booket om til 07:30, men har nå teoretisk bare 20 minutter på meg. Jeg har vært med på tidligere at de har stengt 15 minutter før avgang, så dette kan bli spennende. Rart at jeg ennå ikke har fått beskjed fra SAS om at flyet ikke går, ei heller på automaten ved innsjekk. Dette fant jeg ikke ut før jeg var nesten gjennom sikkerhetskontrollen, så da var det bare å gå ned i første etasje igjen for å sjekke mine muligheter. Jaja, jeg får vel en tekstmelding kl. 07:00 om at flyet 07:00 er kansellert...

Mornings fra hovedstaden. Sol, men litt høstkaldt i morgentimene. Ny uke, nystrøket skjorte, nytt adgangskort, ny destinasjon og generelt nye muligheter. :) Ha en fin dag

Blir neppe noe upgrades her i dag, her skal man snart pelle seg til BGO og fly WF til en flyplass man aldri har vært på før. :)

-A

God morgen fra et regntungt BGO. Skal igjennom sikkerhetskontrollen om ca 30 min, deretter kan dagen kun bli bedre.

God morgen fra Stavanger.

Grått vær ute, og passe grumpy på morgenkvisten. Dagen avsluttes med noen møter på jobb, ellers er det bare å holde ut denne dagen. :)

Ha en fin en forumister :)

'God' morgen!
Første dag med piersyd ibruk, og jaggu er det ikke satt opp 4 NAX flighter de neste 2 timene. Ellers er det en flott dag med strålende sol enn så lenge, selvom køen i sikkerhetskontrollen strekker seg på kryss og tvers!

2 dager til ferie! :colgate:

Gjør som Thomas jeg, "God" morgen! Kaffen er min beste venn på dette tidspunktet av døgnet som vanlig, og den forblir nok det de første timene. Været er som sagt bra i hovestaden og genseren er allerede lagt bort.

Forløplig er det en grei mandag på jobb før man skal prøve å få i seg noen timer søvn da natten tilbringes i Oslotunnelen.

Ha en fin dag!

God morgen fra Oslo nord, har ikke fått i meg frokosten enda, er litt treg sånn sett, men det er deilig å kunne slarve litt på en mandags morgen. Ellers blir det vel ikke noe oppgradering på meg i dag da jeg tar Ruter MX 3000 klasse til byen i dag. Benplassen er vel uansett som et middels godt businessklassesete så det klager jeg neppe over. Dessverre kan man ikke lene setet bakover da. :rolleyes: For en "flight" på 15 minutter er det uansett godt nok.

I dag skal jeg faktisk fly Emirates for første gang, samt sitter på terminal 3 første gang. Skal fly Den nye A380 ruten til AMS og spurte pent om en oppgradering da jeg skal rett på arrangement. De svarte selvfølgelig mr Sud og dermed var sete 25A mitt på upper deck :p

Forøvrig også første gang jeg har turt å spørre om opgradering.

Ha en fin dag.

Hmf.. Har sittet i sete 25a i over to timer nå.. Hikk
Syk pax måtte av samt bagasje... Blir nok en fin tre timers forsinkelse ser det ut til... Hikk

"God" morgen her fra det sørlandske også!

Føler meg mer sliten enn da jeg la meg i går kveld. Tror jeg har drømt konstant fra øynene ble lukket til de ble åpnet igjen. Vel var jeg fyllesyk i går, men nå føles det som at den fortsatt ikke har gått over. Slitsomt!!

Men kontoret er inntatt og månedsavslutning står på agendaen. I kveld blir det styremøte og bandittene overnatter hos mor. Vurderer derfor å få med meg lokaloppgjøret Hertha Berlin mot Union Berlin fra 2. Bundesliga. Noe skal man jo finne på!

Ha en feiende flott mandag!

BF:cool2

Godmorgen fra Hilton O'Hare.

Ankom efter endnu en god tur på SAS over Atlanten igår. Fik 2 sæder på economy og 1 på biz. "Uheldigvis" indisterede junior på at sidde med mamma, så jeg måtte ofre mig og tage biz-sædet ;)

5 min ventetid i immigration i ORD og bags på båndet med det samme. Var ude af lufthavnen 25 min efter vi landede :)

Guldkortet virkede på O'Hare og da fruen viste sit airlinekort - fik vi både airlinediscount og gold-fordele.

Om vi blev upgraded ved jeg ikke, men rummet er fint og vand, morgenmad og internet blev vi tilbudt ved check-in.

Turen går om lidt til MDW, hvor vi skal med Airtran til Cancun.

210 USD pr. person - booket aftenen inden afgang. Helt ok pris. Bliver også nyt selskab fot mig.

Vi venter 9 dage i Playa del Carmen inden turen går til Florida.

God dag til alle...

Droppar adjektiva; seier "morn". Grått i Trøndelag, og det blir ikkje nytt tak på hytta i dag. Turen går heller til elkjøp. Mini er litt blid, enno, i det minste.

Ha ein * dag! :)

Back