• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God morgen fra Continental.

SudCaravelle

ScanFlyer Rusty
Medlem
God morgen fra Hotel Continental. Her ligger man rett og slett lamslått etter en propagandadag uten like fra Emirates. Flyturen, oppvartingen og festen på Oslo Spektrum var gjenomført i god Emirates stil.

Veldig hyggelig å få i seg mengder med Holmenkoll-Farris med EB og Tommy777 oppover.

Nyt dagen.

Mornings fra Sandaker. På tide og hive meg ut på E18. Ser ut som både skog og prærie venter i dag, adskilt av et opphold i Teslaland (aka Asker). Spørsmålet blir vel først og fremst hva det blir som overtidsmat. Ha en fin dag

God morgen fra Oslo. Ble en plutselig kjøretur til hovedstaden i natt for å hente og levere papirer på den kinesiske ambassaden. Når jeg først er her inne så blir det tur til OSL og besøk til familie før turen går hjem i ettermiddag.

Ha en fin dag alle sammen

God morgen fra Trondheim
På plass bak pulten, klar til nye utfordringer.Kaffen har akkurat trukket ferdig og medbragt frokost får nytes samtidig.

Ha en fortreffelig onsdag :D :D :D

God morgen fra Forus!

Onsdag gitt, og snart helg igjen før man aner det :p

Ha en fin en forumister! :)

God morgen og god natt fra denne kanten. Jammen godt å krype under dyna! En natt unnagjort. To igjen før det blir langhelg. Ha en riktig god dag alle.

Guten tag fra Oslo nor - dagen går til arbeide på kontoret frem til kl 16 - deretter blir det fotojakt :)

Jan

God morgen fra Akersgata. Tredje dag i ny jobb. Sannelig er det greit å ha en litt mer sosial jobb også. Normal arbeidstid er helt greit. Blir mindre turnusfri, og dermed mindre spontan reising på billigdager, men man kan vel snike til seg litt avspasering av og til.

God dag ønskes i fjern og nær!

God Morgen fra gullkysten, solen titter frem og bilkøene er lange som et vondt år. Ha en fin dag folkens!

God formiddag fra Forus,
Dagen godt igang , VC med kolleger i Sunburry og Houston ut over dagen. Det blir en lang dag.
Ha en fin dag Forumister.

God morgen fra DY751. I rute og med velfungerende nett. Rolig og behagelig flight uten forstyrrelser på morgenen. Neste post er DY5501!

Veldig hyggelig å få i seg mengder med Holmenkoll-Farris med EB og Tommy777 oppover.

Tommys Tryllereiser leverte? :p

G'morgen fra Vestsørøst. Ble vekket av et gedigent tordenvær ved totiden og ble momentant omringet av tapre husdyr som 'ville beskytte meg' .. Jada ...

Men nå skinner solen og innholdet i kaffekoppen er dypsvart. Klar for etterhvert å ta fatt på en trdagers arbeidsuke ...

Tommys Tryllereiser leverte? :p

Nå vil jeg bare påpeke at "Tryllereiser" er et begrep som i utgangspunktet kun kan brukes sammen med Bongo. Altså Bongos-Tryllereiser. ;)

God after-lunch fra Gaustad. Doktorene er fremdeles ikke her. Men etter at jeg har sittet og budsjettert litt for meg selv, og oppdager hvor mye jeg må selge neste år for å nå det totalt urimelige budsjettet jeg har laget selv... Vel, da er ikke primalskriket langt unna. Jeg er rett og slett min egen fullstendig urimelige sjef, og jeg er syyyykt lei av meg.

Godt kaffen er dritsvart. Kanskje kaffedoktor kunne hjulpet?

Ha en fin dag.

Last edited:
Nå vil jeg bare påpeke at "Tryllereiser" er et begrep som i utgangspunktet kun kan brukes sammen med Bongo. Altså Bongos-Tryllereiser. ;)

Ser helt klart for meg store synergier ved et samarbeide .... ;)

(Vet ikke helt hva synergier betyr, men de brukte det i siste Lunch, så det er sikkert noe moteriktig).

God morgen fra Edison, NJ. Siste dag på jobb her med litt troubleshooting... Skal hjem med SK908 i kveld. Ser at SAS har litt trøbbel med USA-flightene i dag. Køben-flyet er kansellert pga tech, og dette fører til at flyet fra EWR til ARN er kansellert i kveld. Kun Osloflyene som ikke er berørt ser det ut til. Ellers er det rene tropevarmen her, 35* C kl 18 i går. Ha en aldeles fortreffelig dag:)

Back