God kveld fra SK936. Installert i Plus. Må si jeg er litt skuffet? Tok Plus sist i 2014 og da mener jeg det var varme kluter og ordentlige glass? Jaja SAS har jo hatt en vane for å forbedre bort ting. Litt surr med wifien men crewet klarte tilslutt å få mobilen min på nett. Innloggingen fant ikke meg eller PNR. Det selv om jeg flyr Plus og er EBG. SAS IT er jo noe for seg selv. Uansett nabosetet er ledig så jeg kan kose meg greit her i natt
Sent fra min SM-G935F via Tapatalk
Etter hva jeg har sett er standarden at samtlige som skal online får hjelp med spesialkode fra besetningen hos SAS.Wifi var det verre med på vei til EWR og det ble først i orden da en slektning som var crew ombord (i Business) kom bakover for å hilse på og hjalp meg å fikse det, over halvveis i flighten.
Helgen står for tur, og i kveld skal jeg trøkke i meg en 500gr biff og en 1998 Faustino I, siste flaska av den årgangen
Satser på å ligge den halvtimen foran skjema resten av dagen. #jinx.
Ha. Jeg tviler på at du har vært på Siren Brewery.Usj, 5 timer transit på LHR. Synd at det ikke er noen by eller severdighet i nærheten som man ikke allerede har fått med seg.
Jeg er vel så langt unna målgruppen deres som man kan bli.Ha. Jeg tviler på at du har vært på Siren Brewery.
Du blir kanskje sjekket ved gate i LHR. Jeg ble iallefall det i gaten på CPH PÅ vei ut før jeg fikk et stempel på boardingkortet om at jeg var godkjent.Etter hva jeg har sett er standarden at samtlige som skal online får hjelp med spesialkode fra besetningen hos SAS.
God morgen fra loungeløs fra gate F21 på OSL. Etter enda mere surr klarte personen i skranken endelig sjekke meg inn for BA. Kaoset med bookingen min og at de med visum ikke trenger ESTA til USA ble bare for mye for damen: Hun ga meg boardingkordingkort til USA uten å spørre om jeg hadde pakket koffertene selv.
Så nå er det ut på nye eventyr, optimistisk med badebukse og solbriller for sesongen.
Ha en god en alle som har planlagt å sjekke badetemperaturen i løpet av dagen.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.