God morgen fra bushen

Utflyttet

Ute på tur
Her er det skikkelig Bergensvær, om man ser bort fra 20 grader. Det blåser som en skikkelig høststorm, lyner og tordner. Så nå vet vi hvordan de fyller på Lake Victoria.

Håper alle har en tørrere dag enn dette!

-A

God morgen fra Forus!

Groggy i trynet i dag, men det blir nok ikke mye tid til det. Blir nok en spennende dag dette. HVOR spennende den blir for man se ettervert. ;)

Ha en fin en forumister! :)

Go morn fra Trondheim
Litt øm etter gårdagens lille operasjon, frokost bestod av et glass vann og to paracet, noe jeg mistenker lunsj også kommer til å bestå av ;)
Men på jobb er man, så dagens dont er igang.

Ha en strålende dag forumtroll :spin :spin

Mornings fra Hovedstaden. Kaldt og pent i morgentimene. Jobben kaller og i dag må visst målene for 2013 settes. Så får jeg se hva jeg skal satse på fet neste året. Middag hos noen venner i kveld. Ha en fin dag

God morgen fra Nydalen.
Stille morgen så langt, før en hiver seg på Flytoget til OSL etterhvert, og videre ut i den store verden. Ha en bedre torsdag.

God morgen fra det Sørlandske!

Minus 8 ute i dag, og CAVOK.
Flagget er heist til ære for dagens "bursdagsbarn"; H.M. Kongen! Gratulerer med dagen, om du skulle lese dette! ;)

I natt satt jeg forøvrig i Idol juryen. Kurt Nilsen hadde sneket seg med som artist igjen, og vi i juryen hadde en laaaaang diskusjon om hvorvidt det var riktig at han skulle få delta igjen siden han før hadde vunnet konkurransen. Og merkelig nok foregikk det hele på gamle Kristiansand Stadion. Sånn går det når man ser 5 min på Idol på TV før sengetid.

I kveld skal man først lede en generalforsamling, deretter høre på et foredrag, så er vel denne dagen også gått.

Jaja. Snart helg. Blir nok ikke liike bra som den forrige! Sukk!

Er det rart jeg drikker??

BF:cool2

God dag fra Pilestredet. Må slutte å tulle og det å sette på Olsenbanden Operasjon Egon før sengetid i går var visst ikke en lur ide. Dvs man er trøtt. Men det går nå og jeg overlever vel denne dagen også.

God morgen fra Youngstorget.
Godt i gang med dagens gjøremål og venter nå bare på at VM-sprinten skal komme i gang.
I morgen går turen til FRA i C. Så noe av dagen må også brukes til å finne ut hva i all verden jeg skal gjøre der i helgen..

Riktig god dag ønskes!

God morgen fra Thai domestic lounge i BKK.
Sprudlende service ombord hos LX i natt, men maten (spesielt frokosten) er bedre hos SAS.

Nye PCer og langt bedre internettforbindelse her enn i fjor.

Ellers er det varmt - 34 grader ble det sagt.

Morn fra UiO avdeling IFI. Her var jeg flink student og gikk bort for å jobbe et par timer før forelesning, bare for å finne ut at forelesningen er avlyst... var bare ExPhil som ble avlyst, så no hard feelings. :)

Neste stopp hytta, dog det ryktes at man må via IKEA

God ettermiddag fra hovedstaden. Intet mindre enn en bitteliten nattvakt så går sjølvesten på langfri. Blir plukket opp av en annen forumist om ikke så lenge. Må tro hva vi skal i gjøre, artig blir det uansett.

Ha en fjong ettermiddag

God efta fra kontorpulten. Her er dødtimen igang. Europeerne har sluttet å sende mailer for dagen og Amerikanerne har ikke kommet helt igang enda.

Så kortversjonen nå er vel egentlig: BOOOOOORING

Fortsatt trevlig dag.

BOOOOOORING versjon to fra United klubben O'Hare.

AA fant ut at de skulle kansellere flighten min til Dallas kl 0945 og skylde paa vaeret som ikke forefinnes her enda. how does the 1020PM sound Mr. D? How about no?? Saa da er man hos good ol' United igjen, dog 2 timer bak skjema med all den moroa det medfoerer, inkludert midtsete.

Foerst paa oppgraderingslista, faar se om jeg faar kjempet F setet mitt tilbake, ble rebooket i full Y, saa gode odds dersom en av apekattene ikke moeter opp

Tilbake i morgen --- weather permitting :P

Godnatt i fra midtøsten, da var det slutt på Afrika for nå. Så får vi se hvilket kontinent morgendagen bringer. :)

-A

God aften fra sofakroken, og her blir jeg. Bare oppskrytt å bytte kontinent tre ganger ila. en dag

Back