God morgen fra BKK

SQ 777

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
På plass i First loungen.... Pussig , men sjåføren på hotell limoen visste vi skulle fly F...:o

Parkert i en bås like ved baren. Fruen en time massasje. Ha en fortreffelig dag, folkens..

Og morn hilsen fra Siem Rep i Cambodia. Var på tempeltur i går - på cykel. Så i dag står den på lidt afslapning , pool og måske en fodmassage :)

God morgon från Landvetter!

Inställt flyg betydde avgång från Tjörn redan 0355. Nu sitter jag i lounge och väntar på att OY-KBO skall ta mig till CPH för ett heldagsmöte. Det har hänt saker sedan förra gången jg besökte den här flygplatsen och idag invigs en nyupputsad utrikesterminal, inte en dag för sent.

:hi2 Måååårn fra Oslo. Her er man pip våken 0500 selv om jeg ikke begynner på jobb før 1500 :rolleyes:

Vel, Moccamasteren har traktet en liter kaffe så nå er det opp og hopp. Ha en ultragigazuperdag

Mornings. Workshop med kolleger hele dagen, før middag ute i kveld. Selvsagt ikke ferdig med hele presentasjonen, men litt improvisasjon er jo også lov. Ha en fin dag

Nok en urk! Denne gang fra det Sørlandske!
Her er formen mildt sagt elendig. Slim i brystkassa og i nesekanalene. Dårlig søvn i natt men allikevel kommet seg på kontoret. Får se hvor lenge man holder ut.

I tillegg kommer minusgradene tilbake i dag. Da blir det nok skøytebane snart her.

Skulle holdt seg i senga, gitt!

BF:headbang

God morgen. Her er det verken sykkeltur i tempel, massasje eller arbeidsbutikk med kolleger. Her er det bare det de fleste vil kalle EN HELT VANLIG DAG.

Elefanten purker i skuffen, elgen stuller med flyet sitt, jeg sitter på toget til kontoret, pottiser til middag, drit på TV og rusletur i kveldinga.

Ha en fin dag alle sammen.

God formiddag fra Skåne efter en rigtig god tur med SK910 hjem fra EWR i nat.

Kan melde om at det nye servicekoncept på C efter min mening er en succes. Rigtig god mad og en langt flottere præsentation (specielt dessertvognen) end tidligere til/fra USA. Selv maden fra EWR var rigtig god. Produktet er helt klart betydeligt bedre end min tur med LH fra MIA-FRA i september. Et rigtigt godt produkt SAS har at byde på.

På trods af en behagelig stol i forreste kabine, så blev det ikke til meget søvn, så nu venter et par timers lur inden junior skal hentes i dagis.

God tirsdag. Dagen begynte med en tre kilometer lang fottur. Bilen skulle hentes på verksted, så jeg tenkte det var greit å spare de 30 busskronene ^_^. Ellers lurer jeg litt på om man bør stole på et verksted som lar bilene stå ute med nøkkelen i.

Ellers glimrer lønna med sitt fravær. Lurer på om det var fordi jeg hadde såpass mye på konto i dag tidlig (til verkstedsregningen) at det ikke var plass på kontoen? Nå er det hvertfall ryddet, så nå kan den bare komme.

God tirsdag ønskes :)

:hi2 Måååårn fra Oslo. Her er man pip våken 0500 selv om jeg ikke begynner på jobb før 1500 :rolleyes:

Yo Mister First Responder, you and me both!
Her settes kursen straks mot OSL, etter en kaos dag igår med 10cm slush, CTOTs fra helvete, tåke i Haugesund og streik på LPA håper jeg at aftenen blir hakket bedre - teller timer til 2 hele dager med fri.

etter en kaos dag igår med 10cm slush, CTOTs fra helvete, tåke i Haugesund håper jeg at aftenen blir hakket bedre - teller timer til 2 hele dager med fri.

Jo takk, vi merket det på SVG igår. Rart når TV pakker sammen ( les CNN ) da er det tilbake til hverdagen:lol:

God eftermiddag fra solfylte, påskevær-gnistrende, kalde Skaun...

Tilbringte helgen med kunder i Tallinn, og i morgen er det klart for Reykjavik og noen fridager med familien. Fly-fille har i Februar fått en ny betydning...

Kosedebatt ang spillemonopolet på TV2 Sport kl 18.00, der skal det debatteres før fridagene nærmer seg.

Frokost på Gullstuen i OSL i morgen, Lunch ved den Blå Lagune.... Paraply medbrakt, leiebil bestilt og Club Carlson tar forhåpentligvis vare på gode kunder på Hotell Saga..

Ha en fin tirsdag folkens! :)

Kim

Gudd mauning fra et vått Georgia. Her går man straks i gang med dagens arbeidsøkt, men først skal det helles litt svart Peet's i grise-koppen.

Ellers glimrer lønna med sitt fravær. Lurer på om det var fordi jeg hadde såpass mye på konto i dag tidlig (til verkstedsregningen) at det ikke var plass på kontoen? Nå er det hvertfall ryddet, så nå kan den bare komme.

God plass her, så min skle rett inn uten motstand. :up:

God tirsdag ettermiddag fra en av Ruters hvite hester retning Ensjø.

Her er arbeidsdagen over og man ser fram til litt kvalitetstid hjemme med kona og Sparkende Foting. Han begynner å forstå dette med blogg og følger nøye med på Fnates eskapader :)

ImageUploadedByTapatalk1361288666.082531.jpg

Her et kontoen også ryddet allerede selv om lønnen først kommer imorgen. Men siden man også får en ekstra bonus utbetalt denne gangen så ryddet jeg dagen før slik at man er sikker på at alt får plass :p

Fortsatt god tirsdag ønskes alle!

Her er arbeidsdagen over og man ser fram til litt kvalitetstid hjemme med kona og Sparkende Foting. Han begynner å forstå dette med blogg og følger nøye med på Fnates eskapader :)!

Har omsider fått vekka Fnate etter 19 timers søvn, og han er mildt sagt ekstremt stolt. Viktig at Sparkende Foting får med seg at det er Cola som ruler.

God kveld fra beste vest!
Kan ikke skryte på meg mer enn to restauranter, tre barer/puber og noen fantastiske timer flanering i flott vintervær idag. Og alt i egen by; Oslo :)

Kos dere!

Back