God morgen fra Amagasaki

Concorde98

ScanFlyer member
Medlem
God morgen! :) Her i Japan skinner sola og man sov godt. I går ble familien til kona besøkt og Osaka julegater på kvelden. Så får man se hva dagen bringer i dag. En utflukt kommer om noen dager til Takayama. Ellers var Premium economy ved bulk head og anbefale hos Lufthansa. Klart business er bedre men vi satt godt og jeg kunne rette beina helt ut forover, så knyttnevetesten var bestått. :) Gleder meg til ANA business hjem om en ukes tid. Det pleier å være bra! Ha en fin dag alle sammen og god nyttårsfeiring! :)

God morgen fra Tjøme. Her skal det løpes Nyttårsløpet i Tønsberg i formiddag, før det blir mer festligheter i kveld. Ha en fin dag

God morgen fra Midtausten. Dragen er ute på sin alt for lange morgenjogg på stranden mens far vet at nå er det 28 minutter til en iskald Peroni fatøl. Her løper alle i ring og nyttårsaften er den store tingen for dem, vi kjører langlunsj på stranden og selve fyrverkeriet fra hjørnesuiten hvor de dekker opp og vi kam se kaoset i pysjen og styrte tax-free champagne.

BF605C0E-1F74-4102-956F-CE08EE6A5A55.jpeg

God morgen fra Midtausten. Dragen er ute på sin alt for lange morgenjogg på stranden mens far vet at nå er det 28 minutter til en iskald Peroni fatøl. Her løper alle i ring og nyttårsaften er den store tingen for dem, vi kjører langlunsj på stranden og selve fyrverkeriet fra hjørnesuiten hvor de dekker opp og vi kam se kaoset i pysjen og styrte tax-free champagne.

View attachment 48115

Der satt ølet... litt på overtid men i frosset glass. Fiffen sier man ikke skal drikke lyst øl i varmen, men der strides Jumeirah gjestene.

0D4B3E6D-006E-47AF-81F5-B17C5E280981.jpeg

Den ølen til godeste SudCaravelle provoserer meg litt. Neida. God nyttårsaften fra Oslo. Her blir det fest med noen venner også noe for første gang her i byen jeg ikke her prøvd før nemlig badstubåt.. Må være en fin anledning for å gjøre noe første gangen.

God ettermiddag fra selve Oslo nord Groruddalen - venter bare på kvelden skal komme og at den blir ferdig.
Det er vel kanskje på tide å si følgende:
Takk for 2019 og vi kommer vel fort i gang på flyprat i morgen tidlig. Ha en flott nyttårsaften og kos dere.

Jan

God ettermiddag fra Norefjell. Fire banditter og to mødre har gått for å ake så nå nytes Aas Uten IPA foran peisen. Mye vind så alle bakker på fjellet er dessverre stengt i dag, men gode forhold nedover. Nå diskuteres det om vi skal lage i stand nyttårsmiddag eller om vi bare skal gå for «tapas».

God dag fra Las Palmas. Straks bærer det til LPA og hjem med noe som ligner enn proppfull SAS balje. Vaffal i GO der vi er.

Godt nyttår til alle!!

Hepp hepp .. dagen startet med årets siste økt i torturkammeret etterfulgt av kaffe under stjernene i boblebadet. En god start på årets siste dag.

Sol og fint, men kun et par varmegrader ute nå. Mulig jeg tar gutta til 'doggie-spa' for litt pelsvask, men annet enn det har jeg ingen planer om annet enn å lese ferdig siste boka på kindle'n. Kan forøvrig anbefales. God handling fra bushlandet i Australia.
https://www.amazon.com/dp/B07GNVG79K/ref=dp-kindle-redirect?_encoding=UTF8&btkr=1

Ingen heftig nyttårsfeiring her. Blir mest å holde bikkjene med selskap. Siden det er varslet klarvær blir det nok mye smelling i kveld. :(

JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!! Ledig midtsete! Fyyyyy flate det er så digg. :)

Ooooooooo

God aften fra Snillfjord.:)

Hvor det i milde ordelag er friskt utendørs. Med heftige vindkast og snø og regn om hverandre tjorer jeg meg fast innendørs denne siste dagen dette tiåret.

Om vel 6 timer og 27 minutter er det også takk og farvel til Snillfjord som egen kommune, og i morgen tidlig har man vel en sånn ca 17.000 nye sambygdinger i det som fra midnatt heter Orkland kommune. Spennende tider foran oss sånn sett.

En god feiring ønskes. :)

Godt nyttår fra Luton.
I år som i fjor skal nyttårsaften tilbringes på flyplass hotell.

Godt nytt år, alle gode flyvenner! :)

Legger ved et av de "beste" bildene jeg har tatt på en nyttrårsaften, (31.des)

large.jpg

Back