God morgen fra 4033

Twin Otter

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Hei fra Stavanger. Kaffen er klar og mailboksen under kontroll. Når arbeidsdagen er over er det endelig helg! Da er det noen gitarer som trenger strengeskift. Ha en fin en!

Re: God morgen fra 4033.

God morgen, her fra 0283, hvor det skal kontoreres og møtes. Etterpå skal et ekstra barn både fores og leveres på trening, slik at også andre får opp hverdagslogistikken. Ha en fin dag

God morgen fra 1366. Det kontoreres, kontoreres og kontoreres. Første dag jeg måtte gå for full regntøy-mundur. Blir sånn når man starter dagen med 5 min på sykkel i plaskregn. Kom meg tørrskodd til kontoret, så da kan man bare gå i gang med arbeidsdagen og kaffedrikkingen.

Ønsker alle en flott dag!

Morn fra 1352. Plaskregn, så da er det greit med hjemmekontor. Er riktignok beordret tilbake daglig fra og med oktober, og heldigvis er det jo bare meldt 39mm nedbør i morgen... Blir det fjellstøvler og turbukse i morgen for å holde seg sånn ca tørr?

God morgen fra 0188. Her har hjemmekontoret vært operativt et par timer allerede. Så nå er det en fem minutt med banankake og kaffe. Herlig med gjenåpning, har allerede vært ute på en flytur denne uken, og fire til er planlagt i ukene som kommer. Litt jobb og litt fritid. Og allerede imorgen ettermiddag går turen til Trondheim for en helg i bartebyen. Flyr sponser billettene[emoji3] Ha en strålende ukeslutt!

God morgen fra toget. Sliten altså. Å plutselig bli kastet tilbake i en uke med kundeeventer, besøk, middager og kursing er gøy men innmari tungt kjenner jeg. Man er liksom ikke syncet på det i hodet enda.

Men hadde en super middag på Theatercafeen i går. Servitøren vår var oppriktig henrykt over å måtte snakke engelsk til oss. Det var jo så lenge siden sist.

Nå venter litt mer kursing før kunde skal kjøres til OSL og jeg skal besvime.

Ha en fin en

Hola fra ALC flyplass. Nå bærer det nordover for å lage middag, pakke om koffert og teste den eldste arvingen (tror det trenges fremdeles til AGP?). M

Jeg bør kanskje ikke være for brun og blid når jeg kommer hjem da Dragen er litt små-irritert over at 4-5 håndverkere har gjort hverdagen litt slitsom alene med tre barn og dette karriere-greiene.

God ettermiddag fra 5174. Her har en akkurat våknet etter knappe 5 timers soving etter nattevakt. Senere, på eftan blir det middag hos opphavet og før det skjer tenkte jeg en liten trim-tur. Ny nattevakt venter til natten.
Ha en fin fin torsdag :)

Hau hau fra 30040. Ble ingen halv milliard denne gangen heller, så da får man vel fyre opp vpn'en i dag også. Ser forøvrig at bolaget strammer opp på bruk av hjemmekontor, så da passer det nok bra at jeg stikker innom til uka. Får passe på at de blir skikkelig lei av meg. Igjen. ;)

Zappa traller på radioen. Jeg liker best å lytte til de døde.

Back